Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (Сучасні меблі для початкових класів «Нової української школи»)
Очікувана вартість
54 120,50 UAH
UA-2019-07-19-000516-a 6080dacaef7e4b60b8820dfacc8c6aee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Грицина Ірина Василівна

+380326644063 tenderbrody1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бродівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38456570
Місцезнаходження: 80600, Україна , Львівська обл., Броди, вул. Стуса 22
Контактна особа: Грицина Ірина Василівна
+380326644063
tenderbrody1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 14:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 14:32
Очікувана вартість: 54 120,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 541,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


(закупівля на зекономлені кошти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Сучасні меблі для початкових класів «Нової української школи» відповідно до ТЗ, додаток 1 до Оголошення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80600, Україна, Львівська область, м.Броди, вул.В.Стуса, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником накладної до централізованої бухгалтерії Замовника. Розрахунки за товар здійснюються у безготівковій формі. Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання товару. У разі порушення термінів поставки товару, затримки надання послуг чи виконання робіт, або недопоставки товару та надання послуг не в повному обсязі заявленому Постачальник сплачує неустойку у розмірі 0,1% вартості непоставленого товару чи ненадання послуг з якого допущення затримка виконання за кожен день затримки; а за затримку понад 30 днів додатково сплачується штраф у розмірі 7% вказаної вартості. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІРОС ГРУП" 52 110,00
UAH з ПДВ
52 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 14:20
Електронний підпис
29 липня 2019 14:18
Проект Договору.pdf
29 липня 2019 12:12
ID карта Павлюк В.К..pdf
29 липня 2019 12:12
Сертифікати.pdf
29 липня 2019 12:12
Сертифікати 2.pdf
29 липня 2019 12:12
ІПН Павлюк В.К..pdf
29 липня 2019 12:12
Технічні вимоги.pdf
29 липня 2019 12:12
Сертифікати ISO.pdf
29 липня 2019 12:12
Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІРОС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МІРОС ГРУП"
#41474495
Переможець 52 110,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 12:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МІРОС ГРУП" #41474495

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

17.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/48-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

30 липня 2019 12:37
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІРОС ГРУП"
#41474495
52 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 12:37
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
05 серпня 2019 11:36