Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фруктові та овочеві соки (джерело фінансування - кошти міського бюджету та батьківська плата)
Очікувана вартість
200 013,84 UAH
UA-2019-07-19-000455-c 43c4f995e9704e709f2a12b3ea008cbc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семененко Ольга Олександрівна

+380553621286 02146707@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Каховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146707
Вебсайт: http://osvitakakhovky.ks.ua
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Фаїни Гаєнко, 6-А
Контактна особа: Семененко Ольга Олександрівна
+380553621286
02146707@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 13:17
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 13:17
Початок аукціону: 06 серпня 2019 14:19
Очікувана вартість: 200 013,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7956 л
Фруктові та овочеві соки (джерело фінансування - кошти міського бюджету та батьківська плата)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, Загальноосвітні школи та дошкільні навчальні заклади Замовника згідно Дислокації в Додатку3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами накладної, реєстру накладних на Товар, за наявності відповідного бюджетного призначення, перераховує на поточний рахунок Виконавця вартість поставленої партії Товару, що зазначається накладною, реєстром накладних на Товар, виходячи з цін визначених в Договорі Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 13:13
Додаток6.docx
19 липня 2019 13:13
Додаток 5.docx
19 липня 2019 13:13
додаток 4.docx
19 липня 2019 13:13
Додаток3.docx
19 липня 2019 13:13
Додаток2.docx
19 липня 2019 13:13
Додаток 1.docx
19 липня 2019 13:13
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-000455-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП «Шуліка», Код ЄДРПОУ:37521072
Дата подання: 03 вересня 2019 23:35
Оскарження рішення відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Шуліка»
Оскарження рішення
відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Шуліка» на закупівлю:
ДК 021:2015: 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки (Фруктові та овочеві соки) (номер закупівлі UA-2019-07-19- 000455-с)
За протоколом № 131 ВІД 03.09.2019 року
засідання тендерного комітету Управління освіти Каховської міської ради
Приватне підприємство «Шуліка» не погоджується з рішення Замовника про відхилення нашої пропозиції на підставі надання витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 17.06.2019 року замість станом не раніше 19.07.2019 року та вважає, що це можна віднести до несуттєвої помилки, яка не впливає на зміст пропозиції. Згідно з досьє з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яке сформовано системою автоматично на 27.08.2019 р. дані не відрізняються від даних з витягу станом на 17.06.2019.До того ж пропозиція надана шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) датованого 02.08.2019, чим ми підтверджуємо актуальність наданих документів на цю дату. Також цю помилку можна вважати несуттєвою тому, що інформація з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань знаходиться в відкритих джерелах , та може бути перевірена Замовником самостійно за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch/.
Вважаючи на велику різницю 43832,40 грн між пропозиціями Приватного підприємства «Шуліка» -109647,60 грн та наступного учасника ФОП Романенко Олександра Вікторовича-153480,00 грн. вимагаємо відмінити рішення про дискваліфікацію та акцептувати нашу пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 вересня 2019 20:20
Тендерним комітетом встановлено невідповідність пропозиції ПП «Шуліка» вимогам тендерної документації, що призвела до її відхилення. А саме, відповідно до вимог п.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасником обов’язково надається витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом не раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі. Оголошення про проведення даної закупівлі оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 19.07.2019 року. Учасником в складі тендерної пропозиції надано витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 17.06.2019 року, що є порушенням умов тендерної документації.
Згідно п.2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції не є формальними (несуттєвими) помилками недотримання учасником вимог щодо форми та змісту подання документів тендерної пропозиції. Таким чином, віднести дане порушення до формальних помилок не є можливим.
Прийняте рішення може бути змінене лише за вимогою Органу оскарження.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале Приватне Підприємство "Ритм" 114 678,00
UAH з ПДВ
101 701,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР ДІСТРІБЬЮШН" 147 942,00
UAH з ПДВ
101 999,90
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Шуліка» 112 783,68
UAH з ПДВ
109 647,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Романенко Олександр Вікторович 153 480,00
UAH з ПДВ
153 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" 199 968,24
UAH з ПДВ
199 968,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 15:43
Електронний підпис
06 серпня 2019 15:42
Електронний підпис
05 серпня 2019 12:37
Електронний підпис
05 серпня 2019 12:35
Відповідна тех. спец..pdf
02 серпня 2019 17:58
Електронний підпис
02 серпня 2019 17:48
акт обстеження 04.07.2019.pdf
02 серпня 2019 17:48
Експлуатацiйний_дозвiл.pdf
02 серпня 2019 17:48
Санобробка.pdf
02 серпня 2019 17:48
довідка мтб.pdf
02 серпня 2019 17:48
ст 17.pdf
02 серпня 2019 17:48
Лист-гарантія ст.16.pdf
02 серпня 2019 17:48
Проект договору.pdf
02 серпня 2019 17:48
Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2019 17:48
Лист-гарантія ст.17.pdf
02 серпня 2019 17:48
Витяг з ЄДРПОУ 24.07.19.pdf
02 серпня 2019 17:48
Загальні відомості.pdf
02 серпня 2019 17:48
Статут.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 12:16
Тех паспорт авто.pdf
05 серпня 2019 12:16
Статут.pdf
05 серпня 2019 12:16
Реквізити.pdf
05 серпня 2019 12:16
Проект договору.pdf
05 серпня 2019 12:16
Паспорт директора.pdf
05 серпня 2019 12:16
Медична книжка.pdf
05 серпня 2019 12:16
Лист відгук.pdf
05 серпня 2019 12:16
Додаток №5 001.pdf
05 серпня 2019 12:16
Додаток №3 001.pdf
05 серпня 2019 12:16
Договір дезинфекції.pdf
05 серпня 2019 12:16
довідка щодо МТБ.pdf
05 серпня 2019 12:16
Довідка зі статистики.pdf
05 серпня 2019 12:16
Витяг.pdf
05 серпня 2019 12:16
Виписка.pdf
05 серпня 2019 12:16
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 14:02
Електронний підпис
02 серпня 2019 11:05
Електронний підпис
31 липня 2019 15:23
Електронний підпис
30 липня 2019 20:56
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
30 липня 2019 20:56
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
30 липня 2019 20:56
Статут зі змінами .PDF
30 липня 2019 20:55
13 1 Гарантійний лист.pdf
30 липня 2019 20:55
Договір перевезення.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 18:05
Електронний підпис
04 серпня 2019 12:24
Електронний підпис
04 серпня 2019 12:16
Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2019 12:16
Паспорт Романенко.pdf
04 серпня 2019 12:16
Відповідність ст 17_16.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 10:44
Електронний підпис
05 серпня 2019 10:43
Уставні документи.pdf
05 серпня 2019 10:43
Довідки.PDF
05 серпня 2019 10:43
Проект договору.PDF
05 серпня 2019 10:43
Технічні вимоги соки.PDF
05 серпня 2019 10:43
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале Приватне Підприємство "Ритм"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР ДІСТРІБЬЮШН"

ПП «Шуліка»

ФОП Романенко Олександр Вікторович

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Рішення скасоване 101 701,68
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 13:31
Мале Приватне Підприємство "Ритм"
#24756872
Відхилено 101 701,68
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 13:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР ДІСТРІБЬЮШН"
#37171990
Відхилено 101 999,90
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 16:49
ПП «Шуліка»
#37521072
Відхилено 109 647,60
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 18:31
ФОП Романенко Олександр Вікторович
#2926815416
Переможець 153 480,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 09:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 09:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Романенко Олександр Вікторович
#2926815416
153 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:42
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 18:26
дод угода 1 сік.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 18:22
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 08:30
договір укладений
26 вересня 2019 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі товару відповідно до фактичної потреби Замовника. Кількість товару після внесення змін - 6234.8л. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету та батьківська плата за харчування
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 122 496,00
UAH