Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кольоровий багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000450-a ● 1a437a58fb334e4dbf41be6da3ce3e8b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 64 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 640,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Кольоровий багатофункціональний пристрій. (Джерело фінансування - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська обл., Одеса, М.Грушевського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Детально викладено в проекті договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 13:51 |
+ТД МФУ.doc |
19 липня 2019 13:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 липня 2019 13:51 |
+ТД МФУ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 09:38
Дата відповіді: 25 липня 2019 07:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Задовольняє вимоги Тендерної документації товар, який відповідає технічним вимогам згідно Додатку 5 та іншим вимогам Тендерної документації.
2) Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій учасників, зазначено у Розділі V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації. А саме: п.п. 1.2.1. Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена Учасником у його пропозиції як загальна сума, незалежно від того Учасник є платником ПДВ або ні.
Учасник до ціни пропозиції зобов’язаний включити всі необхідні податки та збори. Платники податку на додану вартість в обов’язковому порядку повинні до ціни пропозиції включити ПДВ.
3) Додаткові зміни до тендерної документації вносити не планується.
2) Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій учасників, зазначено у Розділі V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації. А саме: п.п. 1.2.1. Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена Учасником у його пропозиції як загальна сума, незалежно від того Учасник є платником ПДВ або ні.
Учасник до ціни пропозиції зобов’язаний включити всі необхідні податки та збори. Платники податку на додану вартість в обов’язковому порядку повинні до ціни пропозиції включити ПДВ.
3) Додаткові зміни до тендерної документації вносити не планується.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
60 000,00
UAH з ПДВ
|
52 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЕЛІТ-ПРИНТ |
63 800,00
UAH з ПДВ
|
53 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Марков Сергій Анатолійович |
63 900,00
UAH з ПДВ
|
63 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" #31867934 |
Рішення скасоване |
52 998,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 15:36
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" #31867934 |
Відхилено |
52 998,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 15:37
|
ПП ЕЛІТ-ПРИНТ #36043431 |
Переможець |
53 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2019 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 10:40
|
20Г_19 БФП ЕЛІТ-ПРИНТ 19.09.2019.pdf | укладений |
20 вересня 2019 10:40
|