Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для Нової української школи)
Очікувана вартість
410 116,00 UAH
UA-2019-07-19-000406-a 5917da3288c34c9bb376845ccdee3932
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Наталія Павлівна

+380974872147 pogrebosvita_b@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Погребищенської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141437
Місцезнаходження: 22200, Україна , Вінницька обл., місто Погребище, вулиця Шевченка, будинок 106
Контактна особа: Сидоренко Наталія Павлівна
+380974872147
pogrebosvita_b@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:22
Очікувана вартість: 410 116,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 051,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Портативний комп'ютер вчителя (ноутбук), багатофункціональний пристрій, ламінатор
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 комплекти
код ДК 021-2015 (CPV) 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп’ютерне обладнання для Нової української школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22200, Україна, Вінницька область, місто Погребище, вулиця Шевченка, будинок 106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 13:21
ТД КО ВО Погребище.doc
19 липня 2019 13:21
Додаток 8.doc
19 липня 2019 13:21
Додаток 7.doc
19 липня 2019 13:21
Додаток 6.doc
19 липня 2019 13:21
Додаток 5 Проект договору.docx
19 липня 2019 13:21
Додаток 4.doc
19 липня 2019 13:21
Додаток 3 Технічні вимоги компютерне обладнання.doc
19 липня 2019 13:21
Додаток 2.doc
19 липня 2019 13:21
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 09:44
Дата відповіді: 22 липня 2019 13:12
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Допускається, але не нижче параметрів, що вказані у Додатку 3
2. Допускаються. Враховуються ціни остаточні
3. У додатку 3 після таблиці, абзац перший прописано: Учасник обов’язково вказує марку, модель товару, що пропонується до закупівлі, та його характеристики. Невідповідність конфігурації, вказаної в ціновій пропозиції, технічним вимогам дає право на відхилення цінової пропозиції

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-24-000021 ● aaf04d72ef9147639ceb35540140ce93
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2020 13:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2020 №40
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2020 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10.UA-2019-07-19-000406-a 19.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-24 16:07:26

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання (Комп’ютерне обладнання для Нової української школи) (ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-07-19-000406-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких причин звіт про виконання договору від 19 серпня 2019 року №1, укладений між відділом освіти Погребищенської райдержадміністрації та ТОВ «Підприємство «Укрспецпоставка» оприлюднено в електронній системі закупівель з недотриманням строків, визначених частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», у редакції чинній на час проведення закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-29 13:22:12

пояснення

Письмове пояснення ДАСУ Північний офіс щодо моніторингу закупівлі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь щодо усунення порушень

2020-08-20 11:52:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" 408 600,00
UAH з ПДВ
408 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 410 097,60
UAH з ПДВ
410 097,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 12:56
Електронний підпис
08 серпня 2019 12:53
Довідка ДФС України.pdf
08 серпня 2019 12:53
Довідка МВС України.pdf
05 серпня 2019 13:12
Електронний підпис
29 липня 2019 15:34
Електронний підпис
29 липня 2019 15:12
12_Проект договору.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 13:11
Електронний підпис
02 серпня 2019 13:06
Наказ (директор).pdf
02 серпня 2019 13:06
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"
#23101784
Переможець 408 600,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 15:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка"
#23101784
408 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 14:28
Протокол виправлення технічної помилки - ноутбуки.pdf зміни до договору
21 серпня 2019 12:54
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 14:03
договір укладений
19 серпня 2019 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки у звіті про результати проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 408 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 700,00 UAH)