Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Погребищенської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141437 |
Місцезнаходження: | 22200, Україна , Вінницька обл., місто Погребище, вулиця Шевченка, будинок 106 |
Контактна особа: |
Сидоренко Наталія Павлівна +380974872147 pogrebosvita_b@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 13:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 12:22 |
Очікувана вартість: | 410 116,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 051,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 13:21 |
ТД КО ВО Погребище.doc | |
19 липня 2019 13:21 |
Додаток 8.doc | |
19 липня 2019 13:21 |
Додаток 7.doc | |
19 липня 2019 13:21 |
Додаток 6.doc | |
19 липня 2019 13:21 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
19 липня 2019 13:21 |
Додаток 4.doc | |
19 липня 2019 13:21 |
Додаток 3 Технічні вимоги компютерне обладнання.doc | |
19 липня 2019 13:21 |
Додаток 2.doc | |
19 липня 2019 13:21 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Допускаються. Враховуються ціни остаточні
3. У додатку 3 після таблиці, абзац перший прописано: Учасник обов’язково вказує марку, модель товару, що пропонується до закупівлі, та його характеристики. Невідповідність конфігурації, вказаної в ціновій пропозиції, технічним вимогам дає право на відхилення цінової пропозиції
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-24-000021 ● aaf04d72ef9147639ceb35540140ce93
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2020 13:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2020 №40
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.07.2020 №40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10.UA-2019-07-19-000406-a 19.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-24 16:07:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання (Комп’ютерне обладнання для Нової української школи) (ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-07-19-000406-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких причин звіт про виконання договору від 19 серпня 2019 року №1, укладений між відділом освіти Погребищенської райдержадміністрації та ТОВ «Підприємство «Укрспецпоставка» оприлюднено в електронній системі закупівель з недотриманням строків, визначених частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», у редакції чинній на час проведення закупівлі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-29 13:22:12
пояснення
Письмове пояснення ДАСУ Північний офіс щодо моніторингу закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь щодо усунення порушень
2020-08-20 11:52:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Підприємство "Укрспецпоставка" #23101784 |
Переможець |
408 600,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 14:28
|
Протокол виправлення технічної помилки - ноутбуки.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2019 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 14:03
|
договір | укладений |
19 серпня 2019 14:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки у звіті про результати проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |