Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичний матеріал для організації освітнього простору Нова українська школа в початкових класах Чорноострівської селищної ради
Очікувана вартість
260 138,02 UAH
UA-2019-07-19-000399-c ef1cdb44bddb4d28a530cb72e8a4a448
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миц Анатолій Сергійович

+380382622143 chorost@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чорноострівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04403901
Вебсайт: https://chornoostrivska-otg.gov.ua/
Місцезнаходження: 31310, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Чорний Острів, вулиця Незалежності,13
Контактна особа: Миц Анатолій Сергійович
+380382622143
chorost@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 13:12
Очікувана вартість: 260 138,02 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


кошти державного та місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплекти
Дидактичний матеріал для організації освітнього простору Нова українська школа в початкових класах Чорноострівської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2019 року Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 15:00
таблиця змін від 24.07.2019.doc
24 липня 2019 15:00
ЗТД дидактика.doc
24 липня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 15:00
таблиця змін від 24.07.2019.doc
24 липня 2019 15:00
ЗТД дидактика.doc
19 липня 2019 12:38
ТД дидактика.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оформлення специфікації та додатка до договору
Дата подання: 24 липня 2019 12:03
Дата відповіді: 24 липня 2019 14:57
Шановний замовнику прошу відповісти на настуані запитання: 1. У Тендерній документації є додаток №1 до договору "Специфікація". Форма специфікації оформлена таким чином, що там немає графи для вказання ціни,та загальної вартості товару. Як нам заповнювати цю специфікацію, згідно форми тендерної пропозиції,або нічого не змінювати та підписати специфікацію в такій формі,яку надали ви у тендерній документації без вказання ціни? 2. У додатку № 1 до тендерної документації є форма "Тендерна пропозиція", в такій формі як зазначено,ми можемо вказати ціну лише за комплект до кожного навчального закладу окремо. Якщо треба бачити ціну за кожний товар окремо,треба додату ще одну колонку, де можливо буде розписати ціну окремо за кожний набір. Як заповнювати тендерну пропозицію?Вказувати ціну тільки за комплект(згідно вашої форми), або ви змінете форму, та вказувати ще й за кожний набір окремо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за питання!
Тендерний комітет розглянув Ваше питання та вирішив внести зміни в додаток № 1 до договору на закупівлю, щодо Вашого питання про заповнення форми «Тендерна пропозиція» то повідомляємо, що в графі Загальна вартість 1 (одного) комплекту /штуки, з ПДВ (або без ПДВ) та Загальна вартість позиції, з ПДВ (або без ПДВ) необхідно вказати безпосередньо ціну за комплект дидактичних матеріалів
договір про консультаційні послуги
Дата подання: 24 липня 2019 17:19
Дата відповіді: 29 липня 2019 17:28
Ми можемо ознайомитись з договором який укладено між та Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України)? У тендерній документації вказано що учасник має право ознайомитись з даним договором
Відповідь: Добрий день, дякуємо за питання!
Тендерний комітет розглянув Ваше питання та повідомляє, що учасник має право ознайомитись з договором який укладено між та Замовником та Консультантом торгів (договорів про надання юридичних послуг) у робочий час за адресою Замовника: 31310, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький р-н., смт. Чорний Острів вул. Незалежності, 13

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-000399-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КІРДІН ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3142201555
Дата подання: 23 липня 2019 16:44
Вимога про усунення дискримінаційних умов, які порушують принципи здійснення закупівель
Шановний замовнику, просимо усунути дискримінаційні умови, що обмежують коло потенційних учасників, в тендерних закупівлях, та призводять до збільшення ціни. В закупівлях повинна буди рівноправна конкуренція.
З метою усунення дискримінаційних умов просимо прибрати/змінити наступні пункти з тендерної документації з наступних підстав:

1. У пункті 3.5.2. «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
« 3. - Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назву організації (замовника), із яким укладено такий договір, її (його) адресу, контактний телефон, сума договору та стану виконання, який укладено у 2017 або 2018 році, разом із копією такого договору.»

В зв’язку з тим, що зараз вже пройшла більша частина 2019 року, тому просимо Вас, в цей перелік додати 2019 рік (2017 -2019 рр.)

2. У пункті 5.2.3. «На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 2600,00 грн. (дві тисячі шістсот гривень 00 копійок) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.»

Вимога Замовника щодо можливості покладення на Учасника витрат на оплату послуг Консультанта в сумі 2600,00 грн. не належить до предмета закупівлі.
Витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами не відносяться до предмету закупівлі та не можуть бути включені у розрахунок ціни пропозиції учасника.а отже пункт щодо відшкодування зазначених витрат не може бути включений до документації конкурсних торгів. Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі дидактичних матеріалів. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги.
Тому просимо прибрати цей пункт з тендерної документації

3. у пункті «Загальні вимоги»
«Учасник у складі пропозиції надає:
- копія якісного посвідчення та/або копія сертифікату(ів) відповідності, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (у разі якщо це передбачено діючим законодавством) або гарантійний лист про те, що такі документи будуть надані при поставці товару;
- копія висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів або гарантійний лист про те, що такі документи будуть надані при поставці товару»

Просимо додати обов’язкову умову, щоб документи про якість товару, учасники обов’язково додавали до своєї тендерної пропозиції, а не тільки давали гарантійний лист про їх надання при поставці товару. Тому що, недобросовісні учасники дуже часто при поставці товару можуть взагалі не надати документи які дійсно підтверджують якість товару, або надати крадені документи які їм не належать. Система «ProZorro» створена саме для того, щоб усі бачили документи які подають учасники. Просимо додати в тендерну документацію те , що учасник повинен обов’язково при поданні тендерної пропозиції надати документи які підтверджують якість товару. Наголошуємо , що саме якість товару є одним із найголовніших ознак після ціни.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2019 14:58
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації та прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію на закупівлю «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Дидактичний матеріал для організації освітнього простору Нова українська школа в початкових класах Чорноострівської селищної ради)» в пп. 3.5.2. частини 5 Розділу ІІІ ТД (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) та в Загальні вимоги додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» в частини підтвердження відповідності вимогам ТД запропонованого ним товару та можливість його поставки.
Щодо вимоги внести зміни в пп. 5.2.3 частини 2 Розділу V ТД та виключити послуги Консультанта торгів, повідомляємо, що стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення скарги.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Номер вимоги: UA-2019-07-19-000399-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3144302450
Дата подання: 09 серпня 2019 14:47
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Неправомірна дискваліфікація ФОП Лисакова О.О.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2019 17:50
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу щодо неправомірної дискваліфікації та повідомляє, що не погоджується з доводами вказаними у Вашій вимозі виходячи з наступного.
Відповідно до пп. 3.1.1. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для Учасників - фізичних осіб або фізичних осіб - підприємців).
Відповідно до п. 5 Постанови Верховної ради «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» №2503 від 26.06.1992 року Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Тобто Законодавець в п. 5 Розділу І Положення про паспорт громадянина України дав вичерпне визначення паспорту, де зокрема зазначив що паспорт складається не тільки з 16 сторінок, але й з обкладинки.
Окрім того, відповідно до п.6 визначеного положення обкладинка містить додаткову пізнавальну інформацію, зокрема написи "Україна", зображення Державного герба України, напис "Паспорт".
Згідно пп. 3.1.1. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником торгів вимагалося надання копії паспорту, що посвідчує особу. Тобто вимагалося надання ПОВНОГО документу, а згідно Положення про паспорт громадянина України повним паспортом є документ з 16 сторінок та обкладинки.
У складі Вашої тендерної пропозиції міститься 16 сторінок паспорту, але відсутня обкладинка паспорту, як того вимагають норми Положення про паспорт громадянина України.
Враховуючи вищевикладене, Ваша пропозиція не відповідала умовам тендерної документації та була відхилена на підставі пункту 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Щодо позицій АМКУ при розгляді скарг потрібно зазначити, що в практиці АМКУ відсутнє таке джерело права, як прецедент і тому кожну справу колегія АМКУ розглядає, як виходячи з конкретних обставин справи.
Щодо послугів Консультанта торгів, повідомляємо, що стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» маєте право оскаржити результати закупівлі в порядку передбаченому статтею 18 вищевказаного Закону
З приводу Вашого питання, щодо подальших дій тендерного комітету після винесення рішення АМКУ повідомляємо, що відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Тобто до винесення рішення органом оскарження рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі тендерний комітет не може коментувати свої подальші дії.
Тендерний комітет Чорноострівської селищної ради повідомляє Вас, що нами буде прийнято законне та вмотивоване рішення, після надходження відповідного рішення АМКУ з урахуванням всіх обставин справи.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " 227 785,00
UAH з ПДВ
149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 167 994,00
UAH з ПДВ
149 895,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА 194 427,00
UAH з ПДВ
154 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 233 430,00
UAH з ПДВ
233 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 258 338,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 255 072,00
UAH з ПДВ
255 072,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 257 400,00
UAH з ПДВ
257 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 16:42
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 17:47
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 17:47
Проект договору.pdf
02 серпня 2019 17:47
Лист-погодження.pdf
02 серпня 2019 17:47
Довідка про санкції.pdf
02 серпня 2019 17:47
Витяг з ЄДР.pdf
02 серпня 2019 17:47
Паспорт і код (2).pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 09:18
Електронний підпис
02 серпня 2019 09:14
справка ВПО.pdf
02 серпня 2019 09:14
СЕС Карты.pdf
02 серпня 2019 09:14
Сертифікати ТСО.pdf
02 серпня 2019 09:14
Паспорт Лысаков.pdf
02 серпня 2019 09:14
Лист про статут.pdf
02 серпня 2019 09:14
дод.3 Проект договору.pdf
02 серпня 2019 09:14
Договір аренди.pdf
02 серпня 2019 09:14
Висновок СЕС ранок.pdf
02 серпня 2019 09:14
Висновок СЕС ASPOR.pdf
02 серпня 2019 09:14
Висновок СЕС ASPOR лупа.pdf
02 серпня 2019 09:14
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
02 серпня 2019 09:14
Банківські реквізити.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 16:29
Електронний підпис
31 липня 2019 16:27
Пропозиція 194427.pdf
31 липня 2019 16:27
Про новий товар.pdf
31 липня 2019 16:27
Працівники.pdf
31 липня 2019 16:27
Лист про ціну.pdf
31 липня 2019 16:27
Лист про підпис.pdf
31 липня 2019 16:27
Лист про ліцензії.pdf
31 липня 2019 16:27
Лист згода ID.pdf
31 липня 2019 16:27
Договір.pdf
31 липня 2019 16:27
Гарантійний лист ст17.pdf
31 липня 2019 16:27
Авторизаційнй листи.pdf
31 липня 2019 16:27
Сертифікати.zip
31 липня 2019 16:27
Сертифікати_T.zip
31 липня 2019 16:27
Паспорт_код.pdf
31 липня 2019 16:27
Витяг_єдиний податок.pdf
31 липня 2019 16:27
Витяг ЄДР.pdf
31 липня 2019 16:27
Банк_рахунок.jpeg
31 липня 2019 16:27
Банк_боргів нема.jpeg

Публічні документи

08 серпня 2019 17:59
документи переможця.pdf
03 серпня 2019 14:29
Електронний підпис
03 серпня 2019 14:28
технічна частина.pdf
03 серпня 2019 14:28
цінова пропозиця.pdf

Публічні документи

03 серпня 2019 17:14
Тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2019 17:12
Тендерна Пропозиція .pdf
03 серпня 2019 17:10
Тендерна Пропозиція .pdf
03 серпня 2019 15:31
2.2 ОПИС РЕЄСТРАЦІЇ.pdf
03 серпня 2019 15:31
титул_кабінети почат.jpg
03 серпня 2019 15:31
2.4 Статут УКРДИДАКТИК.pdf
03 серпня 2019 15:31
Тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2019 15:31
СЕС Початкова школа ТУ.jpg

Публічні документи

03 серпня 2019 15:34
21 Аналогічний договір.pdf
03 серпня 2019 15:34
18 проект договору.pdf
03 серпня 2019 15:34
16 довідка санкції.pdf
03 серпня 2019 15:34
13 ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2019 15:34
11 паспорт.pdf
03 серпня 2019 15:34
08 довідка сертифікати.pdf
03 серпня 2019 15:33
01 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 17:55
ЦІНА.pdf
01 серпня 2019 17:55
Уповноважена особа.pdf
01 серпня 2019 17:55
таблиця.pdf
01 серпня 2019 17:55
строк дії прпозиції.pdf
01 серпня 2019 17:55
Проект договору.pdf
01 серпня 2019 17:55
Погодження.pdf
01 серпня 2019 17:54
кваліф вимоги1.pdf
01 серпня 2019 17:54
довкілля.pdf
01 серпня 2019 17:54
гарантійний лист.pdf
01 серпня 2019 17:54
Виписка.pdf

Публічні документи

03 серпня 2019 16:49
ФОП Горбатко.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "

ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

ФОП Cкуловатов Олександр

ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "
#2857405601
Відхилено 149 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 18:37
ФОП "ЛИСАКОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3144302450
Відхилено 149 895,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 18:40
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛЕЦЬКА ТЕТЯНА ІГОРІВНА
#3217904701
Відхилено 154 940,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 18:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Переможець 233 430,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 18:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 18:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
233 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:28
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 17:33
підписаний договір укладений
22 серпня 2019 17:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 233 430,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 905,00 UAH)