Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 - Фармацевтична продукція - 4 найменування: Бупівакаїну гідрохлорид з адреналіном (Bupivacaine, combinations), Бупівакаїну гідрохлорид (Bupivacaine), Пропофол (Propofol), Тіопентал натрію (Thiopental)
Очікувана вартість
148 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000363-a a89bb819e9ef40bf9520c2e639aab71e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леденко Наталя Миколаївна

+380577041462 ledsit@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "ІПХС ім М. І.Ситенка НАМН"
Код ЄДРПОУ: 02012214
Місцезнаходження: 61024, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Пушкінська 80, Київський район
Контактна особа: Леденко Наталя Миколаївна
+380577041462
ledsit@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 12:12
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 12:12
Очікувана вартість: 148 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Розбито на 4 лоти 22.08.2019р

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-000363-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 22 липня 2019 12:00
Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2019 16:31
Роз’яснення на запит учасника щодо документів затребуваних тендерною документацією, та відхилення його запиту на зміни до ТД.
Номер вимоги: UA-2019-07-19-000363-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: АТ "ФАРМАК", Код ЄДРПОУ:00481198
Дата подання: 24 липня 2019 12:34
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2019 20:56
Розглянувши Ваше звернення від 24.07.2019 року тендерний комітет повідомляє наступне. Умовами тендерної документації передбачено, що «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника щодо можливості видачі гарантійних листів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість згідно документації та повинен адресуватися Замовнику торгів». Включаючи вищезазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель. Так, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом як надання листа від виробника лікарських засобів. Зокрема, такий підхід на протязі декількох років застосовується при проведенні закупівель ПРООН, які здійснюються для забезпечення потреб Міністерства охорони здоров’я України в лікарських засобах. При цьому, слід констатувати, що ціни на лікарські засоби, які постачаються за результатом проведення вказаних процедур закупівель, незмінно є нижчими ніж у закупівлях, що проводяться різними комунальними закладами України. Ми переконані, що саме завдяки тому, що постачальниками за вказаними процедурами є компанії, які мають стійкі правовідносини безпосередньо з виробниками, можливе уникнення від додаткових ланок руху лікарського засобу, які можуть вплинути на остаточну вартість лікарського засобу та суттєво її підвищити. Слід зауважити, що Антимонопольний комітет України також приходить до висновку, що кожна ланка руху лікарського засобу може впливати на його остаточну вартість (див. Звіт за результатами дослідження фармацевтичних ринків (за період 2014р. - перше півріччя 2016р). На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає букві та духу законодавства України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, оскільки вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників (тобто не порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), тендерний комітет не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо цього питання. Про поділяння на лоти, в Законі України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, не має заборони проводити відкриті торги по закупівлі ліків разом за кількома найменуваннями. Лист МЄРТ носить рекомендуючий характер. От же відкриті торги проводяться згідно вимог чинного законодавства та за МТВ викладеними згідно потреб Замовника. На засіданні тендерного комітету прийнято рішення залишити МТВ і ТД без змін.

Документи подані скаржником

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-19-000363-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ", Код ЄДРПОУ:39204954
Дата подання: 30 липня 2019 13:11
Скарга відповідно до ст.18 Закону України " Про публічні закупівлі"
Наявність дискримінаційних вимог у Тендерній Документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 19:25
рішення від 01.08.2019 № 10452.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 19:25
рішення від 19.08.2019 № 11452.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2019 21:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником розділено ліки на окремі лоти, згідно рішення АМКУ по скарзі учасника.
Дата виконання рішення замовником: 27 серпня 2019 16:45

Документи подані скаржником

30 липня 2019 13:11
скарга в АМКУ.pdf
30 липня 2019 13:11
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

01 серпня 2019 13:54
Відповідь

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бупівакаїну гідрохлорид з адреналіном: (Bupivacaine, combinations)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 1 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 пач
Бупівакаїну гідрохлорид з адреналіном: (Bupivacaine, combinations)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Bupivacaine, combinations
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська, 80
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 2019 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
30 серпня 2019 12:12
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій