Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

протипожежні двері
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000346-c 17e6dd6814534dc0bb55f078054b0f09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвеєва Анжела Вікторівна

+380487320166 mto@onma.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Одеська морська академія"
Код ЄДРПОУ: 01127799
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул.Дідріхсона, 8
Контактна особа: Матвеєва Анжела Вікторівна
+380487320166
mto@onma.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 12:02
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 12:02
Початок аукціону: 06 серпня 2019 12:09
Очікувана вартість: 57 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
протипожежні двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 8, НУ «ОМА» склад.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за кошти державного бюджету України Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:58
тендерная документація від 19.07.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 20 липня 2019 10:26
Дата відповіді: 22 липня 2019 13:46
Доброго дня! Чи розглядаєте разову поставку?
Відповідь: Так
Уточнення
Дата подання: 22 липня 2019 11:48
Дата відповіді: 22 липня 2019 13:47
Доброго дня! Прохання уточнити чи потрібен монтаж/демонтаж?
Відповідь: Ні, не передбачено

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-000346-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 13 серпня 2019 18:27
Не законна дискваліфікація !
ТОВ " Епіцентр К" Було подано документ що підтверджує виконання аналогічного договору відповідно до п.п3 п.2 ст.16 ЗУ " Про публічні закупівлі" де чітко вказано - "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору."
У відповідності до вище зазначеного підтвердження виконаного договору не вказано інших критерів, як договір та видаткова накладна !
Перелік адрес та кількість встановлених дверей з чіткою геолокацією не впливає на якість виконання аналогічного догору та якість поставлених дверей !
Щодо відгуку - замовником було встановлено причину дискваліфікації також не законно, у зв'язку з тим що відгук наданий на постачальника з одним предметом закупівлі та вказаними контактами замовника .
Так, замовник міг самостійно перевірити інформацію достовірності наданого відгуку.
Отже дані вимоги, дискваліфікації є дискримінуючими умовами що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель та порушують законний порядок конкурентоспроможності учасників !

Тому вимагаємо переглянути рішення протягом 1 робочого дня !
Винести рішення про прийняття рішення про дискваліфікацію на умовах дискримінуючих вимог!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 серпня 2019 18:36
Причина: .
Номер вимоги: UA-2019-07-19-000346-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 13 серпня 2019 18:36
Не правомірна
ТОВ " Епіцентр К" Було подано документ що підтверджує виконання аналогічного договору відповідно до п.п3 п.2 ст.16 ЗУ " Про публічні закупівлі" де чітко вказано - "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору." У відповідності до вище зазначеного підтвердження виконаного договору не вказано інших критерів, як договір та видаткова накладна ! Перелік адрес та кількість встановлених дверей з чіткою геолокацією не впливає на якість виконання аналогічного догору та якість поставлених дверей ! Щодо відгуку - замовником було встановлено причину дискваліфікації також не законно, у зв'язку з тим що відгук наданий на постачальника з одним предметом закупівлі та вказаними контактами замовника . Так, замовник міг самостійно перевірити інформацію достовірності наданого відгуку. Отже дані вимоги, дискваліфікації є дискримінуючими умовами що порушують основні принципи здійснення публічних закупівель та порушують законний порядок конкурентоспроможності учасників ! Тому вимагаємо переглянути рішення протягом 1 робочого дня ! Винести рішення про прийняття рішення про дискваліфікацію на умовах дискримінуючих вимог!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 серпня 2019 15:56
Відповідно до частини 1 статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Таким чином, дана норма Закону є обов’язком, а не правом Замовника. Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вимагалося надати аналогічний договір за період 2017 - 2019 роки, який виконаний у будь-якому з цих років та позитивний відгук від контрагента за договором із зазначенням дати і номеру договору, на який надано відгук та інформацією про належне виконання договору. Наданий ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» аналогічний договір не містить Додаток №2, який згідно з п.13.1. наданого Договору є його невід’ємною частиною, вважається поданим не в повному обсязі та не відповідає умовам ТД у цієї частині (з аналогічного питання є рішення Колегії АМКУ від 13.04.2018№ 3465-р/пк-пз). У наданому відгукі від контрагента за договором взагалі не міститься інформація щодо виконаного аналогічного договору, йдеться лише про співпрацю з ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» в рамках договорів поставки. Тому не зрозуміло, що має на увазі ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» коли зазначає у зверненні про те, що «…відгук наданий на постачальника з одним предметом закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» була правомірно відхилена.
Номер вимоги: UA-2019-07-19-000346-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНАРІ-ГРУП", Код ЄДРПОУ:40145379
Дата подання: 27 серпня 2019 17:08
Невідповідність технічним вимогам
Згідно пункту 5 Додатку 3 тендерної документації, гарантійний термін дверей повинен складати ДВА роки з моменту введення Товару в експлуатацію. Товар, який запропонований до постачання учасником ТОВ ПЄРУН не відповідає даній вимозі. Відповідно до Паспорту на двері протипожежні, наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ ПЄРУН, гарантійний строк експлуатації дверей складає 12 місяців з дня впровадження в експлуатацію, що суперечить вимогам Замовника. Таким чином, вимагаємо скасування рішення про обрання переможцем учасника ТОВ ПЄРУН та відхилення даної пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 серпня 2019 14:25
Згідно з ч.2 статті 675 Цивільного кодексу України «Гарантії якості товару» - «Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк)». Відповідно до ч. 1 статті 7 Закону України «Про захист прав споживачів» «Гарантійні зобов'язання» - «Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. Учасник-переможець ТОВ «ПЄРУН» у складі тендерної пропозиції надав підписаний проект договору щодо даної закупівлі, де у пункті 3.3 зазначено наступне: «Постачальник гарантує, що гарантійний термін складає два роки з моменту введення Товару в експлуатацію». Також у технічному завданні ТОВ «ПЄРУН» зазначив у пункті 5 таку саму інформацію: «5. Гарантійний термін складає два роки з моменту введення Товару в експлуатацію». Замовник торгів після підписання договору вступає в господарські взаємовідносини з продавцем товару - ТОВ «ПЄРУН», а не виробником - ТОВ «ЛІБРА». Тому саме продавець товару несе відповідальність перед Замовником по наданій гарантії за договором.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 45 000,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Алюмтрейд 48 000,00
UAH з ПДВ
47 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПЄРУН 54 000,00
UAH з ПДВ
47 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНАРІ-ГРУП" 56 700,00
UAH з ПДВ
56 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МЕСРОПЯН МИХАЙЛО ВААГОВИЧ" 57 000,00
UAH з ПДВ
57 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 11:25
Видаткова накладна.pdf
05 серпня 2019 11:25
Цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2019 11:25
Довідки по ст.17.pdf
05 серпня 2019 11:25
Довідка про довкілля.pdf
05 серпня 2019 11:25
Відгук.pdf
05 серпня 2019 11:25
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 15:29
Довідка щодо санкцій.pdf
02 серпня 2019 15:29
Опис.pdf
02 серпня 2019 15:29
Копія Статуту_.pdf
02 серпня 2019 15:29
Паспорт на товар.pdf
02 серпня 2019 15:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 17:22
Електронний підпис
30 серпня 2019 17:17
Довідка дфс.pdf
30 серпня 2019 17:17
Довідка ДФС з підписом
30 серпня 2019 17:17
МВС.PDF
30 серпня 2019 17:17
Специфікація.PDF
02 серпня 2019 19:37
Електронний підпис
02 серпня 2019 19:35
13.1 Відгук.pdf
02 серпня 2019 19:35
12. Довідка санкції.PDF
02 серпня 2019 19:35
9. Технічка.PDF
02 серпня 2019 19:35
8. Стаття 17.PDF
02 серпня 2019 19:35
7. Проект договору.PDF
02 серпня 2019 19:34
4.3 Сертифікат двері.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 09:45
Електронний підпис
05 серпня 2019 09:43
22. Довідка для ТОВ.PDF
05 серпня 2019 09:43
21. Витяг ПДВ.PDF
05 серпня 2019 09:43
20. Статут.PDF
05 серпня 2019 09:43
19. Опис.PDF
05 серпня 2019 09:43
17. Проект договору.pdf
05 серпня 2019 09:43
9. Паспорт на виріб.PDF
05 серпня 2019 09:43
7. Технічне завдання.PDF
05 серпня 2019 09:43
5. Лист-відгук ООКЛ.PDF
05 серпня 2019 09:43
1. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

02 серпня 2019 09:04
Технічна специфікація.PDF
02 серпня 2019 09:04
Тендерна пропозиція.PDF
02 серпня 2019 09:04
Проект договору.PDF
02 серпня 2019 09:04
Паспорт.PDF
02 серпня 2019 09:04
Опис.PDF
02 серпня 2019 09:04
ІПН.PDF
02 серпня 2019 09:04
Довідка з банку.PDF
02 серпня 2019 09:04
Довідка 7.PDF
02 серпня 2019 09:04
Довідка 6.PDF
02 серпня 2019 09:04
Довідка 5.PDF
02 серпня 2019 09:04
Довідка 4.PDF
02 серпня 2019 09:04
Довідка 3.PDF
02 серпня 2019 09:04
Довідка 2.PDF
02 серпня 2019 09:04
Довідка 1.PDF
02 серпня 2019 09:04
Витяг з ЭДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ Алюмтрейд

ТОВ ПЄРУН

ТОВ "ІНАРІ-ГРУП"

ФОП "МЕСРОПЯН МИХАЙЛО ВААГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 45 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 15:29
ТОВ Алюмтрейд
#39238501
Відхилено 47 700,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2019 16:37
ТОВ ПЄРУН
#32706074
Переможець 47 800,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПЄРУН
#32706074
47 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 11:57
Договір 6.pdf укладений
13 вересня 2019 11:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2019 — 01 грудня 2019
Сума оплати за договором: 47 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 966,67 UAH)