Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт по облаштуванню бігових доріжок у закладі загальної середньої освіти № 187 за адресою: вул. Волгоградська, 23 Солом'янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
7 787 500,00 UAH
UA-2019-07-19-000344-b 9a0f8e11a9544e68b314dfe6941d8c27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 09:56
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 17:30
Початок аукціону: 06 серпня 2019 12:15
Очікувана вартість: 7 787 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 937,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38937.5 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт по облаштуванню бігових доріжок у закладі загальної середньої освіти № 187 за адресою: вул. Волгоградська, 23 Солом'янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт по облаштуванню бігових доріжок у закладі загальної середньої освіти № 187 за адресою: вул. Волгоградська, 23 Солом'янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 17:09
Перелік змін дор (1).docx
29 липня 2019 17:07
ТД Дорожки (зміни).doc
29 липня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 17:09
Перелік змін дор (1).docx
29 липня 2019 16:45
Перелік змін дор (1).docx
29 липня 2019 17:07
ТД Дорожки (зміни).doc
29 липня 2019 16:45
ТД Дорожки (зміни).doc
19 липня 2019 10:02
ТД Дорожки (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000071 ● c07a3f64d9fc41a48ec2e31944a04ec8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З
02.12.2019 № 343

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України 02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 77
UA-2019-07-19-000344-b 19.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

інформація про усунення порушення

2020-01-02 17:34:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІБК ПЛЮС" 7 648 893,23
UAH з ПДВ
7 648 893,23
UAH з ПДВ
Документи
ФОП «Новіченко Андрій Павлович» 7 780 000,00
UAH з ПДВ
7 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 14:29
Електронний підпис
05 серпня 2019 13:56
Документи.rar
05 серпня 2019 13:56
Банківська гарантія.rar
05 серпня 2019 13:56
2.3. Інформація ст. 17.rar
05 серпня 2019 13:56
2.2 Інші документи.rar
05 серпня 2019 13:56
2. Додаток 2 ч. 3.rar
05 серпня 2019 13:56
2. Додаток 2 ч. 2.rar
05 серпня 2019 13:56
2. Додаток 2 ч. 1.rar
05 серпня 2019 13:56
1. Інформація про ціну.rar

Публічні документи

05 серпня 2019 12:05
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІБК ПЛЮС"

Новіченко Андрій Павлович»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІБК ПЛЮС"
#40728354
Переможець 7 648 893,23
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІБК ПЛЮС"
#40728354
7 648 893,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 17:43
6 до 438.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 17:39
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 17:36
5 до 438.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 17:23
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 12:47
4 до 438.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 12:45
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 12:38
3 до 438.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 12:28
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 12:24
2 lj 438.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 11:24
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 21:18
1.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 21:17
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 21:05
438.pdf укладений
23 серпня 2019 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 438
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 438
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 438
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 438
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): анулювання №2, №3
Номер договору про закупівлю: 438
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 438
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 825 641,03
UAH (в тому числі ПДВ 470 940,17 UAH)