Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер, ноутбук
Очікувана вартість
119 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000343-a cf66845f11b9462aa4fd3fb9695ed031
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Людмила Миколаївна

+380564620175 kspk53020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Криворізька станція переливання крові" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01986606
Місцезнаходження: 50051, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Медична будинок 12
Контактна особа: Деркач Людмила Миколаївна
+380564620175
kspk53020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 08:00
Початок аукціону: 01 серпня 2019 12:49
Очікувана вартість: 119 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 595,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Кошти, що надійшли до спецфонду підприємства та не були передбачені у плані використання бюджетних коштів підприємства на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Персональний комп'ютер, ноутбук (Кошти, що надійшли до спецфонду підприємства та не були передбачені у плані використання бюджетних коштів підприємства на 2019 рік)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50051, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після постачання товару Замовнику, пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, але не пізніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів з дня отримання товару Замовником при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватися штрафні санкції за порушення строків оплати поставленого Постачальником товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 09:51
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно читайте документацію допорогової закупівлі
Щодо питання 1: пунктом 3.4. Інформації для проведення закупівлі через систему електронних торгів передбачена умова подання еквіваленту: «Учасник, у разі подання еквіваленту, повинен підтвердити еквівалентність запропонованої продукції всім технічним умовам та вимогам.»
Щодо питання 2: в закупівлі можуть приймати участь всі учасники з різною формою оподаткування. Під час кваліфікації переможця розглядається загальна ціна пропозиції.
Щодо питання 3: пунктом 5 Інформації для проведення закупівлі через систему електронних торгів передбачено, що «всі учасники повинні подати початкову цінову пропозицію. Учасник, який перебуває у статусі «Кваліфікація», повинен подати пропозицію за результатами Аукціону, якщо його ціна змінилася під час аукціону». Цінова пропозиція подається за формою, запропонованою Замовником, де обов’язково зазначається найменування товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-000343-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2978900762
Дата подання: 07 серпня 2019 11:49
пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", якого обрано переможцем, не відповідає технічним вимогам до Закупівлі
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що пропозиція учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не відповідає технічним вимогам до Закупівлі, а саме: запропоновані до постачання монітори iiyama E2083HSD-B1 оснащені аудіо колонками потужністю 1 Вт, в той час як у монітора PHILIPS 200V4LAB2/01, що вимагався до постачання, потужність динаміків 2 Вт. Отже, монітори iiyama E2083HSD-B1 мають меншу потужність звучання та не можуть вважатися аналогами моніторів PHILIPS 200V4LAB2/01.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2019 16:00
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що тендерний комітет Замовника досконало розглянув пропозицію Учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» і прийняв рішення, що пропозиція учасника відповідає вимогам допорогової закупівлі Замовника, зазначеним у додатку 3.
Параметри запропонованого товару відповідають вимогам виробничого процесу закладу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 88 000,00
UAH з ПДВ
87 405,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" 97 480,00
UAH з ПДВ
87 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Дрык Евгений Владимирович 119 000,00
UAH з ПДВ
119 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 01:28
Монітори PHILIPS СЕС.pdf
31 липня 2019 01:28
ЛИСТ_ГАРАНТIЯ.pdf
31 липня 2019 01:28
лист про підпис.pdf
31 липня 2019 01:28
картка учасника.pdf
31 липня 2019 01:28
Досвід_ФОП Міщенко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"

Дрык Евгений Владимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 87 405,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 15:26

Документи

05 серпня 2019 15:26
Електронний підпис
05 серпня 2019 14:32
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
87 405,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2019 15:26
Електронний підпис
05 серпня 2019 14:32
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 13:28
Договір укладений
15 серпня 2019 13:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 87 405,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 567,50 UAH)