Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи за проектом "Будівництво системи відеоконтролю в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення "Нові Яриловичі" Чернігівської митниці ДФС в рамках реалізації проекту IVCO"
Очікувана вартість
2 605 500,00 UAH
UA-2019-07-19-000340-a d42a0b5ba20d489d824a30a0b67a7fd6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виноградова Наталія Юріївна

+380442472737 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Виноградова Наталія Юріївна
+380442472737
zakupivli@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 15:38
Очікувана вартість: 2 605 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 055,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи за проектом "Будівництво системи відеоконтролю в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення "Нові Яриловичі" Чернігівської митниці ДФС в рамках реалізації проекту IVCO"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15013, Україна, Чернігівська область, с. Скиток, ул. Лісна, 54, міжнародний пункт пропуску для автомобільного сполучення «Нові – Яриловичі» Чернігівської митниці ДФС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на підставі підписаних сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 12:20
ТД Будівництво Нові Яриловичі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення щодо форми подачі документів тендерної пропозиції
Дата подання: 25 липня 2019 16:54
Дата відповіді: 29 липня 2019 17:57
Шановний Замовник! Кошторисна документація повинна бути розроблена в АВК формі?
Відповідь: Договірна ціна визначається відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Розрахунок договірної ціни надається учасником – переможцем торгів під час укладання договору про закупівлю.
Для визначення договірної ціни Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства рекомендовано використовувати програмні комплекси для визначення вартості будівництва (листи Мінрегіонбуду від 26.12.2008 № 9/5-1279, від 31.12.2008 № 9/10-1306 та інші). На сьогодні таких комплексів вісім. Який саме буде використаний для розрахунку вартості будівельних робіт чи буде зроблено за допомогою збірників ресурсних елементних кошторисних норм немає значення, головне щоб розрахунок договірної ціни відповідав вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-000340-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ", Код ЄДРПОУ:40820975
Дата подання: 14 серпня 2019 13:11
Вимога
Вимога у файлі pdf на 3-х аркушах.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 серпня 2019 17:15
Згідно з абзацом другим частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення. Оскільки звернення не відповідає вимогам вищезазначеної статті Закону, тендерний комітет не має підстав для його розгляду.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-23-000032 ● a96c4396e026467fab595d6e1be4b329
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 червня 2020 18:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.06.2020 № 167

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.06.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-07-19-000340-a 19.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-01 09:47:17

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за проектом «Будівництво системи відеоконтролю в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Нові Яриловичі» Чернігівської митниці ДФС в рамках реалізації проекту IVCO» вартістю 2 590 000,00 грн (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-19-000340-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо стану виконання укладеного договору від 06.09.2019 № 6 з товариством з обмеженою відповідальністю «Техніка для бізнесу» строк дії якого до 30.04.2020.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" 2 399 000,00
UAH з ПДВ
2 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ Техніка для бізнесу 2 590 000,00
UAH з ПДВ
2 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ" 2 604 000,00
UAH з ПДВ
2 604 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 13:08
Електронний підпис
31 липня 2019 13:06
Дипломи про освіту.pdf
31 липня 2019 13:06
Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2019 13:06
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2019 13:06
Проект договору.pdf
31 липня 2019 13:06
Протокол зборів.pdf
31 липня 2019 13:06
Відгуки.pdf
31 липня 2019 13:06
Витяг ПДВ.pdf
31 липня 2019 13:06
Будівельна ліцензія.pdf
31 липня 2019 13:06
Виписка з ЄДР.pdf
31 липня 2019 13:06
Опис держреєстрації.pdf
31 липня 2019 13:06
Статут .pdf
31 липня 2019 13:06
МТБ документи.pdf

Публічні документи

19 серпня 2019 18:54
Електронний підпис
19 серпня 2019 18:53
ДФС_Техніка_21.08.2019.pdf
05 серпня 2019 15:47
Електронний підпис
05 серпня 2019 15:46
щодо субпідрядника.pdf
05 серпня 2019 15:46
протокол + наказ.pdf
05 серпня 2019 15:45
копія Статуту.pdf
05 серпня 2019 15:45
ВПВ ст.17.pdf
05 серпня 2019 15:45
Витяг з ЄДР_19.07.2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"

ТзОВ Техніка для бізнесу

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"
#40820975
Відхилено 2 399 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 18:26
ТзОВ Техніка для бізнесу
#22396671
Переможець 2 590 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 18:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТзОВ Техніка для бізнесу #22396671

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2019 18:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ Техніка для бізнесу
#22396671
2 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:17
додаткова угода _ 1 від 27.12.2019.pdf зміни до договору
03 січня 2020 20:12
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 17:45
Договір № 69 зміни до договору
09 вересня 2019 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну реалізації проекту міжнародної технічної допомоги IVCO
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML