Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна фіскальна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 39292197 |
Вебсайт: | http://sfs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8 |
Контактна особа: |
Виноградова Наталія Юріївна +380442472737 zakupivli@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 12:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 15:38 |
Очікувана вартість: | 2 605 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 055,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на підставі підписаних сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 12:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 12:20 |
ТД Будівництво Нові Яриловичі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для визначення договірної ціни Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства рекомендовано використовувати програмні комплекси для визначення вартості будівництва (листи Мінрегіонбуду від 26.12.2008 № 9/5-1279, від 31.12.2008 № 9/10-1306 та інші). На сьогодні таких комплексів вісім. Який саме буде використаний для розрахунку вартості будівельних робіт чи буде зроблено за допомогою збірників ресурсних елементних кошторисних норм немає значення, головне щоб розрахунок договірної ціни відповідав вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-23-000032 ● a96c4396e026467fab595d6e1be4b329
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 червня 2020 18:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.06.2020 № 167
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
23.06.2020 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-07-19-000340-a 19.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-01 09:47:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за проектом «Будівництво системи відеоконтролю в міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення «Нові Яриловичі» Чернігівської митниці ДФС в рамках реалізації проекту IVCO» вартістю 2 590 000,00 грн (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-19-000340-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо стану виконання укладеного договору від 06.09.2019 № 6 з товариством з обмеженою відповідальністю «Техніка для бізнесу» строк дії якого до 30.04.2020.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 19.04.2020).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" |
2 399 000,00
UAH з ПДВ
|
2 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ Техніка для бізнесу |
2 590 000,00
UAH з ПДВ
|
2 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЛЬВІВ-ТЕЛЕКОМ" |
2 604 000,00
UAH з ПДВ
|
2 604 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" #40820975 |
Відхилено |
2 399 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 18:26
|
|
ТзОВ Техніка для бізнесу #22396671 |
Переможець |
2 590 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 18:00
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 20:17
|
додаткова угода _ 1 від 27.12.2019.pdf | зміни до договору |
03 січня 2020 20:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2019 17:45
|
Договір № 69 | зміни до договору |
09 вересня 2019 17:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну реалізації проекту міжнародної технічної допомоги IVCO |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |