Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Лазерний картридж з тонером)
Очікувана вартість
5 700,00 UAH
UA-2019-07-19-000328-c e826bc1fc4504b5c9d4af152ddf55308
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Ядловська

0612621121
+380669462992
derjarchzapobl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний архів Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 03494617
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Українська, 48,
Контактна особа: Ольга Ядловська
0612621121, +380669462992
derjarchzapobl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 16:45
Очікувана вартість: 5 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Лазерний картридж з тонером Samsung MLT-D111S, лазерний картридж з тонером Сanon 726, детальний опис предмету закупівлі та технічні характеристики товару викладено у Оголошенні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Лазерний картридж з тонером Samsung MLT-D111S, лазерний картридж з тонером Сanon 726, детальний опис предмету закупівлі та технічні характеристики товару викладено у Оголошенні.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Українська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:55
Оголошення.doc
19 липня 2019 11:54
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 10:10
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за питання.
1) В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються. У п.6 чітко зазначено найменування предмета закупівлі та його технічні характеристики. Для уникнення невизначеності стосовно надання аналогів чи еквівалентів у п.6 та п 12.1 було зазначено наступну інформацію «Тільки оригінальні картриджі, аналоги не розглядаються».
2) Тендерний комітет буде розглядати пропозиції всіх учасників, які надали оригінальні картриджі. Але у будь-якому випадку в ціну товару повинні бути включені всі витрати Учасника, які пов’язані з предметом закупівлі такі як: пакування, маркування, страхування, доставка, розвантаження, а також всі податки, які сплачені або мають бути сплачені.
Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься остаточною та найбільш економічно вигідною.
3) В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються. У п.6 чітко зазначено найменування предмета закупівлі та його технічні характеристики. У Додатку 1 до Оголошення, надано форму пропозиції та цінової пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку, та від якої Учасник не повинен відступати, де зазначено конкретне найменування товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 16:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 3 090,00
UAH з ПДВ
3 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 13:29
Виписка.pdf
23 липня 2019 13:29
Наказ _1К.jpg
23 липня 2019 13:29
Гарантійний лист.pdf
23 липня 2019 13:29
4. Витяг платника ПДВ.pdf
23 липня 2019 13:29
Витяг.pdf
23 липня 2019 13:29
Договір аудитори.pdf
23 липня 2019 13:29
Сертифікація 3.pdf
23 липня 2019 13:29
Довідка про досвід.pdf
23 липня 2019 13:29
Видаткова аудитори.pdf
23 липня 2019 13:29
8. Статут.pdf
23 липня 2019 13:29
Сертифікація 2.pdf
23 липня 2019 13:29
Сертифікація 1.pdf
23 липня 2019 13:29
9.2.Протокол.pdf
23 липня 2019 13:29
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Переможець 3 090,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 15:00

Документи

25 липня 2019 15:00
Протокол № 24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
3 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2019 15:00
Протокол № 24.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 12:01
Договір № 24.pdf укладений
01 серпня 2019 12:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 090,00
UAH (в тому числі ПДВ 515,00 UAH)