Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Лазерний картридж з тонером)
Очікувана вартість
5 700,00 UAH
UA-2019-07-19-000328-c ● e826bc1fc4504b5c9d4af152ddf55308
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний архів Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 03494617 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Українська, 48, |
Контактна особа: |
Ольга Ядловська 0612621121, +380669462992 derjarchzapobl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2019 16:45 |
Очікувана вартість: | 5 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Лазерний картридж з тонером Samsung MLT-D111S, лазерний картридж з тонером Сanon 726, детальний опис предмету закупівлі та технічні характеристики товару викладено у Оголошенні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Лазерний картридж з тонером Samsung MLT-D111S, лазерний картридж з тонером Сanon 726, детальний опис предмету закупівлі та технічні характеристики товару викладено у Оголошенні.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Українська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 12:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 11:55 |
Оголошення.doc | |
19 липня 2019 11:54 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 10:10
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за питання.
1) В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються. У п.6 чітко зазначено найменування предмета закупівлі та його технічні характеристики. Для уникнення невизначеності стосовно надання аналогів чи еквівалентів у п.6 та п 12.1 було зазначено наступну інформацію «Тільки оригінальні картриджі, аналоги не розглядаються».
2) Тендерний комітет буде розглядати пропозиції всіх учасників, які надали оригінальні картриджі. Але у будь-якому випадку в ціну товару повинні бути включені всі витрати Учасника, які пов’язані з предметом закупівлі такі як: пакування, маркування, страхування, доставка, розвантаження, а також всі податки, які сплачені або мають бути сплачені.
Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься остаточною та найбільш економічно вигідною.
3) В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються. У п.6 чітко зазначено найменування предмета закупівлі та його технічні характеристики. У Додатку 1 до Оголошення, надано форму пропозиції та цінової пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку, та від якої Учасник не повинен відступати, де зазначено конкретне найменування товару.
1) В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються. У п.6 чітко зазначено найменування предмета закупівлі та його технічні характеристики. Для уникнення невизначеності стосовно надання аналогів чи еквівалентів у п.6 та п 12.1 було зазначено наступну інформацію «Тільки оригінальні картриджі, аналоги не розглядаються».
2) Тендерний комітет буде розглядати пропозиції всіх учасників, які надали оригінальні картриджі. Але у будь-якому випадку в ціну товару повинні бути включені всі витрати Учасника, які пов’язані з предметом закупівлі такі як: пакування, маркування, страхування, доставка, розвантаження, а також всі податки, які сплачені або мають бути сплачені.
Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься остаточною та найбільш економічно вигідною.
3) В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються. У п.6 чітко зазначено найменування предмета закупівлі та його технічні характеристики. У Додатку 1 до Оголошення, надано форму пропозиції та цінової пропозиції, яка подається Учасником на фірмовому бланку, та від якої Учасник не повинен відступати, де зазначено конкретне найменування товару.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" #41460372 |
Переможець |
3 090,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:33
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2019 12:01
|
Договір № 24.pdf | укладений |
01 серпня 2019 12:00
|