Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

3023 Комплектуючі для відновлення працездатності персональних комп’ютерів, серверного та телекомунікаційного обладнання для Південної філії УДЦР
Очікувана вартість
2 300,00 UAH
UA-2019-07-19-000266-b 8ba82da9ec554cd9b15e5ee736931abe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Юшкевич

+380482673408 odessa@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Південна філія Державного підприємства Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 23211596
Вебсайт: http://pv.ucrf.gov.ua/
Місцезнаходження: 65059, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 14, к.33
Контактна особа: Володимир Юшкевич
+380482673408
odessa@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 12:18
Очікувана вартість: 2 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,87%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
3023 Комплектуючі для відновлення працездатності персональних комп’ютерів, серверного та телекомунікаційного обладнання для Херсонського обласного відділу Південної філії УДЦР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73009, Україна, Херсонська область, М. Херсон, вул. Нафтовиків, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Безготівкова оплата на підставі наданого рахунку та видаткової накладної Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 09:39
ПФ_ТД_Комплектуючі_комп_ютерів_ХОВ_19_07_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 10:27
Дата відповіді: 22 липня 2019 10:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В Тендерній документації не вказано торгову марку або модель предмета закупівлі. 2) Вдповідно пп.35 п.1 ст.1 Закону України про публічні закупівді: "35) учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі;". Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, згідно ч.4 ст.22 Закону. Згідно ч.V Тендерної документації - Оцінка тендерної пропозиції - "Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію: «ціна» тендерної пропозиції.".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 1 974,00
UAH з ПДВ
1 902,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЖУКОВА ТЕТЯНА ІВАНІВНА" 2 286,00
UAH з ПДВ
1 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 12:06
file _27_.pdf
08 серпня 2019 12:06
Dovidka_19199476770530004421.pdf
06 серпня 2019 14:02
ПРОПОЗИЦІЯ_1902_00.pdf
05 серпня 2019 09:29
Електронний підпис
05 серпня 2019 09:27
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 серпня 2019 09:27
Уставні_завірені.zip
05 серпня 2019 09:27
Довідка.pdf
05 серпня 2019 09:27
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
05 серпня 2019 09:27
проект.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "ЖУКОВА ТЕТЯНА ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 1 902,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
1 902,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 17:19
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 13:42
ПФ_Дог_комплект_комп_Гарден_ХОВ_19_08_2019.pdf укладений
29 серпня 2019 13:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 902,00
UAH (в тому числі ПДВ 317,00 UAH)