Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень відділу кадрів в корпусі №12 за адресою: вул. Кирилівська 103 в Подільському районі міста Києва
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000175-a d7e3774ff0ed48a1b62cfcea86652b69
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вільховий Павло Андрійович

044-468-51-91 vmtztmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТМО "ПСИХІАТРІЯ" у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 01994072
Вебсайт: http://health.kiev.ua/medportal/medview/146.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 103
Контактна особа: Вільховий Павло Андрійович
044-468-51-91
vmtztmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 11:39
Початок аукціону: 05 серпня 2019 11:39
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Загальний фонд

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень відділу кадрів в корпусі №12 за адресою: вул. Кирилівська 103 в Подільському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київська, Київ, вул. Кирилівська, 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Код КЕКВ: 2240 — Оплата послуг (крім комунальних)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 10:41
Тендерна Документація.doc
19 липня 2019 10:41
Додаток 4.docx
19 липня 2019 10:41
Додаток 3.docx
19 липня 2019 10:41
Додаток 2.doc
19 липня 2019 10:41
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-000175-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: "Український виробничо-будівельний Альянс "Центр", Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 07 серпня 2019 16:14
Кваліфікація учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 15:44
Вимогу розглянуто. Відповідь надано
1. Шановний Учаснику, відповідно до п.1.3. Додатку 1 до Тендерної документації «Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, машин та механізмів зазначеного в п.1.2. (надати скановану копію договору купівлі-продажу / свідоцтва про право власності / договору оренди / бухгалтерського документу тощо).» Тобто, якщо закупівля робіт передбачає застосування певних машин та механізмів (згідно з ПОРЯДКОМ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки), без наявності яких виконання робіт є неможливим (наприклад, Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, підйомники та колиски для підіймання працівників) – в такому випадку Учасник надає дозвільні документи та, відповідно, документи підтверджуючі право власності/користування такими машинами та механізмами. Як вбачається, для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, Замовником не було визначено обов’язкову наявність машин та механізмів, використання або користування якими потребує наявності дозвільних документів. Також, зауважуємо, що обов’язкова наявність у Учасників автомобіля або іншого транспортного засобу не є вимогою Замовника у даній закупівлі та, відповідно, не зазначена як вимога до Учасників у складі Тендерної Документації.
2. Відповідно до умов тендерної документації та проекту договору, термін виконання робіт передбачений Замовником становить два місяці (61 календарний день) з моменту укладання Договору. Але Договір не обов’язково має бути укладений 1-ого числа місяця. Тобто, в разі укладання Договору посеред місяця (наприклад, 20-ого серпня) термін виконання робіт всеодно становитиме два місяці (61 календарний день) – до 20-ого жовтня (виконання робіт у серпні, вересні та жовтні).
Тому, наголошуємо, що Учасником надано календарний план виконання робіт та план-графік фінансування робіт у цілковій відповідності з умовами тендерної документації.

3. Шановний Учаснику, надаючи пояснення на пункти 3 та 4 Вашої вимоги, повідомляємо, що Замовником в тендерній документації, зокрема в Додатку 1, не зазначалась обов’язкова необхідна мінімальна кількість робітників та інженерно-технічних працівників Учасника. Також повідомляємо, що згідно п 2.2. Додатку 1 до Тендерної Документації Замовником вимагались Копії діючих посвідчень робітників зазначених п.2.1., якими підтверджується їх кваліфікація. Тільки посвідчень. Проте, по тій причині, що відповідно до законодавства, не кожна посада передбачає правомірне виконання функціональних обов’язків на підставі посвідчення – Замовник не вимагав обов’язкове надання посвідчень на всіх працівників, а лише на тих, які виконують роботи саме на підставі посвідчення.
4. Відповідно до частини 3 розділу ІІІ Тендерної документації «Разом з поданням банківської гарантії у складі тендерної пропозиції обов’язково подається: 1. Скан з оригіналу довіреності або інших документів, що підтверджують повноваження представника банка-гаранта на право підпису банківської гарантії; 2. Скан-копія ліцензії банка-гаранта; Учасником-Переможцем в свою чергу надано завірену копію довіреності, що підтверджує повноваження представника банка. Однак, відповідно до п.5.27 Національного стандарту України "Вимоги до оформлювання документів" ДСТУ 4163-2003 « Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту 23.» Тобто Учасником була надана НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ ЗАВІРЕНА копія довіреності.

5. Підсумовуючи вищевикладене наголошуємо, що Замовником в тендерній документації передбачено: Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються в складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та/або інформації. Тому, вважаємо, що Замовником прийнято правомірне рішення щодо визначення Учасника Переможцем.
Номер вимоги: UA-2019-07-19-000175-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: "Український виробничо-будівельний Альянс "Центр", Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 17 серпня 2019 23:25
Кваліфікація
Учасник категорично не згоден з відповіддю замовника з наступних причин:
1) По першому питанню замовник надає наступну відповідь:
«Тобто, якщо закупівля робіт передбачає застосування певних машин та механізмів (згідно з ПОРЯДКОМ видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки), без наявності яких виконання робіт є неможливим (наприклад, Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, підйомники та колиски для підіймання працівників) – в такому випадку Учасник надає дозвільні документи та, відповідно, документи підтверджуючі право власності/користування такими машинами та механізмами».
Таким чином, замовник після подання учасниками тендерних пропозицій змінює умови тендерної документації! Якщо замовник саме так трактує цей пункт, він був зобов'язаний вказати це розяснення у тендерній документації одразу після цієї вимоги. Це дало би можливість всім учасникам вірно розуміти цю вимоги, при інших рівних можливостях, та прийняти рішення про участь у закупівлі. Таким чином Замовник грубо порушує статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Враховуючи, що замовник не вніс в умови тендеру одразу це роз’яснення, пропозиції повинні оцінюватись виходячи з редакції тендерної документації, без додаткового вільного трактування вимог після подання учасниками пропозицій.
2-3) Згідно відомості ресурсів, яку подав акцептований учасник, нормативна трудоємкість складає: 1968,3 людино – години. Враховуючи, що тільки два робітника, яким презентував акцептований участник відповідають усім вимогам конкурсної документації, учаснику знадобиться:
1968,3/2 робітника/8 годин робочого часу= 123 дня.
Таким чином участник зможе виконати замовлення тільки за 4 місяці!!!
Таким чином, акцептований участник не відповідає кваліфікаційним вимогам, так як не має достатньої кількості кваліфікованих працівників для виконання договору у передбачені вимогами тендеру 2 місяці на виконання робіт і замовник зобов’язаний відхилити його пропозицію!
Крім того, у відповіді на питання 3 замовник знову змінює суть вимог тендерної документації на власний розсуд після подання учасниками пропозицій, що є не припустимим згідно з обставинами, які викладені у пункті 1 цієї вимоги.
4) У відповіді на пункт 4 Замовник взагалі здійснив профонацію! Мова не йшла про державний стандарт, який встановлює правила завіряння копії. Мова йшла про те, що документація передбачала оригінал документу, а учасник надав копію. Числена практика Антимонопольного комітету свідчить про те, що у сотнях випадків Антимонопольний комітет задовольняє скарги учасників на безпідставне не відхилення пропозицій учасників замовниками, коли замовник вимагає оригінал, а участник надає копію документа, а замовник, у свою чергу, не відхиляє пропозицію такого учасника.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ КИЇВЕКСКЛЮЗИВБУД та розглянути наступну найбільш економічно вигідну пропозицію наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

07 серпня 2019 16:13
Вимога.pdf
07 серпня 2019 16:14
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КИЇВЕКСКЛЮЗИВБУД 435 122,94
UAH з ПДВ
435 122,94
UAH з ПДВ
Документи
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр" 484 771,32
UAH з ПДВ
484 771,32
UAH з ПДВ
Документи
КАНБАНБУД 496 135,10
UAH з ПДВ
496 135,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 11:23
Електронний підпис
01 серпня 2019 13:13
Електронний підпис
01 серпня 2019 13:09
Гарантия 12026.zip
01 серпня 2019 13:09
Кошторисні документи.pdf
01 серпня 2019 13:09
Свідоцтво ПДВ к.pdf
01 серпня 2019 13:09
Довідка ЄДРПОУ к.pdf
01 серпня 2019 13:09
Dovidka_МВС.pdf
01 серпня 2019 13:09
Контактна інформація.pdf
01 серпня 2019 13:09
Копія Балансу.pdf
01 серпня 2019 13:09
Статут новий.pdf
01 серпня 2019 13:09
Протокол к.pdf
01 серпня 2019 13:09
наказ директор.jpeg
01 серпня 2019 13:09
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 11:30
Електронний підпис
02 серпня 2019 11:29
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 11:29
Статут.pdf
02 серпня 2019 11:29
проект договору.pdf
02 серпня 2019 11:29
Паспорт Кравцов Д О.pdf
02 серпня 2019 11:29
Лист до статуту.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 13:49
8. Гарантія.zip
02 серпня 2019 13:49
7. Пропозиція.pdf
02 серпня 2019 13:49
6. Кошториси.pdf
02 серпня 2019 13:49
5. Додатки.pdf
02 серпня 2019 13:49
4. Кваліфікаційні.pdf
02 серпня 2019 13:49
3. КАНБАНБУД Лицензия.pdf
02 серпня 2019 13:49
2. КАНБАНБУД Витяг.pdf
02 серпня 2019 13:49
1. КАНБАНБУД Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КИЇВЕКСКЛЮЗИВБУД

"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр"

КАНБАНБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КИЇВЕКСКЛЮЗИВБУД
#32622052
Рішення скасоване 435 122,94
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:27
ТОВ КИЇВЕКСКЛЮЗИВБУД
#32622052
Відхилено 435 122,94
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:39
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр"
#34280208
Відхилено 484 771,32
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:43
КАНБАНБУД
#41921327
Відхилено 496 135,10
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:44

Інформація про відміну

Дата відміни
19 серпня 2019 15:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі