ДК 021-2015(СРV): 14210000-6 – гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (14212210-5 – пісчано –гравійні суміші ( відсів))
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000134-b 76048dffdcb74391964b891b9395018c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради»
Код ЄДРПОУ: 20202467
Місцезнаходження: 52210, Україна , Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, вул.Першотравнева, будинок 22
Контактна особа: Проценко Аліна Миколаївна
+380565232032
KPPJREO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 09:08
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 09:08
Початок аукціону: 16 серпня 2019 12:05
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 т
ДК 021-2015(СРV): 14210000-6 – гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (14212210-5 – пісчано –гравійні суміші ( відсів))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52210, Україна, Дніпропетровська область, м.Жовті Води, вул.Першотравнева б.22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

договор
Дата подання: 25 липня 2019 11:06
Дата відповіді: 25 липня 2019 11:55
Добрый день. В договоре вообще не указаны сроки расчета за поставленный товар.
Відповідь: 4. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

4.1. Покупець здійснює оплату по факту за поставлений Товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця
Расчет с поставщиком
Дата подання: 26 липня 2019 10:24
Дата відповіді: 08 серпня 2019 08:54
Добрый день. На предыдущий вопрос Вы красиво ответили четвертым пунктом из договора. А подскажите пожалуйста почему этот пункт не распространяется на поставку прошлого года, когда товар был поставлен еще в октябре-ноябре 2018г., а счета не оплачены по сей день (26.07.19г).
Відповідь: Добрий день! Ваше питання не стосується даної процедури закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000201 ● 7a75a85997e9488299b726e9c87b78c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-04 15:32:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.12.2019 № 205

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2019-07-19-000134-b 19.07.2019 Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради» (код ЄДРПОУ 20202467) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-8_2, RISK1-3_1)

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку Східного офісу Держаудитслужби в Дніпропетровській області від 11.12.2019, Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради»повідомляє наступне. Східним офісом Держаудитслужби в Дніпропетровській області за результатами моніторингу закупівлі ДК 021-2015(СРV): 14210000-6 – гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (14212210-5 – пісчано –гравійні суміші ( відсів)) -, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-19-000134-b проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, рішення про визначення переможця від 05.09.2019 № 15, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.09.2019 № 539. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Перелік форм документів у сфері публічних закупівель, складання яких передбачає використання замовником кваліфікованого електронного підпису посадової особи, визначений пунктом 1 Наказу Мінекономрозвитку №490. однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю на нього не накладено кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника. Також встановлено, що Замовником на порушення пункту 2 Наказу № 490 заповнено форму документів з оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір без внесення інформації про джерело фінансування закупівлі та умов оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Крім того, проведеним моніторингом установлено, що відповідно до тендерної документації Замовника (Додаток 2) учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону) повинні надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: довідку по формі вказаній в додатку 3 про виконання аналогічних договорів, подібних до цього предмета закупівлі та копії принаймні 2-х виконаних аналогічних договорів, про які зазначено в довідці. Учасником ФОП Бедрінець Ігор Іванович у складі тендерної пропозиції надана Довідка (додаток 3.pdf) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням інформації про виконання одного договору та копію аналогічного договору про купівлю-продаж товару від 16.10.2018 № 469. Проте, учасником на вимогу надати копії принаймні 2-х виконаних аналогічних договорів було надано тільки один договір та документального підтвердження його виконання не надано. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бедрінець Ігор Іванович, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Комунальним підприємством «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради» 19.07.19 було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю ДК 021-2015(СРV): 14210000-6 – гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (14212210-5 – пісчано –гравійні суміші ( відсів)) Була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів у тому числі інформація про джерело фінансування закупівлі та умов оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Без внесення зазначеної інформації електроною системою ProZorro процедура закупівлі не була оголошена. Електронний цифровий підпис було завантажено (прикріплено), проте через технічну несправність системи файл з ЕЦП не був підтягнутий в систему ProZorro. На сьогоднішній день закупівля UA-2019-07-19-000134-b завершена, тому повторне накладення ЕЦП на оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не є можливим. Зазначаємо, що на прикріплені Комунальнеим підприємством «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради»повідомлення про намір укласти договір (протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.09.2019) електронний цифровий підпис успішно накладено. Щодо оцінки тендерної пропозиції наданої ФОП Бедрінець Ігор Іванович повідомляємо, що відповідно до тендерної документації ДК 021-2015(СРV): 14210000-6 – гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (14212210-5 – пісчано –гравійні суміші ( відсів)), замовником були визначені критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону а саме оцінка тендерних пропозицій здійснюється за єдиним критерієм - «Ціна» . Питома вага критерію «ціна» – 100 %. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатами оцінки, була визначена тендерна пропозиція, що мала найнижчу ціну. Відповідно до додатку 2 тендерної документації учасник конкурсних торгів повинен був надати довідку по формі , вказаній в додатку 3 до тендерної документації про виконання аналогічних договорів, подібних до цього предмета закупівлі. Відповідно до пункту 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому замовником в вимогах до заповнення форми таблиці 1 , додатку 3 про документальне підтвердження наявність досвіду виконання аналогічних договорів не було обумовлено їх конкретну кількість та період їх виконання. В конкурсній пропозиції ФОП Бедрінець Ігор Іванович в додатку 3 довідка про наявність досвіду вказав один аналогічний договір ,що не суперечить вимогам тендерної документації замовника. ФОП Бедрінець Ігор Іванович надав копію договору відповідно до таблиці 1 додатку 3. Надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та надання їх копій не є головним критерієм оцінки конкурсної пропозиції. На данний час умови договору виконано в повному обсязі, тому відміна процедури відкритих торгів після укладання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав повністю умови укладеного ним договору є неможливою . В майбутньому при оголошенні відкритих торгів Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради» буде враховувати всі зауваження, викладені у висновку.

2019-12-17 23:45:59

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 11 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради», 20202467, Україна, місто Жовті Води, вул.Першотравнева, будинок 22
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021-2015(СРV): 14210000-6 – гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (14212210-5 – пісчано –гравійні суміші ( відсів)), 400000UAH, 14210000-6, ДК021, 1000, т
  3. Інформація про оприлюднення: 76048dffdcb74391964b891b9395018c, 2019-07-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 04 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, рішення про визначення переможця від 05.09.2019 № 15, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.09.2019 № 539. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Перелік форм документів у сфері публічних закупівель, складання яких передбачає використання замовником кваліфікованого електронного підпису посадової особи, визначений пунктом 1 Наказу Мінекономрозвитку №490. Однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю на нього не накладено кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника. Також встановлено, що Замовником на порушення пункту 2 Наказу № 490 заповнено форму документів з оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір без внесення інформації про джерело фінансування закупівлі та умов оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Крім того, проведеним моніторингом установлено, що відповідно до тендерної документації Замовника (Додаток 2) учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону) повинні надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: довідку по формі вказаній в додатку 3 про виконання аналогічних договорів, подібних до цього предмета закупівлі та копії принаймні 2-х виконаних аналогічних договорів, про які зазначено в довідці. Учасником ФОП Бедрінець Ігор Іванович у складі тендерної пропозиції надана Довідка (додаток 3.pdf) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням інформації про виконання одного договору та копію аналогічного договору про купівлю-продаж товару від 16.10.2018 № 469. Проте, учасником на вимогу надати копії принаймні 2-х виконаних аналогічних договорів було надано тільки один договір та документального підтвердження його виконання не надано. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бедрінець Ігор Іванович, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-3_1, підтверджено, дані автоматичного індикатора ризику RISK1-8_2 «Несвоєчасне укладання замовником договору», не підтверджено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. Аналізом питання розгляду тендерної пропозицій ФОП Бедрінець Ігоря Івановича установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЄЛАН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 359 000,00
UAH з ПДВ
299 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бедрінець Ігор Іванович 395 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Легіон-Авто 2000" 395 000,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАБУД-БК" 400 000,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2019 11:21
Довідка про несудимість.pdf
19 серпня 2019 17:14
Цінова пропозиція -299000.pdf
15 серпня 2019 08:12
sign.p7s
15 серпня 2019 03:04
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
15 серпня 2019 03:04
Витяг єдиного податку.pdf
15 серпня 2019 03:04
Сертифікат якості.pdf
15 серпня 2019 03:04
Проект договору.pdf
15 серпня 2019 03:04
Паспот Бєлан С.В.pdf
15 серпня 2019 03:04
Код Бєлан С.В..pdf

Публічні документи

10 вересня 2019 18:38
довідка
10 вересня 2019 17:26
довідка
10 вересня 2019 17:26
довідка
10 вересня 2019 15:17
додаток 1
10 вересня 2019 15:17
довідка про банкрутство
05 серпня 2019 16:55
лист-згода.pdf
05 серпня 2019 16:55
додаток 7.pdf
05 серпня 2019 16:55
додаток6.pdf
05 серпня 2019 16:55
Лист про сертифікацію.pdf
05 серпня 2019 16:55
додаток5.pdf
05 серпня 2019 16:55
додаток4.pdf
05 серпня 2019 16:55
додаток 3.pdf
05 серпня 2019 16:55
додаток 1.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 15:13
sign.p7s
12 серпня 2019 14:54
sign.p7s
05 серпня 2019 19:46
sign.p7s
05 серпня 2019 19:42
Договір МКП.pdf
05 серпня 2019 19:42
Статут.pdf
05 серпня 2019 19:42
паспорт Сендзюк.PDF
05 серпня 2019 19:42
Додаток 7.PDF
05 серпня 2019 19:42
Додаток 1.pdf
05 серпня 2019 19:42
Додаток 4.pdf
05 серпня 2019 19:42
Додаток 5.pdf
05 серпня 2019 19:42
Додаток 3.pdf
05 серпня 2019 19:42
Реквізити.pdf
05 серпня 2019 19:42
Договір Кабекс.PDF
05 серпня 2019 19:42
Виписка.PDF
05 серпня 2019 19:42
Витяг ПДВ.PDF

Публічні документи

05 серпня 2019 17:06
sign.p7s
05 серпня 2019 16:59
7 Додаток 7.rar
05 серпня 2019 16:59
6 Про субпідрядників.pdf
05 серпня 2019 16:59
5 Повноваження.rar
05 серпня 2019 16:59
3 Ст 17 Дод 4.pdf
05 серпня 2019 16:59
2 Досвід Дод 2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЄЛАН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2630608156
Рішення скасоване 299 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 13:11
ФОП "БЄЛАН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2630608156
Відхилено 299 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 09:27
ФОП Бедрінець Ігор Іванович
#2286611571
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2019 09:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2019 09:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бедрінець Ігор Іванович
#2286611571
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 грудня 2019 20:07
Договір укладений
24 вересня 2019 08:39

Актуальні тендери

До пошуку