Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради» |
Код ЄДРПОУ: | 20202467 |
Місцезнаходження: | 52210, Україна , Дніпропетровська обл., місто Жовті Води, вул.Першотравнева, будинок 22 |
Контактна особа: |
Проценко Аліна Миколаївна +380565232032 KPPJREO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 09:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 09:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 09:08 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 12:05 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,25% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2019 08:52 |
Тендерна документація-отсев 2019.doc |
08 серпня 2019 08:52 |
Тендерна документація-отсев 2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
4.1. Покупець здійснює оплату по факту за поставлений Товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-28-000201 ● 7a75a85997e9488299b726e9c87b78c8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2019 15:32 |
03.12.2019 № 205
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 205
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2019-07-19-000134-b 19.07.2019 Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради» (код ЄДРПОУ 20202467) Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-8_2, RISK1-3_1)
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням інформації, викладеної у висновку Східного офісу Держаудитслужби в Дніпропетровській області від 11.12.2019, Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради»повідомляє наступне. Східним офісом Держаудитслужби в Дніпропетровській області за результатами моніторингу закупівлі ДК 021-2015(СРV): 14210000-6 – гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (14212210-5 – пісчано –гравійні суміші ( відсів)) -, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-19-000134-b проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, рішення про визначення переможця від 05.09.2019 № 15, повідомлення про намір укласти договір, договір від 23.09.2019 № 539. Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 477, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом її внесення та заповнення в електронному вигляді через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому пунктом 2 наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ Мінекономрозвитку №490) встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Перелік форм документів у сфері публічних закупівель, складання яких передбачає використання замовником кваліфікованого електронного підпису посадової особи, визначений пунктом 1 Наказу Мінекономрозвитку №490. однак, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення вимог частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 Наказу Мінекономрозвитку № 490, при оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю на нього не накладено кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника. Також встановлено, що Замовником на порушення пункту 2 Наказу № 490 заповнено форму документів з оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір без внесення інформації про джерело фінансування закупівлі та умов оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Крім того, проведеним моніторингом установлено, що відповідно до тендерної документації Замовника (Додаток 2) учасники для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону) повинні надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: довідку по формі вказаній в додатку 3 про виконання аналогічних договорів, подібних до цього предмета закупівлі та копії принаймні 2-х виконаних аналогічних договорів, про які зазначено в довідці. Учасником ФОП Бедрінець Ігор Іванович у складі тендерної пропозиції надана Довідка (додаток 3.pdf) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням інформації про виконання одного договору та копію аналогічного договору про купівлю-продаж товару від 16.10.2018 № 469. Проте, учасником на вимогу надати копії принаймні 2-х виконаних аналогічних договорів було надано тільки один договір та документального підтвердження його виконання не надано. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Бедрінець Ігор Іванович, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Комунальним підприємством «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради» 19.07.19 було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю ДК 021-2015(СРV): 14210000-6 – гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (14212210-5 – пісчано –гравійні суміші ( відсів)) Була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів у тому числі інформація про джерело фінансування закупівлі та умов оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Без внесення зазначеної інформації електроною системою ProZorro процедура закупівлі не була оголошена. Електронний цифровий підпис було завантажено (прикріплено), проте через технічну несправність системи файл з ЕЦП не був підтягнутий в систему ProZorro. На сьогоднішній день закупівля UA-2019-07-19-000134-b завершена, тому повторне накладення ЕЦП на оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не є можливим. Зазначаємо, що на прикріплені Комунальнеим підприємством «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради»повідомлення про намір укласти договір (протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.09.2019) електронний цифровий підпис успішно накладено. Щодо оцінки тендерної пропозиції наданої ФОП Бедрінець Ігор Іванович повідомляємо, що відповідно до тендерної документації ДК 021-2015(СРV): 14210000-6 – гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (14212210-5 – пісчано –гравійні суміші ( відсів)), замовником були визначені критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону а саме оцінка тендерних пропозицій здійснюється за єдиним критерієм - «Ціна» . Питома вага критерію «ціна» – 100 %. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією за результатами оцінки, була визначена тендерна пропозиція, що мала найнижчу ціну. Відповідно до додатку 2 тендерної документації учасник конкурсних торгів повинен був надати довідку по формі , вказаній в додатку 3 до тендерної документації про виконання аналогічних договорів, подібних до цього предмета закупівлі. Відповідно до пункту 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому замовником в вимогах до заповнення форми таблиці 1 , додатку 3 про документальне підтвердження наявність досвіду виконання аналогічних договорів не було обумовлено їх конкретну кількість та період їх виконання. В конкурсній пропозиції ФОП Бедрінець Ігор Іванович в додатку 3 довідка про наявність досвіду вказав один аналогічний договір ,що не суперечить вимогам тендерної документації замовника. ФОП Бедрінець Ігор Іванович надав копію договору відповідно до таблиці 1 додатку 3. Надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та надання їх копій не є головним критерієм оцінки конкурсної пропозиції. На данний час умови договору виконано в повному обсязі, тому відміна процедури відкритих торгів після укладання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав повністю умови укладеного ним договору є неможливою . В майбутньому при оголошенні відкритих торгів Комунальне підприємство «Виробниче житлово-ремонтно-експлуатаційне об’єднання Жовтоводської міської ради» буде враховувати всі зауваження, викладені у висновку.
2019-12-17 23:45:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
RISK1-3_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БЄЛАН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
359 000,00
UAH з ПДВ
|
299 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бедрінець Ігор Іванович |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Легіон-Авто 2000" |
395 000,00
UAH з ПДВ
|
340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕГАБУД-БК" |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БЄЛАН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2630608156 |
Рішення скасоване |
299 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 13:11
|
ФОП "БЄЛАН СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2630608156 |
Відхилено |
299 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 09:27
|
ФОП Бедрінець Ігор Іванович #2286611571 |
Переможець |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2019 20:07
|
Договір | укладений |
24 вересня 2019 08:39
|