Офісні меблі (власні кошти)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000109-b b82dba4e099d4698947f0d9bb095813e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт замовника: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа замовника: Служба організації закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
709 штука
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київ, м.Київ, вул. Приколійна, 5, Виробничий підрозділ Дарницька дистанція сигналізації та зв’язку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків-фактур, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня отримання ТОВАРУ, але не раніше реєстрації податкової накладної. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками акту приймання-передачі ТОВАРУ. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 липня 2019 08:59
Електронний цифровий підпис
19 липня 2019 08:54
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 23 липня 2019 13:59
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:59
Доброго дня. Чи можемо ми Вам запропонувати шафу наступних розмірів: Висота 1825 мм, ширина 550 мм, глибина 340 мм?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення...але нам потрібна шафа тільки з зазначеними розмірами в тендерній документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
03 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

  • 316 800,00UAH
    Офісні меблі
    Кропивницький
    Компанія:Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького"
    Детальніше
  • 702 225,00UAH
    39130000-2 – «Офісні меблі»
    м. Дніпро
    Компанія:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
    Детальніше
  • 285 400,00UAH
    Офісні меблі
    Кропивницький
    Компанія:Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького"
    Детальніше
  • 954 408,20UAH
    Офісні меблі
    Київ
    Компанія:Комунальна корпорація "Київавтодор"
    Детальніше
  • 507 600,00UAH
    Меблі
    Черкаси
    Компанія:Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
    Детальніше
  • 301 403,00UAH
    Стільці, крісла та інші меблі для сидіння
    Маріуполь
    Компанія:Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольська міська лікарня швидкої медичної допомоги"
    Детальніше
До пошуку