Офісні меблі (власні кошти)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000109-b b82dba4e099d4698947f0d9bb095813e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт замовника: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа замовника: Служба організації закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
709 штука
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київ, м.Київ, вул. Приколійна, 5, Виробничий підрозділ Дарницька дистанція сигналізації та зв’язку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків-фактур, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня отримання ТОВАРУ, але не раніше реєстрації податкової накладної. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками акту приймання-передачі ТОВАРУ. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 липня 2019 08:59
Електронний цифровий підпис
19 липня 2019 08:54
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 23 липня 2019 13:59
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:59
Доброго дня. Чи можемо ми Вам запропонувати шафу наступних розмірів: Висота 1825 мм, ширина 550 мм, глибина 340 мм?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення...але нам потрібна шафа тільки з зазначеними розмірами в тендерній документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
03 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку