Офісні меблі (власні кошти)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000109-b b82dba4e099d4698947f0d9bb095813e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
709 штука
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київ, м.Київ, вул. Приколійна, 5, Виробничий підрозділ Дарницька дистанція сигналізації та зв’язку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків-фактур, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня отримання ТОВАРУ, але не раніше реєстрації податкової накладної. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками акту приймання-передачі ТОВАРУ. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 липня 2019 08:59
Електронний цифровий підпис
19 липня 2019 08:54
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 23 липня 2019 13:59
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:59
Доброго дня. Чи можемо ми Вам запропонувати шафу наступних розмірів: Висота 1825 мм, ширина 550 мм, глибина 340 мм?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення...але нам потрібна шафа тільки з зазначеними розмірами в тендерній документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
03 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку