Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер лазерний
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000052-a 6992814d745e4811b2308e5dbf95213e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лінник Вікторія Юріївна

+380626460620 divp@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТА ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 40453390
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Олекси Тихого, 6
Контактна особа: Лінник Вікторія Юріївна
+380626460620
divp@dn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 09:22
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 23:59
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


КПКВКДБ 7751010 - 10000,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Принтер лазерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 09:23
ТД Принтер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 10:27
Дата відповіді: 22 липня 2019 16:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Торгова марка або модель предмета закупівлі не вказана, підійде будь яка марка та модель, що відповідає технічним вимогам.
2) В будь-якому тендері Переможцем може бути платник чи не платник ПДВ. Адже немає обмежень з приводу участі в тендерах платників чи не платників ПДВ. Система визначить переможця автоматично.
3) Конкретну торгову марку та модель доцільно вказувати в тендерній пропозиції в строчці під назвою "найменування предмета закупівлі".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 8 064,00
UAH з ПДВ
8 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 16:26
Електронний підпис
30 липня 2019 16:03
19.Проект Договору.pdf
30 липня 2019 16:03
5.4. Паспортні дані .pdf
30 липня 2019 16:03
4. Статут .pdf
30 липня 2019 16:03
1. Авторизація 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2019 23:59
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій