Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнання та додаткове приладдя
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000038-c ● e60b1861691f4a709490457effe1587b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144594 |
Вебсайт: | http://www.osvita-horodok.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 81500, Україна , Львівська обл., Horodok, 16 Dzherelna St |
Контактна особа: |
Пилат Богдан Ярославович +380323130462 gorodokrvo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 08:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 520 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,48% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Джерело фінансування - кошти обласного та місцевого бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 шт
Мультимедійне обладнання та додаткове приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 календарних днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування - кошти обласного та місцевого бюджетів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 06:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2019 06:39 |
-2-ТД-Мультим.doc | |
22 липня 2019 06:39 |
-2-Додатки до ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна Документація
Дата подання: 19 липня 2019 10:25
Дата відповіді: 22 липня 2019 06:40
А тендерну документацію де можно подивитись та вимоги до обладнання
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерна документація опублікована
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 10:31
Дата відповіді: 29 липня 2019 13:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Подаємо відповіді на ваші питання:
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано
3. Вимога до учасників про зазначення інформації про торгову марку (виробника, модель тощо) вже передбачено у тендерній документації (Додаток 4)
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано
3. Вимога до учасників про зазначення інформації про торгову марку (виробника, модель тощо) вже передбачено у тендерній документації (Додаток 4)
Інформація про відміну
Дата відміни
07 серпня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій