Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків - Липці - Борисівка км 14+613 - км 17+950, км 20+000 - км 48+145 у Харківській області (окремими ділянками)
Current average repair of the public road network of local importance О-212553 Kharkiv - Liptsi - Borysivka km 14 + 613 - km 17 + 950, km 20 + 000 - km 48 + 145 in the Kharkiv region (separate sections)
Очікувана вартість
42 113 324,56 UAH
UA-2019-07-19-000033-c 4735f49a3d554568993157819c52e45a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження замовника: 61202, Україна, Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа замовника: Рябокінь Ольга Олександрівна
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 11:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 11:02
Очікувана вартість: 42 113 324,56 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 210 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210 566,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 19 липня 2019 08:47
Enquiries until: 09 серпня 2019 11:00
Complaints submission until: до 15 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 серпня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 42 113 325 UAH including VAT
Minimal lowering step: 210 567 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 210 560,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків - Липці - Борисівка км 14+613 - км 17+950, км 20+000 - км 48+145 у Харківській області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance О-212553 Kharkiv - Liptsi - Borysivka km 14 + 613 - km 17 + 950, km 20 + 000 - km 48 + 145 in the Kharkiv region (separate sections)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Джерело фінансування - за рахунок субвенцій з державного бюджету та/або місцевий бюджет Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг Джерело фінансування - за рахунок субвенцій з державного бюджету та/або місцевий бюджет Пiсляоплата 7 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Постачання основних матеріалів
Дата подання: 22 липня 2019 10:25
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:02
Чи необхідно додатково надавати будь-які підтверджуючі документи на поставку основних матеріалів, якщо виготовлення асфіальто-бетонних сумішей проводитеметься не з матеріалів учасника ( при залученні АБЗ)
Відповідь: Пункт 1.2. Додатку №3 до Тендерної документації передбачає «При укладанні договору на надання послуг АБЗ з виготовлення асфальтобетонних сумішей з матеріалів учасника - додатково надаються документи на поставку основних матеріалів для виготовлення сумішей на весь термін дії договору по закупівлі, а саме копія діючого договору або лист-погодження від постачальника на поставку основних матеріалів»

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-23-000014 ● b7b18165c07e46d49eeb66dd50b5b8e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-23 17:24:46
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.09.2019 № 229
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 20.09.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.09.2019 № 229

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

8 UA-2019-07-19-000033-c 19.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу по закупівлі "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків - Липці - Борисівка км 14+613 - км 17+950, км 20+000 - км 48+145 у Харківській області (окремими ділянками)" (UA-2019-07-19-000033-c) було виявлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Для усунення порушень Замовником було вирішено розірвати договір №93/09-19 від 17.09.2019р. з ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" керуючись ч. 1 ст. 651, ст. 653, ст. 654 Цивільного кодексу України.

2019-09-27 11:15:27

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ", 42166406, Україна, Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-212553 Харків - Липці - Борисівка км 14+613 - км 17+950, км 20+000 - км 48+145 у Харківській області (окремими ділянками), 42113324.56UAH, 45233142-6, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: 4735f49a3d554568993157819c52e45a, 2019-07-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 23 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи ДП «Дороги Харківщини» (далі – Замовник) від 19.07.2019 №398; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника - переможця ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" (далі – учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.08.2019; повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2019, договір від 17.09.2019 №93/09-19. За результатами моніторингу установлено, що для документального підтвердження наявності машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання Замовник вимагав від учасника надання у складі тендерної пропозиції довідку у табличному вигляді (Таблиця 2 Додатку 3 до тендерної документації - Інформація про перелік основних машин та механізмів). Проте, у складі своєї тендерної пропозиції учасник-переможець надав Довідку від 16.08.2019 №368 «Про перелік основних машин та механізмів», в якій не підтверджує наявність машин-механізмів, які визначені Замовником у додатку 5 до тендерної документації «Відомість ресурсів», а саме: автогудронатора та котків масою 2,2 т; 14,2т; 9,2т; 9,3т; 14,33 тони. Крім того, в довідці «Про перелік основних машин та механізмів» учасником – переможцем зазначено про наявність двох автомобілів бортових вантажопідйомністю 3т, які відповідно до свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів є автобусом та мікроавтобусом, призначеними для пасажирських перевезень. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33", як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації і визнав ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" переможцем торгів та уклав договір від 17.09.2019 №93/09-19., 23 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідність тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до законодавства протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2019
UA-2019-07-19-000033-c4735f49a3d554568993157819c52e45a
Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження замовника: 61202, Україна, Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "АЕРОШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 серпня 2019 14:50
413 ДБУ АШБ.pdf
19 серпня 2019 14:50
sign.p7s

Публічні документи

16 серпня 2019 14:23
sign.p7s
16 серпня 2019 14:23
sign.p7s
16 серпня 2019 14:22
Асфальт.завод.pdf
16 серпня 2019 14:22
КБ _ часть 1.pdf
16 серпня 2019 14:22
КБ_ часть 2.pdf
16 серпня 2019 14:22
КБ_часть 3.pdf
16 серпня 2019 14:22
Техніка.pdf
16 серпня 2019 14:22
Працівники.pdf
16 серпня 2019 14:22
Досвід.pdf
16 серпня 2019 14:22
Лаборатория.pdf
16 серпня 2019 14:22
Гарант.лист.pdf
16 серпня 2019 14:22
Інф.щодо відпов.ст.17.pdf
16 серпня 2019 14:22
Проект догов.pdf

Документи

19 серпня 2019 14:51
414 ШРБУ 33.pdf
19 серпня 2019 14:51
sign.p7s

Публічні документи

29 серпня 2019 13:32
sign.p7s
29 серпня 2019 13:28
документи переможця
19 серпня 2019 09:27
sign.p7s
19 серпня 2019 09:27
sign.p7s
19 серпня 2019 08:58
12. Інші документи.pdf
19 серпня 2019 08:58
10. Банківська гарантія.rar
19 серпня 2019 08:58
1. Гарантійний лист.pdf

Документи

19 серпня 2019 14:52
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33" 37 059 640,00
UAH з ПДВ
33 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "АЕРОШЛЯХБУД" 37 777 000,00
UAH з ПДВ
33 995 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 38 995 000,00
UAH з ПДВ
36 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2019 13:32
sign.p7s
29 серпня 2019 13:28
документи переможця
19 серпня 2019 09:27
sign.p7s
19 серпня 2019 09:27
sign.p7s
19 серпня 2019 08:58
12. Інші документи.pdf
19 серпня 2019 08:58
10. Банківська гарантія.rar
19 серпня 2019 08:58
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 14:23
sign.p7s
16 серпня 2019 14:23
sign.p7s
16 серпня 2019 14:22
Асфальт.завод.pdf
16 серпня 2019 14:22
КБ _ часть 1.pdf
16 серпня 2019 14:22
КБ_ часть 2.pdf
16 серпня 2019 14:22
КБ_часть 3.pdf
16 серпня 2019 14:22
Техніка.pdf
16 серпня 2019 14:22
Працівники.pdf
16 серпня 2019 14:22
Досвід.pdf
16 серпня 2019 14:22
Лаборатория.pdf
16 серпня 2019 14:22
Гарант.лист.pdf
16 серпня 2019 14:22
Інф.щодо відпов.ст.17.pdf
16 серпня 2019 14:22
Проект догов.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"
#05422384
Переможець 33 995 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 10:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління №33"
#05422384
33 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 вересня 2019 09:30
Договір №93-09-19.pdf укладений
17 вересня 2019 09:29
sign.p7s зміни до договору
27 вересня 2019 11:33
sign.p7s зміни до договору
27 вересня 2019 11:29
ДУ№1 до Договору №93-09-19 (1).pdf зміни до договору
27 вересня 2019 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 1 статті 651, ст. 653, ст. 654 Цивільного кодексу України Сторони дійшли згоди розірвати Договір
Номер договору про закупівлю: 93/09-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись ч. 1 статті 651, ст. 653, ст. 654 Цивільного кодексу України Сторони дійшли згоди розірвати Договір

Актуальні тендери

До пошуку