Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція спортивного залу Мостиської ДЮСШ по вул. 16-го Липня,11а в м. Мостиська Львівської області
Очікувана вартість
5 124 896,85 UAH
UA-2019-07-18-003282-b 2c83abfa0a6241b58a5040bb0d52458c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миколаєвич Мар'яна Михайлівна

+380323441341 vommrlo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Мостиської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 41064044
Місцезнаходження: 81300, Україна , Львівська обл., місто Мостиська, вулиця Грушевського, будинок 3
Контактна особа: Миколаєвич Мар'яна Михайлівна
+380323441341
vommrlo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 22:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 13:47
Очікувана вартість: 5 124 896,85 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - кошти державного та місцевого бюджетів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція спортивного залу Мостиської ДЮСШ по вул. 16-го Липня,11а в м. Мостиська Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81300, Україна, Львівська область, м. Мостиська, вул. 16-го Липня,11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Сума авансу перераховується Підряднику протягом 30 календарних днів з моменту подання Підрядником необхідних документів. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного та місцевого бюджетів. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного та місцевого бюджетів. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 23:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 22:41
2-ДОДАТКИ ДО ТД-Реконструкція.doc
18 липня 2019 22:41
2-ТД-Реконструкція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-003282-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ІНТОЛ-БУД", Код ЄДРПОУ:35010067
Дата подання: 16 серпня 2019 08:28
Лист-вимога
Ми, ПП "ІНТОЛ-БУД" не погоджуємося з рішенням замовника про намір укласти договір з учасником ТОВ "Західатомбудсервіс", який порушив вимоги тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2019 23:55
Шановний учаснику.
З приводу вашої вимоги, яка зареєстрована в електронній системі закупівель 16.08.2019 р., щодо обрання переможцем процедури закупівлі - ТОВ "Західатомбудсервіс», повідомляємо наступне.
1. Щодо першого зауваження про те, що у довідці про наявність основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) буцімто відсутня інформація про освіту (чи спеціальність) таких спеціалістів.
Ваше твердження НЕ ВІДПОВІДАЄ дійсності. Оскільки у зазначеній довідці НАЯВНА інформація про освіту основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників). А саме зазначено – «освіта вища».
2. Щодо другого зауваження про розрахунок договірної ціни.
Звертаємо вашу увагу на те, що проектно-кошторисна документація (ПКД) на виконання робіт по «Реконструкції спортивного залу Мостиської ДЮСШ по вул. 16-го Липня,11а в м. Мостиська Львівської області» пройшла експертизу. Експертний звіт отримано 07.03.2017 р.
Замовник, при затвердженні тендерної документації та при складанні технічного завдання керувався вище вказаною проектно-кошторисною документацією. Відповідно тендерним комітетом до Технічного завдання Тендерної документації включено ПОВНИЙ перелік видів та обсягів робіт, згідно затвердженої ПКД.
Окрім того, п. 6.3. Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника передбачено: «6.3. Розрахунок договірної ціни НЕ ПООВИНЕН ВІДРІЗЗНЯТИСЬ від технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі наведених в технічному завданні тендерної документації. У випадку виявлення замовником у них розбіжностей з вимогами технічного завдання та тендерної документації, це буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника».
Враховуючи вище викладене, переможець правомірно подав розрахунок договірної ціни у ВІДПОВІДНОСТІ до Технічного завдання (Додаток 4) Тендерної документації замовника.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваші зауваження є необґрунтованими, безпідставними та не можуть бути причиною відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Західатомбудсервіс»». Оскільки тендерна пропозиція ТОВ "Західатомбудсервіс» відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам до закупівлі. Відповідно прийняте тендерним комітетом рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "Західатомбудсервіс» є законним, відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації, а тому не підлягає скасування. Тендерний комітет діяв у суворій відповідності до вимог тендерного законодавства та правомірно обрав тендерну пропозицію ТОВ "Західатомбудсервіс» переможцем процедури відкритих торгів».

Документи подані скаржником

16 серпня 2019 08:28
Лист-вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНТОЛ-БУД" 5 049 000,00
UAH з ПДВ
5 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Західатомбудсервіс" 5 120 424,00
UAH з ПДВ
5 120 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 18:09
Електронний підпис
05 серпня 2019 20:03
Електронний підпис
05 серпня 2019 20:00
110_ДЦ_ССР.xls
05 серпня 2019 20:00
110_ДЦ_ОС_2-1.xls
05 серпня 2019 20:00
110_ДЦ_ОПР.xls
05 серпня 2019 20:00
110_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls
05 серпня 2019 20:00
110_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
05 серпня 2019 20:00
110_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
05 серпня 2019 20:00
110_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
05 серпня 2019 20:00
110_ДЦ_ИВР.xls
05 серпня 2019 20:00
110_ДЦ_ДЦ.xls
05 серпня 2019 20:00
42.1. Гаран ліцензія.pdf
05 серпня 2019 20:00
41. технічна пропозиці.pdf
05 серпня 2019 20:00
38. аналогічні договора.pdf
05 серпня 2019 20:00
37. цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2019 20:00
36. штатний розпис.pdf
05 серпня 2019 20:00
33.8 диплом Стецюх.PDF
05 серпня 2019 20:00
33.7диплом парубочий1.jpeg
05 серпня 2019 20:00
33.6 диплом парубочий.jpeg
05 серпня 2019 20:00
33.5диплом Макогін.PDF
05 серпня 2019 20:00
33.4диплом Королик.PDF
05 серпня 2019 20:00
33.3 диплом Гавришко А.З..pdf
05 серпня 2019 20:00
33.2 диплом Вергун.PDF
05 серпня 2019 20:00
33. 1диплом Ярмошевич.PDF
05 серпня 2019 20:00
32.9бул ст 2.jpg
05 серпня 2019 20:00
32.8бул ст 1.jpg
05 серпня 2019 20:00
32.7ТЗ Самозвал 2ст.JPG
05 серпня 2019 20:00
32.6ТЗ Самозвал 1ст.JPG
05 серпня 2019 20:00
32.5ТЗ Вольво 2ст.JPG
05 серпня 2019 20:00
32.4ТЗ Вольво 1ст.jpg
05 серпня 2019 20:00
32.3ТЗ Автокрани.PDF
05 серпня 2019 20:00
32.2ТЗ ФОРД ФОКУС.pdf
05 серпня 2019 20:00
30. Баланс 2018.pdf
05 серпня 2019 20:00
29. проект договору.pdf
05 серпня 2019 20:00
28. лист підтвердження.pdf
05 серпня 2019 20:00
26. лист згода.pdf
05 серпня 2019 20:00
15. довідка про санкції.pdf
05 серпня 2019 20:00
12. гарантій лист.pdf
05 серпня 2019 20:00
10. Дозвіл.pdf
05 серпня 2019 20:00
09. Ліцензія.pdf
05 серпня 2019 20:00
08. Індифік код.pdf
05 серпня 2019 20:00
07.Паспорт.pdf
05 серпня 2019 20:00
06. ПДВ.pdf
05 серпня 2019 20:00
05. Статут.pdf
05 серпня 2019 20:00
04. Рішення.pdf
05 серпня 2019 20:00
03. Наказ на директора.pdf
05 серпня 2019 20:00
02. Витяг.pdf
05 серпня 2019 20:00
01. Виписка.PDF

Публічні документи

16 серпня 2019 15:16
Довідка МВС
05 серпня 2019 21:41
Електронний підпис
05 серпня 2019 21:23
Електронний підпис
05 серпня 2019 21:01
статут.rar
05 серпня 2019 21:01
ПаспортІдентиф.rar
05 серпня 2019 21:01
Витяг ЄДРПОУ.rar
05 серпня 2019 21:01
Банківська гарантія.zip
05 серпня 2019 21:01
Договір Соколівка.rar
05 серпня 2019 21:01
Угода Підкамінь.rar
05 серпня 2019 21:01
Додаткова2Мостиська.rar
05 серпня 2019 21:01
Додаткова1Мостиська.rar
05 серпня 2019 21:01
ДоговірМостиська.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНТОЛ-БУД"

ТОВ "Західатомбудсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНТОЛ-БУД"
#35010067
Відхилено 5 049 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 22:22
ТОВ "Західатомбудсервіс"
#36090447
Переможець 5 120 424,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Західатомбудсервіс"
#36090447
5 120 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2019 16:23
Електронний підпис
15 серпня 2019 16:08
Протокол переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 17:53
дод.угода укладений
31 грудня 2021 17:03
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 10:53
Додаткова угода 5.zip зміни до договору
19 червня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 12:30
Додатки 2-3.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 12:26
Додаток 1.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 12:26
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 12:26
Електронний підпис укладений
11 лютого 2020 14:46
ДОдаткова 3.rar зміни до договору
11 лютого 2020 14:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:29
Додаткова угода 2(будівництво ДЮСШ).zip зміни до договору
28 грудня 2019 16:27
Електронний підпис укладений
03 листопада 2019 13:22
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 листопада 2019 13:13
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 23:28
Додаток3Додаток3а укладений
04 вересня 2019 23:15
Додаток1Частина2 укладений
04 вересня 2019 23:15
Додаток1Частина1 укладений
04 вересня 2019 23:15
ДоговірДодаток2Додаток2а укладений
04 вересня 2019 23:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та п. 12.2. Договору, Сторони, за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору та викласти в новій редакції розділ 14. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін. Сума договору та обсяги виконання робіт після внесення змін – не змінились. Більш детально – у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: Z-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу Українита на підставі п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, а також у зв’язку з виділенням кошторисних призначень на 2019 рік по об'єкту Реконструкція спортивного залу Мостиської ДЮСШ по вул. 16-го Липня,11а в м. Мостиська Львівської області (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція), Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни та викласти у новій редакції п. 3.2. Договору: « п. 3.2. У відповідності до затверджених кошторисних призначень на 2019 рік по об’єкту Реконструкція спортивного залу Мостиської ДЮСШ по вул. 16-го Липня,11а в м. Мостиська Львівської області (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 – Реконструкція) вартість робіт на 2019 рік в межах бюджетного фінансування становить: 535 734 грн. 49коп.(п’ятсот тридцять п’ять тисяч сімсот тридцять чотири гривні49 коп.)в т.ч. ПДВ 89 289 грн.08 коп. (вісімдесят дев’ять тисяч двісті вісімдесят дев’ять гривень 08 коп.). Більш детально - у прикріпленому файлі. Загальна сума договору та обсяги виконання - не змінились
Номер договору про закупівлю: Z-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу Українита на підставі п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, а також у зв’язку з виділенням кошторисних призначень на 2020 рік по об'єкту Реконструкція спортивного залу Мостиської ДЮСШ по вул. 16-го Липня,11а в м. Мостиська Львівської області (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція), Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни та викласти у новій редакції п. 3.2. Договору: « п. 3.2. У відповідності до затверджених кошторисних призначень на 2020 рік по об’єкту Реконструкція спортивного залу Мостиської ДЮСШ по вул. 16-го Липня,11а в м. Мостиська Львівської області (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 – Реконструкція) вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить: 1 500 400 грн. 36 коп. (один мільйон п’ятсот тисяч чотириста гривень 36 копійок) в т.ч. ПДВ – 250 066 грн.73 коп. (двісті п’ятдесят тисяч шістдесят шість гривень 73 копійки) 2. П.4.1 викласти у наступній редакції : Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт, що становить 450 120 грн.11 коп. ( чотириста п’ятдесят тисяч сто дванадцять гривень 11 копійок) в т.ч. ПДВ 75 020 грн. 02 коп. (сімдесят п’ять тисяч двадцять гривень 02 копійки). По закінченні тримісячного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Більш детально - у прикріпленому файлі. Загальна сума договору та обсяги виконання - не змінились
Номер договору про закупівлю: Z-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу Українита на підставі п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, у зв’язку з виділенням кошторисних призначень на 2020 рік по об'єкту Реконструкція спортивного залу Мостиської ДЮСШ по вул. 16-го Липня, 11а в м. Мостиська Львівської області (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція), а також у зв’язку із допущеною технічною помилкою у Додатковій угоді №3 від 11.02.2020 р., Сторони за взаємною згодою вирішили викласти у новій редакції Додаткову угоду №3 від 11.02.2020 р. та відповідно п. 3.2., п. 4.1. Договору та реквізити підрядника: 1.1. «п. 3.2. У відповідності до затверджених кошторисних призначень на 2019 рік по об’єкту Реконструкція спортивного залу Мостиської ДЮСШ по вул. 16-го Липня, 11а в м. Мостиська Львівської області (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 – Реконструкція) вартість робіт на 2019 рік в межах бюджетного фінансування становить: 535 734 грн. 49коп. (п’ятсот тридцять п’ять тисяч сімсот тридцять чотири гривні 49 коп.) в т.ч. ПДВ 89 289 грн. 08 коп. (вісімдесят дев’ять тисяч двісті вісімдесят дев’ять гривень 08 коп.) У відповідності до затверджених кошторисних призначень на 2020 рік по об’єкту Реконструкція спортивного залу Мостиської ДЮСШ по вул. 16-го Липня, 11а в м. Мостиська Львівської області (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 – Реконструкція) вартість робіт на 2020 рік в межах бюджетного фінансування становить: 1 500 400 грн. 36 коп. (один мільйон п’ятсот тисяч чотириста грн. 36 коп.) в т.ч. ПДВ 250 066 грн. 73 коп. (двісті п’ятдесят тисяч шістдесят шість грн. 73 коп.) 1.2. «п.4.1 Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі 30 % вартості річного обсягу робіт, що становить 450 120 грн.11 коп. ( чотириста п’ятдесят тисяч сто дванадцять гривень 11 коп.) в т.ч. ПДВ 75 020 грн. 02 коп. (сімдесят п’ять тисяч двадцять грн. 02 коп.). По закінченні тримісячного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Більш детально - у прикріпленому файлі. Загальна сума договору та обсяги виконання - не змінились.
Номер договору про закупівлю: Z-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та на підставі п.10.1, п. 12.2 даного Договору, зміна умов договору здійснюється за взаємною згодою сторін та оформляється шляхом підписання додаткових угод. Враховуючи дані положення законодавства та умови Договору, а також у зв’язку із необхідністю дотримання будівельних норма та забезпечення цілісності встановлених конструкцій при виконанні робіт, Сторони погодили уточнити перелік видів і обсягів робіт, як є необхідними для першочергового виконання, для забезпечення якості завершених робіт в цілому по об’єкту. Прийняті зміни не призведуть до зміни обсягів робіт, видів робіт та загальної договірної ціни по договору та здійснені в межах бюджетного фінансування на 2020 рік. Відповідно погодили викласти Договірну ціну на 2020 рік в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: Z-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 575 788,76
UAH (в тому числі ПДВ 262 631,46 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку із відсутністю у Замовника коштів на фінансування робіт з - Реконструкції спортивного залу Мостиської ДЮСШ по вул. 16-го Липня,11а в м. Мостиська Львівської області (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція), Сторони за взаємною згодою погодили розірвати Договір № Z-11 від 03 вересня 2019 року.