Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до електропоїздів
Очікувана вартість
320 882,00 UAH
UA-2019-07-18-003211-b 0aaba442c5274856a8c6bf1c24bf92d8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спільник Анна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Спільник Анна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 320 882,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 208,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Щіткотримач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
8 шт
Камера дугогасна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
16 шт
Шестерня з валом 12-30-10-052
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
10 шт
Втулка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-003211-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ, Код ЄДРПОУ:36562474
Дата подання: 26 липня 2019 18:38
Внесення змін до тендерної документації
Наше підприємство планує прийняти участь у даній закупівлі. Відповідно до п. 2.3 Додатку ТД учасником у складі тендерної пропозиції надається "Копія ГОСТу, або копія ДСТУ, або копія технічних умов виробника на виготовлення товару із змінами (у разі наявності) або витяг з копії технічних умов виробника з даними про товар (найменування, тип, вид, виконання товару, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації та/або зберігання, основні технічні характеристики товару тощо), або копія технічних креслень (актуалізація креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом письмового узгодження або уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»), або копія технічних регламентів, або копія стандартів Міністерства промислової політики." Разом з тим звертаємо Вашу увагу на той факт, що загальний термін на підготовку документів для участі у закупівлі складає лише 18 календарних днів (або 12 робочих днів).Даного часу недостатньо для виконання вимоги замовника щодо погодження креслеників на предмет їх актуальності із відповідним структурним підрозділом філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця», т.я. ця послуга є платною, потребує оформлення договірних відносин, здійснення відповідних оплат, підписання первинних документів про надану послугу. Строки на проведення таких погоджень не встановлено, що ставить учасника в положення невизначеності "чи встигне, чи не встигне отримати відповідний документ для участі в закупівлі". Окрім того, враховуючи, що зазначені позиції (камера, щіткотримач, втулка) є комплектуючими основного виробу, які за функціональним призначенням не впливають на безпечність руху, узгодженя креслень є недоцільним. Зазначені деталі (камера, щіткотримач, втулка) входять до складу основних вузлів, які повинні проходити інспекторський контроль та не підлягають проходження процедури постановки на виробництво та виготовляються серійно за наявності у підприємства конструкторської документації. Вартість таких послуг структурним підрозділом філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» становить від 1 000,00грн. до 1 500,00грн. за формат А4, що фактично може перевищувати та забирати весь прибуток, та робити участь у закупівлі економічно не вигідною для учасника.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас виключити із п. 2.3 Додатку 6 ТД вимогу щодо узгодження креслеників на предмет їх актуальності та викласти п. 2.3 Додатку 6 ТД в наступній редакції: ""Копія ГОСТу, або копія ДСТУ, або копія технічних умов виробника на виготовлення товару із змінами (у разі наявності) або витяг з копії технічних умов виробника з даними про товар (найменування, тип, вид, виконання товару, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації та/або зберігання, основні технічні характеристики товару тощо), або копія технічних креслень, або копія технічних регламентів, або копія стандартів Міністерства промислової політики."
Як зазначено п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити:
«3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;».
Відповідно до технічної специфікації замовник встановив, що предмет закупівлі повинен відповідати вимогам зазначеним замовником креслень, однак самі креслення замовник не розмістив у відкритому доступі, що є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі".Така вимога вимога порушує права Скаржника, так як він не має можливостi запропонувати продукцiю, у зв'язку з вiдсутнiстю у вiдритому доступi зазначених креслень, а отже Замовник зобов'язаний внести змiни до тендерної документацiї та надати доступ i можливiсть для ознайомлення з вимогами до зазначеного предмета закупiвлi шляхом викладення кресленнь в додатку до тендерної документацiї.
Крiм того, наведенi вище умови тендерної документації обмежують коло учасникiв лише тими учасниками, якi мають доступ до вказаних нормативних документiв або ознайомленi з ними. Такi вимоги є дискримiнацiйними по вiдношенню до iнших учасникiв Процедури закупiвлi, у тому числi - Скаржника.
Враховуючи вищевикладене, просимо розмістити у складі тендерної документації креслення, вимогам яких повинен відповідати предмет закупівлі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 липня 2019 16:25
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що умови зазначені в технічній специфікації (ТС) Додатку № 5 не є дискримінаційними, оскільки учасники торгів можуть надати: « * або еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку».
Номер вимоги: UA-2019-07-18-003211-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЕКСПОТРЕЙД КОМПАНІ, Код ЄДРПОУ:38476377
Дата подання: 26 липня 2019 21:10
Вимога до замовника про внесення змін в тендерну документацію
Тендерна документація не містить ані технічних характеристик предмета закупівлі, ані самих креслень, вимогам яких повинен відповідати предмет закупівлі відповідно до вимог замовника, викладених в тендерній документації. Дана ситуація є проявом дискримінації по відношеннюдо тих учасників, які не мають вільного доступу до креслень, зазначених замовником в тендерній документації. Більш того, відсутність креслень позбавляє учасника запропонувати еквівалент товару, бо немає із чим порівнювати технічні характеристики еквіваленту. Прошу опублікувати кресленя, на які йде посилання в тендерній документації.
Разом з тим, п. 1.2 Додатку 6 ТД передбачається, що . У випадку, якщо товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів – довідку органу з оцінки відповідності або органу сертифікації (оригінал або нотаріально засвідчену копію), з інформацією про те, що товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів, видану не раніше 60 днів до дати розкриття тендерних пропозицій та декларацію постачальника (виробника) про відповідність (зразок: Додаток №7). Учасник повинен надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності або органу сертифікації у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації. Більш того жодним нормативно-правовим актом не встановлено терміну дії подібної довідки. Наше підприємство отримувало таку довідку в поточному році та не вважає за доцільне її оновлювати, так як нових законодавчих документів з цього приводу не приймалося. Враховуючи вищевикладене та з метою забезпечення оперативності підготовки тендерної пропозиції, позбавлення оформлення недоцільних документів прошу п. 12 Додатку 6 тендерної документації викласти в наступній редакції: . У випадку, якщо товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів – довідку органу з оцінки відповідності або органу сертифікації (оригінал або нотаріально засвідчену копію), з інформацією про те, що товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів, видану в поточному році та декларацію постачальника (виробника) про відповідність (зразок: Додаток №7). Учасник повинен надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності або органу сертифікації у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації.
Прошу ретельно вивчити дану вимогу та прийняте законне та обгрунтоване рішення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 липня 2019 16:26
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно п.2.3 Додатку № 6 ТД учасники торгів повинні надати: копію ГОСТу, або копію ДСТУ, або копію технічних умов виробника на виготовлення товару із змінами (у разі наявності) або витяг з копії технічних умов виробника з даними про товар (найменування, тип, вид, виконання товару, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації та/або зберігання, основні технічні характеристики товару тощо), або копію технічних креслень (актуалізація креслеників на продукцію залізничного призначення повинна бути підтверджена визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом шляхом письмового узгодження або уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»), або копію технічних регламентів, або копію стандартів Міністерства промислової політики. Нормативно-технічні документи, копії яких надаються повинні діяти в Україні.
Крім того, в технічній специфікації (ТС) зазначено в Додатку № 5: « * або еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку».
По інших питаннях буде винесено на засідання тендерного комітету. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ 320 500,00
UAH
320 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 16:45
Декларація.PDF
07 серпня 2019 16:45
Стандарт.pdf
07 серпня 2019 16:45
креслення щіткотримач.pdf
07 серпня 2019 16:45
Креслення Шестерня.PDF
07 серпня 2019 16:45
креслення втулка.pdf
07 серпня 2019 16:45
Гост часть 3.pdf
07 серпня 2019 16:45
Гост часть 2.pdf
07 серпня 2019 16:45
Гост часть 1.pdf
07 серпня 2019 16:45
22 паспорта.pdf
07 серпня 2019 16:45
15 порівняльна таблиця.pdf
07 серпня 2019 16:45
13 дані про товар.pdf
07 серпня 2019 16:45
7 Витяг з реєстру ПДВ.PDF
07 серпня 2019 16:45
5 довідка про учасника.pdf
07 серпня 2019 16:45
4 Статут.pdf
07 серпня 2019 16:45
1 цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ

Інформація про відміну

Дата відміни
07 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій