Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пульпопровід плавучий
Floating Pipeline
Floating Pipeline
Очікувана вартість
28 500 000,00 UAH
UA-2019-07-18-003190-b ● 698b304a5a7e46deba430f30adc2c95f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41933856 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14 |
Контактна особа: |
Ларіна Тетяна Сергіївна +380443240072 TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Dredging Fleet Branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Port Authority» |
National ID: | 41933856 |
Contact point: |
Larina Tetiana +380443240072 TETIANA.LARINA@USPA.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 19:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2019 11:09 |
Очікувана вартість: | 28 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 285 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 855000 UAH |
Publication date: | 18 липня 2019 19:35 |
Enquiries until: | 17 вересня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 вересня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 28 500 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 285 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34510000-5: Судна
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Пульпопровід плавучий (строк поставки товару: до 31.12.2020 (за письмовою заявкою Покупця, відповідно до умов Договору); вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи; умови надання забезпечення тендерної пропозиції: відповідно до тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Херсонська обл., Херсон, (причали Херсонського морського порту)
ДК 021:2015: 34510000-5 — Судна
Floating Pipeline (Place of Delivery: Kherson city (Berths of Kherson Sea Port), Ukraine; Delivery Quantity: 1 kit; Terms of Delivery: till 31.12.2020 (upon letter request of the Buyer, in accordance with the terms of the contract); CPV: 34510000-5 Ships; type of tender guarantee: bank guarantee; the terms of providing a tender guarantee: according to Tender documentation)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 34510000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти підприємства. Може надаватися аванс. Остаточний розрахунок протягом 20 банківських днів. Funding source: assets of an enterprise. Event: Delivery of good. Type of Payment: collect on delivery (COD). Advance payment possible. Final payment should be made within 20 business days. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання. Уточнення технічних вимог.
Дата подання: 30 липня 2019 13:05
Дата відповіді: 31 липня 2019 14:01
Доброго дня Замовнику!
Згідно технічних вимог та предмета закупівлі:
1. Загальна довжина пульпопроводу – 500 м +- 5% (= 475 м або 525 м)
Довжина одиниці (секції) пульпопроводу – в межах 11-12 м
Загальна кількість секцій – 44 шт.
2.Гумовий армований компенсатор вигину (компенсатор):
Довжина компенсатора 2,0 м + 10% з металевими фланцями з обох сторін.
Загальна кількість – 24 шт.
Розрахунок: 24 шт компенсатора х 2м = 48 м
500 м пульпопроводу - 48 м компенсатора = 452 м пульпопроводу.
452 м пульпопроводу / 12 метрів секції = 38 секцій.
452 м пульпопроводу / 11 метрів секції = 41 секція
Згідно технічних вимог:
44 секції х 11 м = 484 м + 48 м компенсатор = 532 метри загальної довжни пульпопроводу
44 секції х 12м = 528 м + 48 м компенсатор = 576 метри загальної довжини пульпопроводу
Запитання: на який параметр буде акцінтована увага, та буде правильний вибір комплектуючих з вибору довжини згідно Технічних Вимог:
загальна довжина пульпопроводу 500 м +-5% ?
чи
загальна кількість секцій пульпопроводу - 44 шт?
Просимо дати чітку відповідь на поставлене питання та внести зміни в тендерну документацію в частині технічних вимог.
З повагою, Учасник
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни в частині уточнення параметрів та комплектації Товару, що є предметом закупівлі.
Запитання до Проекту Договору та по технічній частині тендера.
Дата подання: 05 серпня 2019 10:22
Дата відповіді: 08 серпня 2019 19:33
Доброго дня, Замовнику!
1. Питання щодо ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ.
Замовник вимагає від Переможця мати банківську гарантію в розмірі 5% від суми договору (28000000 х 5% = 1500000 грн).
Пункт 5.1 Договору.
Письмова заявка надається не пізніше 10-ти робочих днів з дати підписання Договору за умови наявності затвердженого у встановленому порядку фінансового плану Покупця на поточний рік.
Питання. Даний пункт Замовником виконаний? Чи затверджений у встановленому порядку фінансовий план Покупця на поточний рік (щодо закупівлі пульпопроводу згідно даного тендеру)?.
Якщо затвердженний , просимо вказати назву, номер та дату документу. Якщо не затвержджений, то просимо оприлюднити дату затвердження
2. Питання щодо тендерної пропозиції.
ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Пункт 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.
При цьому суттєвою вважається помилка у технічний частині, в якій зазначається відповідність тому чи іншому критерію технічних вимог замовника (наприклад, якщо учасником зазначено ті чи інші значення технічних параметрів і характеристик товару, що не відповідають вимогам тендерної документації). Наявність такої помилки в пропозиції учасника є підставою для відхилення його пропозиції.
2.1. Якір Денфорта (або еквівалент) для утримання пульпопроводу плавучого в заданому напрямку в акваторії водоймища. Вага якоря визначається Постачальником за погодженням із Замовником після укладення договору. Мінімальна вага - 200 кг, кількість - із розрахунку не менше одного якоря на 65 м пульпопроводу і два якоря на кінцеву трубу.
При поставці Товару Постачальник зобов'язаний надати розрахунок утримуючої здатності якорів для забезпечення утримання пульпопроводу плавучого довжиною 500 м порожнім та заповненим гідросумішшю при наступних погодних умовах: швидкість вітру
18 м/с та висота хвилі 2,0 м.
Коментар: За кодом закупки чітко вказано товар– пульпопровід.
Розрахунок утримуючої здатності якорів – це послуга проектування.
В тендерній документації повинно чітко бути вказано якір та/або його тип (еквівалент), кількість якорів, проміжок, через який вони встановлюються, або Замовник повинен вказати згідно якого нормативного акту/документації провести розрахунок, щоб не було зауваження у Замовника щодо вірності розрахунку.
Питання: Просимо вказати стандарт/нормативну документацію, на підставі якої Учасник повинен надати розрахунок утримуючої здатності якорів.
В якому виді розрахунок Учасник повинен надати Замовнику?
Для попереднього розрахунку просимо вказати наступні дані:
Просимо вказати параметри гідросуміші: витрата (м3/год), напір (м), густина (кг/м3), кількість твердого Т:Ж, грансостав в %.
Просимо вказати клас грунту, та склад грунту по товщині в який буде занурюватись якір.
Просимо надати дані земснаряду, тип насосу та його характеристики.
Просимо надати план акваторії, робочі глибини акваторії, напрямки та швидкість вітру вітру по місяцях року.
3. Додаток 2. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
1.3. Гумовий армований компенсатор вигину (компенсатор).
По тексту:
Конструкція компенсатора має забезпечувати кутову компенсацію + 40-45 градусів.
....
- кутову компенсацію не менше + 40 градусів;
Питання: Яких параметр кутової компенсації правильний?
Просимо надати пояснення по даним питанням, та внести зміни в тендерну документацію, продовжити термін проведення тендеру на строк відповіді Замовника згідно Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до п.5.1 Проекту договору, викладеного у Додатку 7 до тендерної документації, поставка Товару, що є предметом закупівлі, здійснюється за письмовою заявкою Покупця, що надається за умови наявності затвердженого у встановленому порядку фінансового плану Покупця на поточний рік після підписання Договору з учасником-переможцем, а тому наразі надання інформації щодо фінансового плану Покупця є передчасним.
2) Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Розрахунок утримуючої здатності якорів має надаватися при поставці Товару для підтвердження його якості, а тому дані послуги закуповуються в рамках даної процедури закупівлі як частина вартості Товару.
Вимога щодо обов’язковості визначення у тендерній документації чітко, який саме якір має бути запропоновано, та/або його типу суперечить нормам ч.2 ст.23 Закону, саме на виконання яких Замовником у тендерній документації зазначено «або еквівалент».
Умовами тендерної документації не встановлено окремих вимог щодо розрахунку утримуючої здатності якорів. Він надається Постачальником в довільній формі при поставці Товару.
Даний розрахунок не є частиною тендерної пропозиції і не вимагається Замовником для участі у даній процедурі закупівлі, з огляду на що надання будь-якої інформації для його здійснення є зайвим.
3) В частині характеристик, яким має відповідати гумовий компенсатор, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
2) Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), товари – це продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Розрахунок утримуючої здатності якорів має надаватися при поставці Товару для підтвердження його якості, а тому дані послуги закуповуються в рамках даної процедури закупівлі як частина вартості Товару.
Вимога щодо обов’язковості визначення у тендерній документації чітко, який саме якір має бути запропоновано, та/або його типу суперечить нормам ч.2 ст.23 Закону, саме на виконання яких Замовником у тендерній документації зазначено «або еквівалент».
Умовами тендерної документації не встановлено окремих вимог щодо розрахунку утримуючої здатності якорів. Він надається Постачальником в довільній формі при поставці Товару.
Даний розрахунок не є частиною тендерної пропозиції і не вимагається Замовником для участі у даній процедурі закупівлі, з огляду на що надання будь-якої інформації для його здійснення є зайвим.
3) В частині характеристик, яким має відповідати гумовий компенсатор, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Банківська гарантія від Учасника та підписаний фінплан АМПУ.
Дата подання: 09 серпня 2019 11:02
Дата відповіді: 13 серпня 2019 15:26
Згідно вагої відповіді:
1) Відповідно до п.5.1 Проекту договору, викладеного у Додатку 7 до тендерної документації, поставка Товару, що є предметом закупівлі, здійснюється за письмовою заявкою Покупця, що надається за умови наявності затвердженого у встановленому порядку фінансового плану Покупця на поточний рік після підписання Договору з учасником-переможцем, а тому наразі надання інформації щодо фінансового плану Покупця є передчасним.
Тобто Учасник зобов'язаний мати банківську гарантію у розмірі 5% суми Договору завчасно оформлену НА ДАТУ ПІДПИСАННЯ Договору, а у Замоника ще немає підписаного та затвердженного фінлану закупівлі? Так розуміті відповідь Замовника тендеру?
Тобто Договір до 31.12.2019 року, Покупець отримує фінплан на 2019 рік у листопаді 2019 року, подає Заявку. Учасник не вспіває виконати умови Договору до 31.12.2019 р., та банківська гарантія залишається у Замовника згідно п.7 Проекту Договору....
Просимо вказати чітку дату отримання затвердженного фінплану Покупця, згідно п.5 Проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо надання забезпечення виконання договору:
строки надання забезпечення виконання договору визначаються ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому можливість їх зміни не належить до компетенції Замовника.
Щодо зазначення дати затвердження фінансового плану Замовника:
фінансовий план Замовника затверджується відповідним рішенням Кабінету Міністрів України у порядку, встановленому чинним законодавством України.
строки надання забезпечення виконання договору визначаються ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому можливість їх зміни не належить до компетенції Замовника.
Щодо зазначення дати затвердження фінансового плану Замовника:
фінансовий план Замовника затверджується відповідним рішенням Кабінету Міністрів України у порядку, встановленому чинним законодавством України.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-18-003190-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне підприємство "Фловекс", Код ЄДРПОУ:35942522
Дата подання: 07 серпня 2019 13:20
Вимога на зміну тексту Проекту Договору (7. Забезпечення виконаня......)
Добрий день!
По тексту ПРОЕКТА ДОГОВОРУ.
Додаток 7
до тендерної документації
(в редакції ТД від 05.08.2019)
П Р О Е К Т Д О Г О В О Р У
про закупівлю товарів*
м. Київ «_____» __________ 2019 р.
Державне підприємство «Адміністрація морських портів України», іменоване надалі - «Покупець», в особі ________________________________________________________________,
__________________________________________________________________________________який діє на підставі _________________________________________________________________,
з однієї сторони, і __________________________________________________________________,
_________________________________________________________________________ іменоване надалі - «Постачальник», в особі ___________________________________________________,
Тобто, є "ПОКУПЕЦЬ" та є "ПОСТАЧАЛЬНИК".
По тексту в розділі 7. Забезпечення виконання зобов’язань за Договором
7.1. Не пізніше дати укладення цього Договору Виконавець повинен надати забезпечення виконання цього Договору в розмірі 5% відсотків від Ціни цього Договору, що складає
Хто такий "ВИКОНАВЕЦЬ" за даним договором?
Просимо внести зміни до Проекту Договору в частині найменування Покупця та Постачальника, оприлюднити зміни та подовжити термін подання тендерних пропозицій на строк внесення змін.
Розгорнути
Згорнути
По тексту ПРОЕКТА ДОГОВОРУ.
Додаток 7
до тендерної документації
(в редакції ТД від 05.08.2019)
П Р О Е К Т Д О Г О В О Р У
про закупівлю товарів*
м. Київ «_____» __________ 2019 р.
Державне підприємство «Адміністрація морських портів України», іменоване надалі - «Покупець», в особі ________________________________________________________________,
__________________________________________________________________________________який діє на підставі _________________________________________________________________,
з однієї сторони, і __________________________________________________________________,
_________________________________________________________________________ іменоване надалі - «Постачальник», в особі ___________________________________________________,
Тобто, є "ПОКУПЕЦЬ" та є "ПОСТАЧАЛЬНИК".
По тексту в розділі 7. Забезпечення виконання зобов’язань за Договором
7.1. Не пізніше дати укладення цього Договору Виконавець повинен надати забезпечення виконання цього Договору в розмірі 5% відсотків від Ціни цього Договору, що складає
Хто такий "ВИКОНАВЕЦЬ" за даним договором?
Просимо внести зміни до Проекту Договору в частині найменування Покупця та Постачальника, оприлюднити зміни та подовжити термін подання тендерних пропозицій на строк внесення змін.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2019 17:44
Задовольнити вимогу про усунення порушення щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 -34510000-5 Судна (Пульпопровід плавучий) (оголошення UA-2019-07-18-003190-b), оприлюднену в електронній системі закупівель 07.08.2019, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 жовтня 2019
Найменування: | ФІЛІЯ "ДНОПОГЛИБЛЮВАЛЬНИЙ ФЛОТ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41933856 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 14 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "СУДНОБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товаривство з обмеженою відповідальністю "УКР-Техснаб" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "УКРТРАКРЕЙЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРТРАКРЕЙЛ" #40888792 |
Переможець |
28 450 000,00
UAH
|
06 листопада 2019 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 21:51
|
звіт ВД пульпопровід.pdf | укладений |
01 листопада 2021 21:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 19:31
|
додаткова угода №1 пульпопровід (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 19:16
|
повідомлення та інформація про внесення змін 1 до договору пульпопровід (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 19:16
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 11:20
|
договір №48-В-ФДФ-19 пульпопровід.pdf | укладений |
28 листопада 2019 11:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020): п.4 ч.4 ст.36 Закону (продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі), п.5 ч.4 ст.36 Закону (узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів). Опис змін, що внесені до істотних та інших умов договору: - пункт 5.1 Договору викладено в новій редакції; - пункт 7.5 Договору викладено в новій редакції; - пункт 8.2 Договору викладено в новій редакції; - Технічні вимоги до Товару (Додаток №1 до Договору, який є його невід’ємною частиною) викладено в новій редакції; - Специфікацію (Додаток №2 до Договору, який є його невід’ємною частиною) викладено в новій редакції; - ціну договору зменшено до 28 350 000,00 грн. без ПДВ / 34 020 000,00 грн. з ПДВ. Номер додаткової угоди: 1. Сума договору після внесення змін: 28 350 000,00 грн. без ПДВ / 34 020 000,00 грн. з ПДВ (двадцять вісім мільйонів триста п’ятдесят тисяч гривень 00 коп. без ПДВ / тридцять чотири мільйони двадцять тисяч гривень 00 коп. з ПДВ). Кількість поставки товару після внесення змін: 1 компл. |
Номер договору про закупівлю: | 48-В-ФДФ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |