Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя, офісний папір)
Очікувана вартість
91 126,00 UAH
UA-2019-07-18-002875-b ● 40a1398fb300403a8b5a5c7b8e08d15d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне агентство з питань електронного урядування України |
Код ЄДРПОУ: | 37471818 |
Вебсайт: | http://www.e.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ДІЛОВА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Гаврилович Вікторія Анатоліївн +380442071749 Havrylovych@e.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 17:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2019 13:06 |
Очікувана вартість: | 91 126,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 шт
Канцелярське приладдя, офісний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | поставка за заявками | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2019 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2019 17:02 |
тендерна документація (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 09:00
Дата відповіді: 19 липня 2019 09:45
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, з метою отримання якісного товару Державне агенство з питань електронного урядування встановило вимоги до предмета закупівлі із визначенням артикула та марки товару. Отже пропозиція, яка буде рідрізнятися від вимог замовника, буде відхилена, як така, що не відповідає Документації проведення закупівлі через систему елктронних закупівель.
До тендеру допускаються всі учасники, які мають намір поставити товар відповідної якості, у тому числі ФОП неплатники ПДВ.
Оцінка здійсюється сисемою автоматично. Крітерієм оцінки є остаточна ціна.
До тендеру допускаються всі учасники, які мають намір поставити товар відповідної якості, у тому числі ФОП неплатники ПДВ.
Оцінка здійсюється сисемою автоматично. Крітерієм оцінки є остаточна ціна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
60 553,32
UAH з ПДВ
|
05 серпня 2019 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №16 канцтовари.pdf | укладений |
13 серпня 2019 14:29
|