Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки ,ключі та петлі, код ДК 021:2015-44520000-1 (Механічні замки, ключі,петлі та дверні ручки)
Очікувана вартість
47 000,00 UAH
UA-2019-07-18-002830-b 231de51a40504191b5bd114489eb6aea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Романенко Світлана Віталіївна

380442816607 ekonomdepgrda@golosiiv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37308812
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 42
Контактна особа: Романенко Світлана Віталіївна
380442816607
ekonomdepgrda@golosiiv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 17:05
Початок аукціону: 23 липня 2019 14:03
Очікувана вартість: 47 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,13%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Згідно документації електроних торгів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
239 штуки
Замки ,ключі та петлі, код ДК 021:2015-44520000-1 (Механічні замки, ключі,петлі та дверні ручки). Джерело фінансування : кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 16:55
Проект Договору.docx
18 липня 2019 16:55
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 09:16
Дата відповіді: 19 липня 2019 16:18
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення! По суті порушених Вами питань повідомляємо наступне:
1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Документації електронних торгів на закупівлю.
У випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, специфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях учасники мають право пропонувати відповідні еквіваленти.

2) Під час проведення електронних закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку, визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" 27 527,00
UAH з ПДВ
27 527,00
UAH з ПДВ
Документи
ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА 33 250,00
UAH з ПДВ
33 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 15:26
Технічна відп..pdf
23 липня 2019 15:26
Цінова.pdf
22 липня 2019 16:49
Витяг з ЄДРР.rtf
22 липня 2019 16:49
Довідка ДФС.jpg
22 липня 2019 16:49
Dovidka несудимість.pdf
22 липня 2019 16:49
Довідка без санкцій.pdf
22 липня 2019 16:49
Захист довкілля.pdf
22 липня 2019 16:49
Досвід замки.pdf
22 липня 2019 16:49
ІПН.pdf
22 липня 2019 16:49
Паспорт.pdf
22 липня 2019 16:49
Згода з договором Св..pdf
22 липня 2019 16:49
Проект Договору_0001.pdf
22 липня 2019 16:49
Пропозиція торгів.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 16:56
Договір КМПЛ №3.pdf
22 липня 2019 16:56
МВС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"

ДЗЕРИН МАРІЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"
#2295801448
Переможець 27 527,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 11:52

Документи

25 липня 2019 11:42
Рішення.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"
#2295801448
27 527,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2019 11:42
Рішення.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
79 Дог 79 ФОП Мілова (замки, ключі) (2).pdf укладений
08 серпня 2019 18:03