Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по обстеженню обєктів і розробці технічної документації для отримання технічних умов на заміну вузлів обліку газу (Новоодеська ЗОШ №3,Озерненська ЗОШ,Димівська ЗОШ ,Гур]вська ЗОШ,Костянтинівська ЗОШ,Новопетрівська ЗОШ
Очікувана вартість
17 570,82 UAH
UA-2019-07-18-002784-b f1c72d0f8420453a8a87a684679651b9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мироненко Антоніна Петрівна

+380516721526 rvormk2007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Новоодеський районний центр фінансово-господарського та навчально-методичного забезпечення закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 39698044
Місцезнаходження: 56602, Україна , Миколаївська обл., Нова Одеса, вул. Кухарєва, 42
Контактна особа: Мироненко Антоніна Петрівна
+380516721526
rvormk2007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги по обстеженню обєктів і розробці технічної документації для отримання технічних умов на заміну вузлів обліку газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56602, Україна, Миколаївська область, м.Нова Одеса, вул Кухарєва,42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

18 липня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Портал Комп
#35890361
Переможець 17 570,82
UAH з ПДВ
18 липня 2019 16:50

Документи

18 липня 2019 16:50
Електронний підпис
18 липня 2019 16:49
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:33
звіт про виконання укладений
20 грудня 2019 14:29
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 16:53
договір укладений
18 липня 2019 16:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 570,82
UAH (в тому числі ПДВ 2 928,47 UAH)