Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку код ДК 021:2015 30120000-6 (Багатофункціональний друкуючий пристрій А4)
Очікувана вартість
132 300,00 UAH
UA-2019-07-18-002684-b ● a0cd765f4dcd4767b455d7c1e90b8987
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Голосіївська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37308812 |
Вебсайт: | http://golos.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 42 |
Контактна особа: |
Романенко Світлана Віталіївна 380442816607 ekonomdepgrda@golosiiv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2019 11:37 |
Очікувана вартість: | 132 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,13% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Згідно документації електроних торгів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку код ДК 021:2015 30120000-6 (Багатофункціональний друкуючий пристрій А4) Джерело фінансування :кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 серпня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2019 16:32 |
Проект Договору.docx |
18 липня 2019 16:32 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 09:21
Дата відповіді: 19 липня 2019 16:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення! По суті порушених Вами питань повідомляємо наступне:
1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Документації електронних торгів на закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку код ДК 021:2015 30120000-6 (Багатофункціональний друкуючий пристрій А4).
У випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, специфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях учасники мають право пропонувати відповідні еквіваленти.
2) Під час проведення електронних закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку, визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.
1) Запропонований учасником товар повинен відповідати всім технічним (якісним) та кількісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Документації електронних торгів на закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку код ДК 021:2015 30120000-6 (Багатофункціональний друкуючий пристрій А4).
У випадку якщо у тексті Документації та її Додатках, зокрема технічних вимогах до предмету закупівлі, специфікаціях тощо містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях учасники мають право пропонувати відповідні еквіваленти.
2) Під час проведення електронних закупівель пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, незалежно від організаційно-правової форми господарювання та системи оподаткування. Оцінка пропозицій учасників здійснюється автоматично електронною системою закупівель. Пропозиції будуть розглядатися у порядку, визначеному системою - від найнижчої до найвищої запропонованої учасниками ціни, незалежно від вмісту ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-18-002684-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Невада", Код ЄДРПОУ:23740691
Дата подання: 09 серпня 2019 13:07
Невідповідність вимогам документації
Шановний замовнику!
Згідно Розділу II Документації електронних торгів, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції Перелік документів:, в тому числі:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий не раніше дати публікації оголошення про заплановану закупівлю;
- Оригінали відгуків від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників (дата укладання договорів -не раніше 2018 року).
ФОП Лукянчук Андрій Борисович в складі своєї пропозиції не надав витяг з ЄДР.
У наданому ФОП Лук’янчук А.Б. оригіналі відгуку (в файлі «Лист відгук (1).pdf»), міститься інформація про відгук на поставку телевізорів код за ДК 021:2015: 32320000-2 «Телевізійне і аудіовізуальне обладнання», що не є предметом аналогічного договору та не відповідає умовам закупівлі.
Згідно з Додатком 2 «ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» документації, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції «Авторизаційний лист від виробника обладнання або його офіційного представництва в України з підтвердженням статусних та гарантійних зобов’язань стосовно Учасника та з обов’язковим зазначенням Замовника, предмету закупівлі, номеру оголошення про закупівлю»
Авторизаційний лист від виробника HP Inc. або уповноважених виробником офіційних дистриб'юторів в Україні не надано.
ТОВ «КОМЕЛ», про співпрацю з яким інформує ФОП Лукянчук Андрій Борисович, не є ні виробником, ні офіційним представництвом виробника HP Inc. на Україні.
Вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Лукянчук Андрія Борисовича згідно з п.п. 9.2, п.9 «Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі» Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35, а саме:
«Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі»
Розгорнути
Згорнути
Згідно Розділу II Документації електронних торгів, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції Перелік документів:, в тому числі:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань виданий не раніше дати публікації оголошення про заплановану закупівлю;
- Оригінали відгуків від установ, підприємств, організацій про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників (дата укладання договорів -не раніше 2018 року).
ФОП Лукянчук Андрій Борисович в складі своєї пропозиції не надав витяг з ЄДР.
У наданому ФОП Лук’янчук А.Б. оригіналі відгуку (в файлі «Лист відгук (1).pdf»), міститься інформація про відгук на поставку телевізорів код за ДК 021:2015: 32320000-2 «Телевізійне і аудіовізуальне обладнання», що не є предметом аналогічного договору та не відповідає умовам закупівлі.
Згідно з Додатком 2 «ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» документації, Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції «Авторизаційний лист від виробника обладнання або його офіційного представництва в України з підтвердженням статусних та гарантійних зобов’язань стосовно Учасника та з обов’язковим зазначенням Замовника, предмету закупівлі, номеру оголошення про закупівлю»
Авторизаційний лист від виробника HP Inc. або уповноважених виробником офіційних дистриб'юторів в Україні не надано.
ТОВ «КОМЕЛ», про співпрацю з яким інформує ФОП Лукянчук Андрій Борисович, не є ні виробником, ні офіційним представництвом виробника HP Inc. на Україні.
Вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Лукянчук Андрія Борисовича згідно з п.п. 9.2, п.9 «Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі» Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 N 35, а саме:
«Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі»
Скасована
Дата: 09 серпня 2019 16:19
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 15:48
Шановний учаснику! Дякуємо Вам за Ваше звернення. По суті порушеного Вами питання повідомляємо, що у відповідності до Положення про робочу групу з проведення допорогових закупівель Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, всі рішення робочої групи, зокрема визнання учасника допорогових закупівель переможцем або його відхилення, приймаються колегіально на засіданнях робочої групи.
Рішення щодо розгляду пропозицій по закупівлі фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку код ДК 021:2015 30120000-6 (Багатофункціональний друкуючий пристрій А4) буде розглянуто на найближчому засіданні.
Розгорнути
Згорнути
Рішення щодо розгляду пропозицій по закупівлі фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку код ДК 021:2015 30120000-6 (Багатофункціональний друкуючий пристрій А4) буде розглянуто на найближчому засіданні.
Відповідь на вимогу учасника
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лукянчук Андрій Борисович #2866711194 |
Рішення скасоване |
102 300,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 16:19
|
ФОП Лукянчук Андрій Борисович #2866711194 |
Відхилено |
102 300,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 16:21
|
ТОВ "Невада" #23740691 |
Переможець |
117 733,44
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
88 Дог 88 ТОВ Невада (багатофункц пристрій).pdf | укладений |
19 серпня 2019 17:14
|