Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт центральної площі бульвару Свободи в смт миколаївка Білопільського району Сумської області
Очікувана вартість
6 427 514,40 UAH
UA-2019-07-18-002683-b 9158eaaef8334724993b3808fd50658e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Юрченко

+380992778576 a9242237@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Миколаївської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41104548
Місцезнаходження: 41854, Україна , Сумська обл., смт. Миколаївка, Білопільський район, бульвар Свободи, 2
Контактна особа: Аліна Юрченко
+380992778576
a9242237@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 08:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 13:57
Очікувана вартість: 6 427 514,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 275,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт центральної площі бульвару Свободи в смт миколаївка Білопільського району Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41854, Україна, Сумська область, смт Миколаївка, бульвар Свободи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Робочі 30
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 15:07
зміни ТД.docx
23 липня 2019 15:07
Тендерна документація бульвар Свободи.doc
23 липня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 15:07
зміни ТД.docx
23 липня 2019 15:07
Тендерна документація бульвар Свободи.doc
18 липня 2019 16:30
Тендерная документация бульвар Свободи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Визначення вартості виконання робіт
Дата подання: 23 липня 2019 11:36
Дата відповіді: 23 липня 2019 15:17
Зметою правильного визначення вартості виконання робіт та коректної підготовки кошторисної документації просимо Вас надати проектну документацію або підсумкові відомості ресурсів з нульовими цінами та найменуваннями.
Відповідь: У відповідь на Ваше питання Відділ житлово - комунального господаства, транспорту та благоустрою повідомляє, що до Тендерної документації по предмету закупівлі "Капітальний ремонт центральної площі бульвару Свободи в смт миколаївка Білопільського району Сумської області" було внесено зміни та доповнено Додатком 5 в якому викладено підсумкові відомості ресурсів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-002683-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Трест Сумжитлобуд, Код ЄДРПОУ:39533624
Дата подання: 19 серпня 2019 16:47
Вимога
Відповідно до п.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та /або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через пять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимога у публічних закупівлях – це вид звернення, який подається постачальником замовникові, якщо учасника не влаштовують умови тендера чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції. Вимога замовнику пишеться у довільній формі.
Так Замовником – відділом житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Миколаївської селищної ради було розміщено оголошення про заплановану закупівлю. Найменування предмета закупівлі або його частини : «Капітальний ремонт центральної площі бульвару Свободи в смт Миколаївка Білопільського району Сумської області» - ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Електронний аукціон по вказаному предмету закупівель відбувся 06.08.2019 року о 14:36.
Учасником, товариством з обмеженою відповідальністю «Трест Сумжитлобуд» (надалі Учасник), було запропоновано початковою заявкою ціну пропозиції у сумі 5990000,00 грн., з ПДВ. Остаточна ціна пропозиції Учасника, яка стала в результаті пониження ставок складає 5880000,00 грн. з ПДВ. Тендерна пропозиція Учасника після електронного аукціону відповідає четвертій позиції.
Як стало відомо з протоколу № 20 від 16.08.2019 року засідання тендерного комітету відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Миколаївської селищної ради пропозиція після відхилення перших трьох пропозиції тендерним комітетом була розглянута пропозиція Учасника (ТОВ «Трест Сумжитлобуд») і теж відхилена.
ТОВ «Трест Сумжитлобуд» не може погодитися з таким рішенням тендерного комітету та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, свою відмову Учаснику Замовник мотивував тим, що Учасник згідно додатку №1 тендерної документації повинен надати «Лист у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копія договору, виконання договору). Замовником визначено предмет закупівлі: «Капітальний ремонт центральної площі бульвару Свободи в смт Миколаївка Білопільського району Сумської області» - ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, тобто всі договора предмотом закупівлі яких є капітальний ремонт або реставрація є аналогічними. Замовник не просив надавати договора з аналогічною назвою об’єкта, в тендерній документації зазначено надати лист про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі. Тому, договір «Капітальний ремонт покрівлі громадської будівлі Сумської митниці ДФС (вул. Юрія Вєтрова, 24, м. Суми)» є аналогічним договором з предмету закупівлі капітальний ремонт. Твердження тендерного комітету Замовника про вказаний в договорі «вид робіт», а саме капітальний ремонт ,«не відноситься до аналогічного предмету договру» є неправомірним. На виконання даного договору надані акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3.
Що стосується другого наданого Учасником аналогічного договору «Реконструкція міського парку ім. Т.Г. Шевченка, м.Білопілля». Згідно частини 5 розділу ІІІ вищевказаної тендерної документації зазначено «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлено критеріям і вимогам законодавства наведена в Додатку 1». В Додатку 1 , як спосіб документального підтвердження вказано надати : «Лист у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копія договору, виконання договору). Тобто окрім листа в довільній формі та копії аналогічного договору інших обовязкових документів не встановлено. Що стосується підтвердження виконання договору то існує безліч способів в тому числі зареєстрований лист - позитивний відгук Замовника робіт (контрагента) на фірмовому бланку з інформацією , що роботи виконані у відповідності з проектно-кошторисною документацією; також, можуть бути визначені Замовником як спосіб підтвердження виконання договору - акти приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в; довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3; та інші способи. Тендерною документацією не встановлено конкретного способу підтвердження виконання робіт, тобто конкретного документа. В підтвердження виконання договору ТОВ «Трест Сумжитлобуд» до договора надало позитивний лист вігук Замовника (контрагента) Білопільської міської ради про виконання робіт згідно договору №98/17 від 10.05.2017 року з предмету «Реконструкція міського парку ім. Т.Г. Шевченка, м.Білопілля». Тому, твердження тендерного комітету Замовника, що даний договір було надано без підтверджуючих документів про виконання договору є неправомірним, оскільки тендерною документацією не встановлено конкретного способу підтвердження виконання робіт, тому Учасник скористався одним з законодавчо визначених способів.
Замовником вимагався один аналогічний договір, ТОВ «Трест Сумжитлобуд» надав два аналогічних договора з підтвердженим виконанням.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Трест Сумжитлобуд» відповідає умовам тендерної документації та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» і Конституцією України вважаємо, що тендерний комітете неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «Трест Сумжитлобуд». Вимагаємо переглянути рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2019 09:13
Відхилення вимоги ТОВ "Трест Сумжитлобуд"
Номер вимоги: UA-2019-07-18-002683-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Трест Сумжитлобуд, Код ЄДРПОУ:39533624
Дата подання: 27 серпня 2019 17:46
Вимога
Вимога

Вимога подається у зв’язку з неправомірним визначенням ПП «Будстар-плюс» переможцем публічної закупівлі.
Вимога у публічних закупівлях – це вид звернення, який подається постачальником замовникові, якщо учасника не влаштовують умови тендера чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції. Вимога замовнику пишеться у довільній формі.
Так Замовником – відділом житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Миколаївської селищної ради було розміщено оголошення про заплановану закупівлю. Найменування предмета закупівлі або його частини : «Капітальний ремонт центральної площі бульвару Свободи в смт Миколаївка Білопільського району Сумської області» - ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Електронний аукціон по вказаному предмету закупівель відбувся 06.08.2019 року о 14:36.
Учасником, товариством з обмеженою відповідальністю «Трест Сумжитлобуд» (надалі Учасник), було запропоновано початковою заявкою ціну пропозиції у сумі 5990000,00 грн., з ПДВ. Остаточна ціна пропозиції Учасника, яка стала в результаті пониження ставок складає 5880000,00 грн. з ПДВ. Тендерна пропозиція Учасника після електронного аукціону відповідала четвертій позиції.
Як стало відомо з протоколу № 20 від 16.08.2019 року засідання тендерного комітету відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Миколаївської селищної ради після відхилення перших трьох пропозицій тендерним комітетом була розглянута пропозиція Учасника (ТОВ «Трест Сумжитлобуд») і теж відхилена.
ТОВ «Трест Сумжитлобуд» не погодилося з таким рішенням тендерного комітету та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та подало Вимогу № 132 від 19 серпня 2019 року .
Також, протоколом №21 від 23 серпня 2019 року засідання тендерного комітету відділу житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Миколаївської селищної ради визначено переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт центральної площі бульвару Свободи в смт. Миколаївка Білопільського району Сумської області» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «(код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» учасника торгів – Приватне підприємство «Будстар – плюс» (далі переможець) та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем на суму 6362770,00 грн.
Вважаємо рішення тендерного комітету незаконним, прийнятим на користь іншого учасника – приватного підприємства «Будстар-плюс», усупереч вимогам Тендерної документації та вимогам Закону «Про публічні закупівлі» у зв’язку з чим, таке рішення підлягає скасуванню з наступних підстав:
Приватне підприємство «Будстар – плюс» в листі «Довідка вих №45/19 від 02.08.2019 року» не вказало жодного аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі. До листа були додані договори з предметом: «Капітальний ремонт (заміна вікон, дверей та улаштування теплоізоляції фасадів) будівель нової школи, спортивної зали, хімічного кабінету Хухрянської ЗОШ І-ІІІ ступенів», «Улаштування покрівлі на адміністративній будівлі , розташованій за адресою вул. Привокзальна, 33/5», «Облаштування м’якої покрівлі з рулонних матеріалів будівлі «Євробазар-2».
Як вбачається з рішення тендерного комітету за протоколом №20 від 16 серпня 2019 року вид робіт зазначений в договорі ТОВ «Трест Сумжитлобуд» з предметом закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі громадської будівлі Сумської митниці ДФС (вул. Юрія Вєтрова, 24, м. Суми)» тендерний комітет вважає: “що вид робіт не відноситься до аналогічного договору та стверджує, у своїй відповіді на вимогу , що « Анало́гія(грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями. Тому в даному випадку аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом робіт та за предметом, не залежно від того зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.» Ми з цим не згодні, але виходячи з твердження Замовника жоден договір приватного підприємства «Будстар-плюс» не підпадає під аналогічний договір з аналогічним предметом закупівлі.
Підходячи по різному до Учасників з одного і того ж питання тендерний комітет Замовника порушив принципи здійснення закупівель .
Окрім того, згідно тендерної документації, Учасник повинен надати згідно додатку №1 тендерної документації «Лист у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копія договору, виконання договору). Як написав Замовник «тендерний комітет повідомляє Вас, що згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами в залежності від предмета договору. Так, наприклад, якщо мова йде про поставку товару, то таким документом можуть бути: товарна чи транспортна накладна. Якщо ж про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт. В будівництві виконання робіт підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідками про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3.
Приватне підприємство «Будстар – плюс» не надало жодного акту наданих послуг/виконаних робіт. Тобто не надало жодного документу на підтвердження виконання договору і не виконало тендерні умови.
Тендерна пропозиція приватного підприємства «Будстар-плюс» не відповідає умовам тендерної документації .
На підставі вищевикладеного вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність (завищив вартість робіт на 482770,00 грн.);
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Метою Закону «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції згідно розділу ІІІ тендерної документації встановлений : «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів…». Вимоги щодо надання Учасниками закупівель документів на адресу Замовника є незаконними. Любі документи Учасників та Замовників повинні бути оприлюднені. Тобто, п.12.ч.7.Додатку 1 Тендерної документації Замовником визначено «вимогу, що розрахунки цінової пропозиції, до складу яких входять договірна ціна на суму остаточної цінової пропозиції з обов’язковими додатками, надаються Учасником, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною (або учасник, пропозиція якого є наступною за ранжуванням у разі відхилення попередньої за ранжуванням тендерної пропозиції) Замовнику на адресу, протягом 3 календарних днів» є незаконним. Такі документи Замовник може вимагати від Переможця.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що тендерна пропозиція приватного підприємства «Будстар-плюс» не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1.ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі») та кваліфікаційним критеріям, а дії Замовника направлені на усунення від участі ТОВ «Трест Сумжитлобуд» на користь ПП «Будстар-плюс».
Вимагаємо тендерний комітет переглянути своє рішення із урахуванням наданих у цій вимозі невідповідностей умовам тендерної документації які були допущені учасником приватним підприємством «Будстар-плюс» у складі тендерної пропозиції. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» і Конституцією України вважаємо, що тендерний комітет неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «Трест Сумжитлобуд» та незаконно визнав переможцем ПП «Будстар-плюс». Вважаємо, що Тендерна пропозиція ТОВ «Трест Сумжитлобуд» відповідає умовам тендерної документації, підприємство виконує усі види будівельно-монтажних і окремих спеціальних робіт згідно ліцензії з класом відповідальності СС2, СС3, має гарну репутацію і готово виконати весь комплекс робіт за визначеною ціною. Просимо тендерний комітет переглянути своє рішення.
В іншому випадку ТОВ «Трест Сумжитлобуд» змушене буде звернутися в Антимонопольний комітет України та правоохоронні органи для захисту своїх прав під час участі у публічній закупівлі та притягнення винних осіб до адміністративної та кримінальної відповідальності (тендерний комітет у складі: Чумак-Жунь Н.І., Цирулик Т.С, Темченко О.І., Філь О.М.)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 12:21
Відхилення вимоги ТОВ Трест Сумжитлобуд

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-03-000003 ● 44957e4fdd2a423b8af0e8c313888560
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019 10:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

02.09.2019 № 30

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 02.09.2019 № 30

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-18-002683-b 18.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-11 09:02:57

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту центральної площі бульвару Свободи в смт. Миколаївка Білопільського району Сумської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-18-002683-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
які документи та у які терміни були надані переможцем торгів ПП «БУДСТАР-ПЛЮС» для підтвердження відсутності підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-11 10:56:44

Відповідь на запит Держаудитслужби

Відповідь на запит Держаудитслужби з додатками

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-12 10:35:59

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту центральної площі бульвару Свободи в смт. Миколаївка Білопільського району Сумської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-18-002683-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із таких питань:
1. Яким саме кваліфікаційним критеріям не відповідає пропозиція ФОП Калашнікова А.А.?
2. Яким саме умовам тендерної документації не відповідають пропозиції ТОВ «Спеціалізоване підприємство «СВК» та ТОВ «В.Ч.ГРУП»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-17 16:27:30

Відповідь на запит

Відповідь на запит по предмету закупівлі "Капітальний ремонт центральної площі бульвару Свободи в смт Миколаївка Білопільського району Сумської області

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання пояснень щодо виявлених порушень

2019-09-26 11:02:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-12-17-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

17.12.2019 № 43

Суми

Про призначення перевірки
закупівель

Відповідно до абзаців третього та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 18 грудня 2019 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівлі UA-2019-07-18-002683-b, здійсненої Відділом житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою Миколаївської селищної ради.
2. Створити групу державних аудиторів для проведення перевірки закупівлі, зазначеної в пункті 1 цього наказу, у складі:

Семенова Катерина Михайлівна – заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель;

Бездідько Оксана Олегівна – головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель (керівник групи).

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

2019-12-17 12:20:55


Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Калашніков Анатолій Андрійович 4 439 231,00
UAH з ПДВ
4 439 231,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВК" 5 375 337,13
UAH з ПДВ
5 375 337,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Ч.ГРУП" 5 888 073,08
UAH з ПДВ
5 823 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Трест Сумжитлобуд 5 990 000,00
UAH з ПДВ
5 880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС" 6 427 053,57
UAH з ПДВ
6 362 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 19:20
Електронний підпис
30 липня 2019 17:23
А.А_.pdf
26 липня 2019 13:15
Електронний підпис
26 липня 2019 07:46
Електронний підпис
26 липня 2019 00:23
цінова пропозиція.pdf
26 липня 2019 00:23
ст.17.pdf
26 липня 2019 00:23
смета.rar
26 липня 2019 00:23
про пдв.pdf
26 липня 2019 00:23
погодження з тз.pdf
26 липня 2019 00:23
персонал.pdf
26 липня 2019 00:23
наказ право підпису.pdf
26 липня 2019 00:23
мтб.pdf
26 липня 2019 00:23
кошторис.pdf
26 липня 2019 00:23
досвід.pdf
26 липня 2019 00:23
довідки.pdf
26 липня 2019 00:23
дов. санкції (1).pdf
26 липня 2019 00:23
203.rar

Публічні документи

04 серпня 2019 18:11
Лист аналог договір.pdf
04 серпня 2019 17:58
Розрах озеленення 7 1 3.pdf
04 серпня 2019 17:58
Розрах мемор стіна 2 1 1.pdf
04 серпня 2019 17:58
розр тротуари майд 7.1.2.pdf
04 серпня 2019 17:58
Розр огорожа 7 1 1.pdf
04 серпня 2019 17:58
Лок кошт 7 1 4.pdf
04 серпня 2019 17:58
Лок кошт 7 1 3.pdf
04 серпня 2019 17:58
Лок кошт 7 1 2.pdf
04 серпня 2019 17:58
Лок кошт 7 1 1.pdf
04 серпня 2019 17:58
Лок кошт 2 1 1.pdf
04 серпня 2019 17:58
210 ДЦ ИВР.pdf
04 серпня 2019 17:58
д4 Договір календ граф.pdf
04 серпня 2019 17:58
Договірна ціна.pdf
04 серпня 2019 17:58
Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2019 17:58
статут СВК 2.pdf
04 серпня 2019 17:58
Наказ призн директора.pdf
04 серпня 2019 17:58
Лист наявн кваліф прац.pdf
04 серпня 2019 17:58
аналог Лок кош 2 1 3.pdf
04 серпня 2019 17:58
аналог Лок кош 2 1 2.pdf
04 серпня 2019 17:58
аналог Лок кош 2 1 1.pdf
04 серпня 2019 17:58
аналог Договір скан.pdf
04 серпня 2019 17:58
Лист аналог договір.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 00:04
Статут В.Ч. Груп.pdf
05 серпня 2019 00:04
КБ-3.pdf
05 серпня 2019 00:04
Графік до договору.pdf
05 серпня 2019 00:04
Довідка реквізити.pdf
05 серпня 2019 00:04
Наказ Ніконоров.pdf
05 серпня 2019 00:04
Графік.pdf
05 серпня 2019 00:04
Витяг.pdf
05 серпня 2019 00:04
Відгук.pdf
05 серпня 2019 00:04
Виписка В.Ч Груп.pdf
05 серпня 2019 00:04
Договірна ціна _18_.pdf
05 серпня 2019 00:04
Проект договору _14_.pdf
05 серпня 2019 00:04
_450-б від 12.06.2019.pdf

Публічні документи

04 серпня 2019 18:26
Статут.pdf
04 серпня 2019 18:26
наказ директор.pdf
04 серпня 2019 18:26
ліцензія.pdf
04 серпня 2019 18:26
Изображение витяг ПДВ.pdf
04 серпня 2019 18:26
Виписка ЄДРПОУ.pdf
04 серпня 2019 18:26
протокол.pdf
04 серпня 2019 18:26
Квал. довідки.pdf
04 серпня 2019 18:26
Договір.pdf
04 серпня 2019 18:26
Довідки.pdf
04 серпня 2019 18:26
Аналогічний договір.pdf
04 серпня 2019 18:26
Аналогiчна пропозицiя.pdf
04 серпня 2019 18:26
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Калашніков Анатолій Андрійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Ч.ГРУП"

ТОВ Трест Сумжитлобуд

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Калашніков Анатолій Андрійович
#2281620437
Відхилено 4 439 231,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 13:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СВК"
#42823208
Відхилено 5 375 337,13
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 09:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Ч.ГРУП"
#41671477
Відхилено 5 823 700,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 15:08
ТОВ Трест Сумжитлобуд
#39533624
Відхилено 5 880 000,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 15:15
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС"
#32602607
Переможець 6 362 770,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 09:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСТАР-ПЛЮС"
#32602607
6 362 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 15:00
ДУ №2.pdf зміни до договору
29 січня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 16:13
Договір 68.pdf укладений
10 вересня 2019 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML