Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизовані робочі місця, пристрої резервного живлення, резервні блоки для МСДЦ «КАСКАД»(власні кошти)
Очікувана вартість
1 197 806,40 UAH
UA-2019-07-18-002646-b 71e7df87df464d0fb3ec5eaa9be69f1f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096910
sergeeva_ai@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Інформаційною Довідкою Торгово-промислової палати України від 27.06.2019 року за № 1640/08.0-7.3.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 16:34
Оскарження наміру укласти договір: 29 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штука
Автоматизовані робочі місця, пристрої резервного живлення, резервні блоки для МСДЦ «КАСКАД»(власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків-фактур, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання акту прийому-передачі та/або видаткової накладної, але не раніше реєстрації податкової накладної. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками акту прийому-передачі ТОВАРУ та/або видаткової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

18 липня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 16:24
Документація+Договір.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТРОН"
#13436911
Переможець 1 197 806,40
UAH з ПДВ
18 липня 2019 16:34

Документи

18 липня 2019 16:34
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 16:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТРОН"
#13436911
1 197 806,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2019 16:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 16:23
Звіт про виконання договору.pdf укладений
12 листопада 2019 15:52
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 15:07
договір.pdf укладений
06 серпня 2019 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 197 806,40
UAH (в тому числі ПДВ 199 634,40 UAH)