Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

66110000-4 Банківські послуги (Послуги інкасації грошової виручки)
66110000-4 Banking services (cash collection services)
Очікувана вартість
4 390 000,00 UAH
UA-2019-07-18-002549-b c416bc1e9d744bec80ee1e432495a2ba
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скробач О. М.

(032)-226-30-22 tender@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Скробач О. М.
(032)-226-30-22
tender@railway.lviv.ua
Додаткові контактні особи: Сковира Олена Миколаївна
032-226-48-46
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
National ID: 40081195
Contact point: Skrobach Oksana M.
(032)-226-30-22
tender@railway.lviv.ua
Additional contacts: Skovyra Olena
032-226-48-46

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 липня 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 11:00
Очікувана вартість: 4 390 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%
Publication date: 18 липня 2019 16:15
Enquiries until: 17 серпня 2019 11:00
Complaints submission until: до 23 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 серпня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 4 390 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 25 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,57 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства
funds of the enterprise
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
66110000-4 Банківські послуги (Послуги інкасації грошової виручки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 66110000-4 — Банківські послуги

66110000-4 Banking services (cash collection services)
CPV: 66110000-4
Період постачання: з 20 вересня 2019 по 19 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг щомісячно протягом 30 банківських днів з моменту отримання від Виконавця рахунку-фактури та Акту наданих Послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання роз’яснень
Дата подання: 01 серпня 2019 11:10
Дата відповіді: 05 серпня 2019 15:55
Відповідно до п. 1 Розділу 1 Тендерної документації «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» звертаємось з приводу надання роз’яснень щодо наявних протирічь та неясностей в Тендерній документації по закупівлі банківських послуг (Послуги інкасації грошової виручки) та з пропозиціями щодо внесення змін до Тендерної документації. В додатку 5 Тендерної документації викладено Проект договору на інкасацію готівкових коштів, що повинен бути укладений за результатами відкритих торгів. Пунктом 5.6. Проекту договору передбачена відповідальність Виконавця щодо порушення періодичності інкасації та сплата штрафу Замовнику. Дана умова є неприйнятною та не може бути виконана виходячи з наступного. По-перше, частина місць інкасацій, що вказані в Додатку 1 до Проекту договору та визначені Додатком 6 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання)» має визначену періодичність інкасації «по вимозі». Але в тексті договору відсутній порядок подання вимог на інкасацію, в тому числі не встановлена форма подання вимоги, час подання, суб’єктів подання, не визначено перелік посадових осіб Замовника, які уповноважені подавати вимоги на інкасацію та відсутня відповідальність Замовника, у разі прибуття інкасаторів по вимозі, але відсутності виручки в структурному підрозділі Замовника, відмови касирів від здавання виручки або непідготовленості сумок з виручкою. Доцільним також є встановлення обмеження кількості інкасації «по вимозі» протягом звітного періоді. Періодичність інкасації «по вимозі» стосується найбільш віддалених структурних підрозділів Замовника, що потребує від Виконавця значних витрат на організацію інкасації (пробіг оперативних автомобілів). Права Замовника на періодичність інкасації «по вимозі» є необмеженими в кількості протягом дії договору, через що Виконавець не може економічно обгрунтовано розрахувати суму тендерної пропозиції, передбачити свої можливі витрати на інкасаційне обслуговування Замовника (собівартість надання послуг) протягом дії договору внаслідок чого може отримати збитки. Але статтею 53 Закону України «Про банки і банківську діяльність» банкам заборонено встановлювати комісійні винагороди на рівні нижче собівартості послуг. Наявність періодичності інкасації «по вимозі» в запропонованій Замовником редакції, є дикримінаційною умовою яка надає Замовнику переважні права щодо Виконавця. По-друге, частина місць інкасації, що визначена для обслуговування згідно тендерної документації не має належного забезпечення дорожнього покриття, що в свою чергу у випадку погіршення погодних умов призводить до неможливості проведення інкасації з технічних причин. Але відповідальність Виконавця передбачається у будь-якому випадку. У зв’язку з цим в п. 2.4. проекту Договору пропонується додати зобов’язання Замовника забезпечити під’їзні шляхи до місяця інкасації твердим дорожним покриттям (включаючи розчищення їх від снігу, каміння, повалених дерев тощо) та відсутність відповідальності Виконавця, у разі невиконанням Замовником такого забезпечення. Одночасно, для гірських районів, що обслуговуються Львівською, Івано-Франківською та Ужгородською дирекціями Замовника є доцільним додати до договору, що документи щодо факту існування і тривалості форс-мажорних обставин, пов’язаних з погодними умовами, можуть видаватися також і органами місцевої влади та самоврядування цих областей. По-третє, Додатком 6 Тендерної документації встановлено фіксовані години заїзду інкасаторів. Договір укладається на один рік, протягом якого у сторін можуть бути зміни в організації роботи, в тому числі і через проведення адміністративно-територіальної реформи в державі та місцевому самоврядуванні. Доцільно години роботи в Додатку 6 вказати як «згідно договору». По-четверте, пунктом 49 Розділу V Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою правління Національного банку України № 148 від 29 грудня 2017 року визначено, що сума залишку готівки за день, у якому не було інкасації з вини банку, не є перевищенням ліміту каси установи/підприємства. Відповідно другий абзац п. 5.6. проекту договору є безпідставним. Враховуючи вищенаведене, пропонуємо п. 3.5., п. 5.6. виключити з договору, та внести інші зміни, що запропоновано.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження розглянуті. Вимоги щодо перегляду періодичності інкасації «по вимозі» та штрафних санкцій за переліміт готівки в касах будуть прийняті до уваги при внесенні змін до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-002549-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 22 липня 2019 13:40
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Тендерна документація передбачає надання послуг з інкасації виключно банківськими установами. Однак, згідно постанови НБУ від 24.12.2015 №926, послуги з інкасації можуть надавати і суб'єкти охоронної діяльності, які мають необхідну ліцензію, видану НБУ. Просимо внести зміни в документацію та передбачити можливість надання послуг як банківськими установами, так і субєктами охоронної діяльності, які мають ліцензію на надання послуг з інкасації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 липня 2019 13:22
Відповідно до п.2 Розділу І «Положення про порядок видачі юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації» затвердженого Постановою правління НБУ від 24.12.2015 № 926 (далі - Положення) дане Положення встановлює загальний порядок та умови видачі Національним банком України юридичним особам ліцензії на надання банкам послуг з інкасації, а також підстави, за яких Національний банк має право відмовити у видачі ліцензії, зупинити (поновити) її дію або анулювати її.
Відповідно до п.3 Розділу І Положення - вимоги цього Положення поширюються на юридичних осіб, які мають намір надавати банкам послуги з інкасації.
Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» не є банківською установою (банком), таким чином, міркування, зазначені у коментарі, не є обґрунтованою підставою для внесення змін до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-07-18-002549-bc416bc1e9d744bec80ee1e432495a2ba
Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження: 79000, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Учасник Документи Рішення
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ" Документи
Очікується рішення

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ" 4 390 000,00
UAH
4 390 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій