Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки (Молоко)
Очікувана вартість
43 274,06 UAH
UA-2019-07-18-002533-b 6f48c632224a49bcbb450e58bac80abe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколаївна Нечипоренко

+380542335077 perinat_centr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР
Код ЄДРПОУ: 36897937
Місцезнаходження: 41835, Україна , Сумська обл., с. Кальченки, вул. Центральна, буд. 2
Контактна особа: Марина Миколаївна Нечипоренко
+380542335077
perinat_centr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 15:24
Очікувана вартість: 43 274,06 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 216,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 літр
Молоко коров’яче питне від 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40018, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Санаторна, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:45
документація до закупівлі молоко липень (зі змінами).doc
19 липня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:45
документація до закупівлі молоко липень (зі змінами).doc
18 липня 2019 16:10
документація до закупівлі молоко липень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

разъясните требование тендерной документации
Дата подання: 19 липня 2019 15:30
Дата відповіді: 19 липня 2019 16:42
Просимо роз’яснення щодо вимоги надання документу (п.4 «ІНФОРМАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель»): «- погодження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в Сумській області;» Такого документу ,згідно чинного законодавства ,не існує. Теріторіальні підрозділи Держпродспоживслужби проводять планові (позапланові ) заходи державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієничних вимог щодо поводження з харчовими продуктами продуктами, по результатам якого складається «Акт перевірки»,який і дозволяє виробництво (при наявності експлуатаційного дозволу) або оптову чи роздрібну торгівлю (перевіка складу для зберігання харчових продуктів).Періодичність – не частіше 1 разу в півріччя. Пропонуємо викласти даний пункт в наступній редакції редакції: -«Наявність «Акту, складеного за результатами проводення плановіих(позапланових ) заходів державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієничних вимог щодо поводження з харчовими продуктами продуктами»,виданих теріторіальним підрозділом Держпродспоживслужби не раніше чим за 180 днів до кінцевої дати дати подачі пропозицій.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. На Ваше звернення. членами тендерного комітету переглянуто вимоги про надання документів під час закупівлі за ДК 021:2015 15510000-6 "Молоко та вершки" молока коровячого та прийнято рішення щодо внесення змін до переліку документів, а саме: 1)виключити вимогу про надання погодження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в Сумській області та 2) надати Акт, складеного за результатами проводення планових (позапланових ) заходів державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієничних вимог щодо поводження з харчовими продуктами».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-002533-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Сумська Продуктова Компанія, Код ЄДРПОУ:41589304
Дата подання: 25 липня 2019 16:31
Про усунення порушень
Відповідно до протоколу № 191 засідання тендерного комітету КЗ СОР «Обласний клінічний перинатальний центр» (далі — Замовник) тендерна пропозиція учасника ТОВ «Сумська Продуктова Компанія» (далі — Учасник) не відповідає вимогам зазначеним у документації до закупівлі. Проте, Замовник не надає обгрунтувань, яким саме вимогам пропозиція Учасника не відповідає.
Тим більше Замовник відхилив пропозицю на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), що є неприпустимим та суперечить законодавству України, оскільки дана норма права регулює процедуру відкритих торгів, а не допорогові закупівлі, якою і є дана закупівля. Відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону Закон застосовується
- до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Тобто Замовник не мав права відхиляти пропозицію Учасника на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
Додаково повідомляємо, що під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч. 1 ст. 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Отже, Замовники повинні дотримуватися принципів публічних закупівель, які встановлені ст. 3 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проте, замовник їх ігнорує та порушує, оскільки безпідставно відхилив найбільшекономічновигідну пропозицію та визнав переможцем учасника пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника, а саме не надав:
- завірену підписом та печаткою учасника копію документу про якість: (сертифікат якості/відповідності або декларація виробника), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію у разі якщо це передбачено діючим законодавством та не надав лист – пояснення (обґрунтоване пояснення) в довільній формі з посиланням на нормативно – правові підстави; (переможець не надав ні декларацію якості на молоко, ні сертифікат якості/відповідності, ні лист – пояснення (обґрунтоване пояснення).
- протоколи випробувань на відсутність немолочних жирів; (надано лише один протокол, а не протоколи на відсутність немолочних жирів)
З вищевикладеного слідує, що Замовник дискримінує учасників шляхом безпідставного відхилення найбільш економічновигідної пропозиці та визнання перможцем учасника з економічно непривабливою та такою, що не відповідає вимога замовника пропозицією, що призводить до розтрати бюджетних коштів у розмірі 2470,00 грн.

Тому, вимагаємо усунути порушення допущенні в даній процедурі закупівлі. У разі їх неусунення змушені будемо повідомити органи, що контролюють використання бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 14:34
Тендерний комітет комунального закладу Сумської обласної ради «Обласний клінічний перинатальний центр» висловлює Вам свою повагу та повідомляє Вас про результати розгляду Вашої вимоги щодо усунення порушень на етапі кваліфікації Учасників, дискваліфікації пропозиції ТОВ «Сумська продуктова компанія» та визнання переможцем ПАТ «ЮРІЯ» на закупівлю молока коров’ячого питного від 2,5% по КЕКВ 2230 «Продукти харчування» за кодом ДК 021:2015 15510000-6 « Молоко та вершки» (Молоко) через систему електронних закупівель (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2019-07-18-002533-b).
Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Сумська продуктова компанія» не відповідає вимогам, зазначеним у документації до закупівлі, а саме тендерною документацією передбачено надання :
- акту, складеного за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієничних вимог щодо поводження з харчовими продуктами продуктами», виданий теріторіальним підрозділом Держпродспоживслужби не раніше чим за 180 днів до кінцевої дати подачі пропозицій. Учасником надано відповідний акт № 20.01-20/113 від 18.12.2018року, тобто виданий за 216 діб до кінцевої дати подачі пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації;
- сертифікату на систему управління якістю (відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001: 2009 ; ISO 9001:22000 : 2007). Учасником не надано, що не відповідає умовам тендерної документації.
Щодо не відповідності тендерної пропозиції ПАТ «Юрія», повідомляємо документи повністю відповідають умовам, зазначеним у документації до закупівлі, а саме на вимогу надати :
- завірену підписом та печаткою учасника копію документу про якість: (сертифікат якості/відповідності або декларація виробника) Учасником надано Декларацію № ЮЮБ00042263 від 21.06.2019 року, завірену підписом та печаткою учасника (як виробника данної продукції);
- протоколи випробувань на відсутність немолочних жирів. Учасником надано Протокол випробувань № 0665/19-ВЦ/1 від 08.02.2019року. Мета випробувань: наявність немолочного жиру. Відмітка про відповідність – Відповідає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сумська Продуктова Компанія 38 870,00
UAH з ПДВ
38 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 41 340,00
UAH з ПДВ
41 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 15:54
цінова пропозиція нова
22 липня 2019 09:57
скан 2 молоко(4).rar
22 липня 2019 09:57
скан 1 молоко(3).rar

Публічні документи

22 липня 2019 17:45
Електронний підпис
22 липня 2019 17:44
33.Якісні Юрія 21,06,19.pdf
22 липня 2019 17:44
20.Гарантийні листи.pdf
22 липня 2019 17:44
7.Санобробка авто .pdf
22 липня 2019 17:44
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сумська Продуктова Компанія

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сумська Продуктова Компанія
#41589304
Відхилено 38 870,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 14:02
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Переможець 41 340,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 15:01

Документи

25 липня 2019 14:02
Електронний підпис
25 липня 2019 14:01
Протокол № 191.pdf

Документи

25 липня 2019 15:01
Електронний підпис
25 липня 2019 14:58
Протокол № 192.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
41 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2019 15:01
Електронний підпис
25 липня 2019 14:58
Протокол № 192.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 16:40
Договір № 82 від 05.08.19.pdf укладений
05 серпня 2019 16:38