Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-07-18-002430-b 80b85a0e877d4239860980d95437c6bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Тетяна Михайлівна

+380373522370 tanya.rom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38417641
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, вул. Чернівецька, 6А
Контактна особа: Романюк Тетяна Михайлівна
+380373522370
tanya.rom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 15:58
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 15:58
Початок аукціону: 09 серпня 2019 12:29
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59000, Україна, Чернівецька область, м.Сторожинець, вул.Чернівецька,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 15:54
ТД ноутбук.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 09:39
Дата відповіді: 19 липня 2019 13:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -відносно п.1 :«Предмет закупівлі, а саме ноутбуки повинні відповідати технічним вимогам, зазначеним в додатку 3 тентерної документації»;
- відносно п.2: «Приймати участь в торгах мають право учасники всіх форм власності, а також беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, ціна з ПДВ чи без ПДВ не впливає на рішення тендерного комітету при визначенні переможця процедури закупівлі»
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 19 липня 2019 17:19
Дата відповіді: 22 липня 2019 14:01
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «В тендерній документації передбачено, що повинна бути попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) Windows 10 Home, з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі та україномовним інтерфейсом»
Уточнення
Дата подання: 22 липня 2019 11:08
Дата відповіді: 22 липня 2019 14:02
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: «В тендерній документації передбачено, що доставка, розвантаження та підключення продукції здійснюється транспортом Постачальника та за його рахунок (додаток 3 тендерної документації)»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-002430-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Систематика Україна", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 16 серпня 2019 10:11
Технічна невідповідністьТОВ "ІВК Сервіс"
n4417u [1] не може бути аналогом чи еквівалентом процесора серии n37xx [2], так як n37xx [2] серія має 4ядра 4 потоки, а n4417u 2ядра 4 потоки, у свою чергу ми надали новіший процесор n5000 [3] який має 4ядра 4 потоки.
вимагаемо дискваліфукувати першого учасника ТОВ "ІВК Сервіс"
посилання на офіційний сайт виробника.
1)https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/189269/intel-pentium-gold-processor-4417u-2m-cache-2-30-ghz.html
2)https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/series/76756/intel-pentium-processor-n-series.html
3)https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/128990/intel-pentium-silver-n5000-processor-4m-cache-up-to-2-70-ghz.html
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2019 11:46
В додатку 3 до тендерної документації в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупілі вказано, що процесор: Pentium №37хх або новішого покоління, учасником ТОВ «ІВК Сервіс» наданий Pentium Gold 4417U(2.3 ГГЦ), тобто кожний з двох фізичних процесорів має по два логічні ядра, який відповідає вимогам Замовника, при тому його продуктивність краща та менша ціна
Номер вимоги: UA-2019-07-18-002430-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Систематика Україна", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 20 серпня 2019 12:55
Дискваліфікувати ТОВ "ІВК Сервіс"
Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "ІВК Сервіс" у зв'язку з технічної невідповідністю. У тендері були чіткі вимоги до процесора, що вплинуло на запропоновану нами модель ноутбука. З іншого боку, ТОВ "ІВК Сервіс" запропонував модель з технічнию невідповідністю, яка є значно дешевшою.
З фізичної точки зору процесор не може будут аналогом чи еквівалентом процесора n37xx так як має лише 2 фізичних ядра та 4 потоки, проти 4 фізичних ядер 4 потоків.
Частота графіки нижча, ніж у моделі n3710
частота турбо-бусту нижча (2,3Ггц) ніж у n3710.
https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Pentium-N3700-vs-Intel-Pentium-4417U/m33474vsm747524

У разі невиконнання вимоги ми будем змушені звернути увагу Держмоніторінгу до данного тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2019 15:55
З точки зору кінцевого споживача, Ви пропонуєте менш ефективну модель, менш сучасну , за більші кошти

Документи

20 серпня 2019 11:46
Протокол

Документи

21 серпня 2019 15:55
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 233 424,00
UAH з ПДВ
183 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 219 974,40
UAH з ПДВ
202 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 12:02
Електронний підпис
08 серпня 2019 12:01
20_Копія Статуту.pdf
08 серпня 2019 11:57
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 09:43
Електронний підпис
21 серпня 2019 17:28
Електронний підпис
31 липня 2019 16:01
Електронний підпис
31 липня 2019 16:00
Цінова пропозиція.pdf
31 липня 2019 16:00
Статут СУ.pdf
31 липня 2019 16:00
Проект договору.pdf
31 липня 2019 16:00
Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2019 16:00
Висновок СЕЕ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

ТОВ "Систематика Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Рішення скасоване 183 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 15:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
#37500822
Відхилено 183 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 16:05
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Переможець 202 990,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2019 09:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2019 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
202 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 11:58
Звіт про виконання договору укладений
27 грудня 2019 11:50
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 11:29
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 11:25
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 11:12
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2019 11:09
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 10:43
Договір зміни до договору
20 вересня 2019 10:36
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 11:17
Договір укладений
13 вересня 2019 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В додатку № 1 до Договору від 13.09.2019 року № 45, в специфікації неправильно вказана загальна вартість закупівлі, а саме: 202290,00 грн., а не 202990,00 грн., в тому числі сума ПДВ становитиме 33831,67 грн.
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 45
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 186 074,17
UAH (в тому числі ПДВ 31 012,36 UAH)