Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень відділення променевої терапії № 1 ОКЗ Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31»
Очікувана вартість
5 342,00 UAH
UA-2019-07-18-002373-b ced7fbe188744828abe7c4cb2c2c47d7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


контроль за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контроль за якістю та
обсягами робіт, виконаних по об’єкту капітального ремонту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень відділення променевої терапії № 1 ОКЗ Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер за адресою: м. Суми, вул. Привокзальна, 31»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Привокзальна, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконується згідно фактично виконаних робіт за формою КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки за формою КБ-3 (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати) після підписання акту приймання-передачі виконаних робіт по здійсненню технічного нагляду по об’єкту капітального ремонту (далі - Акт). Остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться протягом 10 банківських днів, що обраховуються з дня наступного за днем підписання Сторонами Акту. Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 липня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 15:43
Додаток до Дог. 93.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
#41239347
Переможець 5 342,00
UAH
18 липня 2019 15:44

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 15:42
Додаткова угода 1 до Дог. 93.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 15:41
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 15:45
Договір 93 технагляд.pdf укладений
18 липня 2019 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3а взаємною згодою Сторони домовилися внести зміни до Договору в частині зменшення вартості здійснення технічного нагляду, у зв'язку з чим викласти пункт 2.1 Договору у наступній редакції: «2.1. Вартість здійснення технічного нагляду згідно предмета Договору встановлюється в розмірі, що не перевищує 1.5% від вартості виконаних робіт за підсумками глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку (п. 5.8.13 ДСТУ Б Д.1 .1-1:2013), та складає 5117 гри. 00 кой. (п'ять тисяч сто сімнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ. Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%.».
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML