3314000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали)
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2019-07-18-002369-b cbfc6bff971041aaa32f24a03c07b195
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Родинченко Ірина Олександрівна

+380462951994 likarmltri@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №3" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 14242161
Вебсайт замовника: http://www.ml3.cn.ua
Місцезнаходження замовника: 14034, Україна, Чернігівська обл., Чернігів, вул. 1-го Травня, 170
Контактна особа замовника: Родинченко Ірина Олександрівна
+380462951994
likarmltri@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 15:48
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 15:48
Початок аукціону: 05 серпня 2019 13:09
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 найменувань
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.1-го Травня, 170
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 липня 2019 10:30
Електронний цифровий підпис
18 липня 2019 16:01
Електронний цифровий підпис
23 липня 2019 10:27
Перелік внесених змін від 23.07.2019р..doc
23 липня 2019 10:27
ДОКУМЕНТАЦІЯ редакція від 23.07.2019р..doc
18 липня 2019 15:43
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
23 липня 2019 10:27
ДОДАТОК 3 редакція від 23.07.2019р..doc
18 липня 2019 15:43
ДОДАТОК 3.doc
18 липня 2019 15:43
ДОДАТОК 4.doc
18 липня 2019 15:43
ДОДАТОК 2.doc
18 липня 2019 15:43
ДОДАТОК 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000020 ● a53fd63b86da4771add35edc4db7c37b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-24
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-24 16:05:23
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.07.2019 № 47
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 24.07.2019 № 47

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-07-18-002369-b 18.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом було прийнято рішення відмінити торги на закупівлю 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали) через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (згідно частини 1 ст. 31 Закону).

2019-07-30 12:10:21

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська міська лікарня №3" Чернігівської міської ради, 14242161, Україна, Чернігів, вул. 1-го Травня, 170
  2. Інформація про предмет закупівлі: Медичні матеріали, 490000UAH, 33140000-3, ДК021, 49, найменувань
  3. Інформація про оприлюднення: cbfc6bff971041aaa32f24a03c07b195, 2019-07-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 24 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-07-18-002369-b тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська міська лікарня №3» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) від 18.07.2019 № 116-19 та від 23.07.2019 № 120-19. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579, зі змінами, зокрема, внесеними наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 квітня 2019 року за № 386/33357 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490), а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація а саме: умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерела фінансування закупівлі. Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги, зокрема, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 29 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону та вимог наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником процедуру закупівлі відмінено

2019-07-30 14:01:42

Інформація про відміну

Дата скасування
30 липня 2019 12:18
Причина скасування
Згідно ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
30 липня 2019 12:18 протокол

Актуальні тендери

До пошуку