Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
203 500,00 UAH
UA-2019-07-18-002303-b 6562caa947a843a2b3fff18b3b8f0491
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Жибров

+380663678181 ozhybrov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 39400859
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, м-н Київський, 4
Контактна особа: Олег Жибров
+380663678181
ozhybrov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 16:30
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 16:30
Початок аукціону: 05 серпня 2019 13:00
Очікувана вартість: 203 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ноутбуки 11 штук для потреб Головного управління ДФС у Волинській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, м. Луцьк, майдан Київський, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату Товару, та видаткової накладної протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету на зазначені цілі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 15:34
Тендер ноутбуки 2019_2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 09:44
Дата відповіді: 19 липня 2019 10:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.) Відповідно до пункту 3.6. Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку 3 цієї документації). У додатку 3 до Тендерної документації не зазначаються марки або моделі предмета закупівлі. 2.) Пунктом 35 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено: "учасник процедури закупівлі (далі – учасник) – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі" 3) Оцінка тендерних пропозицій проводиться відповідно до пункту 5.1. Тендерної документації.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 19 липня 2019 19:33
Дата відповіді: 21 липня 2019 09:31
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач! Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті представництва Microsoft в Україні (https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase) внесення змін до тендерної документації недоцільно. Пунктом 17 Додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо ліцензійності програмного забезпечення: "Ноутбук обов’язково комплектується операційною системою з відповідною ліцензією на право користування Microsoft Windows 10 або еквівалентом".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Янішевський Андрій Сергійович 180 720,10
UAH з ПДВ
175 307,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 184 115,58
UAH з ПДВ
175 310,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" 186 000,00
UAH з ПДВ
184 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" 200 200,00
UAH з ПДВ
200 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 14:32
Електронний підпис
02 серпня 2019 14:28
охорона природи.pdf
02 серпня 2019 14:28
Лист-гарантія.pdf
02 серпня 2019 14:28
Сертифікати.rar
02 серпня 2019 14:28
довідки по закону.zip
02 серпня 2019 14:28
досвід.zip
02 серпня 2019 14:28
документи учасника.zip
02 серпня 2019 14:28
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 14:33
Електронний підпис
02 серпня 2019 14:32
Проект договору.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 09:02
Техспецифікація.pdf
02 серпня 2019 09:02
Протокол засновників.pdf
02 серпня 2019 09:02
Проект договору.pdf
02 серпня 2019 09:02
Наказ про призначення.pdf
02 серпня 2019 09:02
Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Янішевський Андрій Сергійович

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР"

ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Янішевський Андрій Сергійович
#3041711850
Переможець 175 307,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2019 17:50

Документи

05 серпня 2019 17:50
Електронний підпис
05 серпня 2019 17:00
Рішення 24.pdf
05 серпня 2019 14:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 серпня 2019 17:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Янішевський Андрій Сергійович
#3041711850
175 307,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 серпня 2019 17:50
Електронний підпис
05 серпня 2019 17:00
Рішення 24.pdf
05 серпня 2019 14:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 10:56
3110 Янішевський.pdf укладений
22 серпня 2019 15:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 175 307,00
UAH