Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оргтехніка та комп'ютерне приладдя
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2019-07-18-002293-b ● 57467df2dd164508991b34a519f6c3f6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕЛИДІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04052962 |
Місцезнаходження: | 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове,, ул. К.Маркса, 8 |
Контактна особа: |
Оксана Москаленко +380501660634,+380958810039 buh@selidovo-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 липня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Перелік закупівлі: 1.Багатофункціональний пристрій HP LJ m426dw.
2. Мишка оптична (безпровідна). Поставка товару здійснюється за рахунок продавця.
2. Мишка оптична (безпровідна). Поставка товару здійснюється за рахунок продавця.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Багатофункціональний пристрій HP LJ m426dw.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, вул. Карла Маркса, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
Мишка оптична (безпровідна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, м. Селидове, вул. Карла Маркса, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2019 15:33 |
dogovir.doc |
18 липня 2019 15:33 |
Специфікація до договору.docx |
18 липня 2019 15:33 |
forma_propozitsiyi.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 09:45
Дата відповіді: 19 липня 2019 13:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Заявлена на торги модель портативного комп'ютеру (ноутбук HP 250 G (4BD23ES) буде працювати у складі раніше придбаного обладнання, для експлуатації якого потрібна саме ця модель портативного комп'ютеру, тому на торги інші моделі комп’ютерів не допускаються.
Відповідно до ч.5 п.3 наказу Державного підприємство «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією.
В пропозиції Учасник зазначає остаточну ціну на товар.
Відповідно до ч.5 п.3 наказу Державного підприємство «Прозорро» від 19.03.2019 р. № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією.
В пропозиції Учасник зазначає остаточну ціну на товар.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-18-002293-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП МОЇСЕЄНКО ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2353111147
Дата подання: 26 липня 2019 10:36
Не дотримання умов тендерної документації
Шановний замовник. Стосовно тендеру на закупівлю БФП та оптичної миші UA-2019-07-18-002293-b. Переможець ФОП Широкобокова Наталія Миколаївна не надала документи, що підтверджують якість товару. А це грубе порушення умов закупівлі так як це чітко було прописано у п. 5 переліку документів які вимагаються для підтверджження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям. Крім того ФОП Широкобокова Наталія Миколаївна надала установчі документи сформовані в довільній формі тому виникає сумнів в якості запропонованого товару та можливість його гарантійного та післягарантійного обслуговування так як він можже бути завезений не легально в Україну з Польщі, Румунії або ще гірше з Росії.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 13:35
В документах наданих переможцем аукціону ФОП Широкобокова Наталія Миколаївна, у довідці про захист довкілля зазначено, що товар за предметом закупівлі є новим. Якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо).
Крім того, згідно Закону України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» від 10.01.2016 року обов'язкова сертифікація продукції в Україні з 01.01.2018 року скасована. Тобто, з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28. не підлягатиме обов'язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП "Укр НДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те чи підпадає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутня повністю - жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, утому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, згідно Закону України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» від 10.01.2016 року обов'язкова сертифікація продукції в Україні з 01.01.2018 року скасована. Тобто, з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28. не підлягатиме обов'язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП "Укр НДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не сертифікують продукцію, а й не видають жодних довідок про те чи підпадає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутня повністю - жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, утому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2019 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА |
10 845,00
UAH з ПДВ
|
10 485,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" |
10 987,00
UAH з ПДВ
|
10 599,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МОЇСЕЄНКО ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА |
11 300,00
UAH з ПДВ
|
10 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" |
11 920,00
UAH з ПДВ
|
10 604,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
11 061,00
UAH з ПДВ
|
10 844,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" |
11 978,00
UAH з ПДВ
|
11 978,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА #3026207584 |
Переможець |
10 485,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
13 серпня 2019 09:09
|