Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
2 075 370,00 UAH
UA-2019-07-18-002279-b 7875705a706e439b8bd3e67eb9663912
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Мельник

+380962118770 yonosvita-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Кам'янець-Подільської міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 02146937
Місцезнаходження: 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Північна, 96а
Контактна особа: Сергій Мельник
+380962118770
yonosvita-kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2019 08:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:24
Очікувана вартість: 2 075 370,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 376,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Вид предмета закупівлі: товари.
Умови оплати: оплата після поставки товару, тип оплати - післяоплата, період та тип днів - 30 банківських, розмір оплати - 100%.
Джерело фінансування закупівлі: кошти субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та кошти міського бюджету на забезпечення співфінансування.
Назва програми: "Придбання персональних комп'ютерів - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 штука
Персональний комп'ютер (джерело фінансування закупівлі - кошти субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та кошти міського бюджету на забезпечення співфінансування.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32300, Україна, Хмельницька область, м. Кам’янець-Подільський, заклади загальної середньої освіти підвідомчі управлінню освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За наявності фінансового підкріплення видатків замовника. Джерело фінансування закупівлі: кошти субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету та кошти міського бюджету на забезпечення співфінансування. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 15:31
ТД.doc
18 липня 2019 15:31
Додаток 9 цінова пропозиція.docx
18 липня 2019 15:31
Додаток 8 заклади.docx
18 липня 2019 15:31
Додаток 7 для переможця.doc
18 липня 2019 15:31
Додаток 6 персон.дані.docx
18 липня 2019 15:31
додаток 5 заг.відомості.docx
18 липня 2019 15:31
Додаток 4 технічні.docx
18 липня 2019 15:31
Додаток 3 Договір.docx
18 липня 2019 15:31
додаток 2 ст.17.docx
18 липня 2019 15:31
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 09:45
Дата відповіді: 19 липня 2019 11:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Шановний Учасник, на Ваше запитання повідомляємо наступне: п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». На виконання вищезазначеної статті, Тендерним комітетом було розроблено та затверджено Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що мають детальний опис товару, який необхідний для Замовника. Крім того Тендерна документація передбачає можливість надання еквіваленту товару, який не гірше за показники товару, що передбачений Технічним завданням. Повідомляємо, що Додатком 4 «ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації визначено наступне: «У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент"». Учасником може надаватись еквівалент товару. Еквівалентом вважається подібний товар технічні показники якого кращі або відповідають встановленим вимогам». Враховуючи вище викладене, до розгляду Замовником допускаються всі Тендерні пропозиції, незалежно від виробника товару, з технічними характеристиками, що відповідають або є кращими вказаними в Додатку 4 Тендерної документації.
2) Додатком 1 Тендерної документації передбачено перелік документів, які зобов’язані подати у складі Тендерної пропозиції фізичні особи – підприємці незалежно від того, на якій системі оподаткування вони перебувають. Додатком 9 «РЕКОМЕНДАЦІЙНА ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Тендерної документації визначено наступне: «Примітка: без ПДВ – для Учасників, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України; якщо учасник не є платником ПДВ поруч з ціною має бути зазначено «без ПДВ». Вартість тендерної пропозиції учасника має враховувати всі витрати на транспортування товару. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Тендерною документацією, та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням ПДВ, якщо Учасник платник ПДВ, або без нього – якщо Учасник неплатник ПДВ). Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки) вважатиметься найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 19 липня 2019 19:25
Дата відповіді: 21 липня 2019 09:06
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Керуючись вимогами чинного законодавства та принципами здійснення публічних закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо про те, що замовником дана закупівля проводиться із дотриманням вимог частин 1 та 2 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ваші рекомендаційні зауваження можуть бути кваліфіковані як дискримінаційні, та такі що можуть призвести до звуження кола потенційних учасників. Визначення переліку документів, які має надати учасник для підтвердження відповідності своєї пропозиції вимогам тендерної документації є прерогативою Замовника. Замовник не вбачає за необхідність ускладнювати умови тендерної документації та встановлювати вимоги щодо надання документів, одержання яких залежить від волі третіх осіб. У додатку 4 (графа таблиці - Опис, характеристики) до тендерної документації чітко визначені вимоги Замовника стосовно встановлення ЛІЦЕНЗІЙНОЇ версії операційної системи Microsoft Windows (версії 10). Замовник не обмежує учасників у способі підтвердження відповідності запропонованого предмета закупівлі визначеним у додатку 4 вимогам щодо характеристик. Замовник і без встановлення будь-яких додаткових вимог відповідно до норм частини 7 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" має право звернутись за підтвердженням інформації, наданої учасником. Вважаємо, що встановлення додаткових вимог може обмежити конкуренцію та призвести до дискримінації учасників, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель та вимогам частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Також наявність саме ліцензійної операційної системи буде додатково перевірено під час приймання машин для обробки даних (а саме персональних комп`ютерів).
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 23 липня 2019 17:22
Дата відповіді: 24 липня 2019 19:02
Доброго дня. Шановний Замовник , Процесор - Intel Core i5-7400 знятий з виробництва, за якими характеристиками підбирати еквівалент, чотирьохядерний (3.0 - 3.5 ГГц) ?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Для пошуку аналогу необхідно орієнтуватись на наступні параметри:
не менше 4-ядер,
тактова частота: 3-3,5 ГГЦ, або більше,
кеш-пам'ять не менше 6Мб,
техпроцес не менше 14 нМ
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-002279-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 06 серпня 2019 11:49
Невідповідність вимог Тендерної документації
1. Розглянути порушення з боку Учасника ФОП Атаманський Богдан Миколайович вимог Тендерної документації.
2. Визнати пропозицію ФОП Атаманський Богдан Миколайович такою, що не відповідає Вимогам Тендерної документації.
3. Дискваліфікувати пропозицію ФОП Атаманський Богдан Миколайович та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 серпня 2019 14:46
Доброго дня! Ваша вимога розглянута тендерним комітетом. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1-2. Зазначені у Вашому зверненні документи, що подані ФОП Атаманським Б.М., а саме «Порівняльна таблиця» та «Лист-повідомлення» розміщені учасником у системі ProZorro у складі тендерної документації 3 серпня 2019 року. В примітках у додатках до тендерної документації вказано, що усі довідки та гарантійні листи, складені в довільній формі, мають бути підписані уповноваженою особою Учасника, що вище зазначеним учасником і було зроблено. Згідно інструкції з підготовки тендерної пропозиції у тендерній пропозиції учасника можуть бути виявлені формальні (несуттєві) помилки, які не призведуть до відхилення пропозиції такого учасника. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Також варто зазначити, що учасник за власним бажанням може надавати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. У тендерній документації не було зазначених вимог надати порівняльну таблицю процесорів та лист-повідомлення щодо сертифікації товарів, а отже відповідно ці документи не підлягають розгляду тендерним комітетом.
Для прикладу, дана вимога подана скаржником ТОВ «СІ-ЕЛ» у вигляді документу без зазначеної дати та вихідного номеру не свідчить про те, що дана скарга не дійсна і відповідно не підлягає розгляду тендерним комітетом.
3. Вимогами тендерної документації Замовника в Додатку 4 у описі технічних характеристик предмета закупівлі встановлено вимоги до відеоадаптера - «Відеоадаптер: не менше 1 Гб». Учасник ФОП Атаманський Б.М. у документі «Технічні вимоги» у таблиці опису характеристик зазначив, що у складі персонального комп'ютера Brain наявний «відеоадаптер: Intel UHD 630 (відеопам'ять до 64 Гб)». Даний відеоадаптер дійсно вбудований у процесор і зазначений у описі. Відеоадаптер може бути дискретний так і вбудований, що не суперечить технічним вимогам тендерної документації Додатку 4. Він відповідає заявленим необхідним характеристикам та може виконувати безпосередні функції на належному рівні.
4-6. Відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції у тендерній документації встановлено: «учасник подає інформацію та документи про відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що передбачені цією тендерною документацією згідно з Додатком 4 до тендерної документації;». Тендерна документація не містить вимог щодо обов’язковості зазначення марки складових персонального комп’ютера, оскільки здійснюється закупівля персональних комп’ютерів у комплекті (а не складових), як кінцевого виробу відповідно до технічних вимог та характеристик, що зазначені у таблиці Додатку 4. Отже, інформацію у описі характеристик, до яких не встановлено вимог та не визначено критеріїв учасник може не зазначати у своєму описі, проте ці складові мають відповідати або бути кращими за ті, що вказано в технічних вимогах. Окрім того, ФОП Атаманський Б.М. надав гарантійний лист та документи про якість, у яких зазначено, що товар є якісним, новим та наявним гарантійним терміном 12 місяців.
Номер вимоги: UA-2019-07-18-002279-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 13 серпня 2019 14:26
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Учасник ФОП Атаманський Богдан Миколайович у складі своєї пропозиції не прописує конкретної/повної інформації щодо комплектуючих, що входять до складу персонального комп’ютера Brain, що пропонується до постачання. А саме:
учасник не вказує тип поставки процесора, що не дає можливості визначити чи комплектується даний процесор в даному випадку кулером, при цьому відсутня інформація щодо окремої системи охолодження процесора; відсутня інформація щодо сокету материнської плати та передніх портів (вказані тільки задні); не зазначено тип оперативної пам’яті (лише об’єм). Таким чином учасник унеможливлює перевірку комплектуючих на сумісність та відповідність вимогам.

Серед вимог до клавіатури є наступна: «розмір будь-якої окремої клавіші має бути не менше середнього розміру основних літерних клавіш», тоді як Учасник пропонує клавіатуру Vinga KB110BK, у якої клавіши F1-F12 менші за решту. https://vinga.ua/ua/klaviaturi/kb110bk.html

Просимо дискваліфікувати ФОП Атаманський Богдан Миколайович як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 13:01
Доброго дня! Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута тендерним комітетом. За результатами розгляду повідомляємо наступне: відповідно до інструкції з підготовки тендерної пропозиції у тендерній документації встановлено: «учасник подає інформацію та документи про відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що передбачені цією тендерною документацією згідно з Додатком 4 до тендерної документації;». Тендерна документація не містить вимог щодо обов’язковості зазначення марки складових персонального комп’ютера, оскільки здійснюється закупівля персональних комп’ютерів у комплекті (а не складових), як кінцевого виробу відповідно до технічних вимог та характеристик, що зазначені у таблиці Додатку 4. Отже, інформацію у описі характеристик, до яких не встановлено вимог та не визначено критеріїв учасник може не зазначати у своєму описі, проте ці складові мають відповідати або бути кращими за ті, що вказано в технічних вимогах. Разом з тим, вказані моделі процесорів Intel Core i3-8100 комплектуються охолодженням в коробочній версії з заводу.
Окрім того, ФОП Атаманський Б.М. надав гарантійні листи та документи про якість, у яких зазначено, що товар є новим, чистим, якісним без деформацій і придатним до експлуатації, якість товару відповідає діючим стандартам якості, згідно з чинним законодавством України та гарантійний термін на товар складає 12 місяців.
Щодо зауважень до клавіатури, що запропонована переможцем ФОП Атаманський Б.М. повідомляємо, що враховуючи специфіку ергономічності і компактності сучасних клавіатур до персональних комп’ютерів деякі окремі клавіші можуть мати різну ширину, форму та глибину залежно від дизайну клавіатури. Так, відповідно Додатком 4, не встановлено за якими саме критеріями ширини чи висоти визначається середній розмір літерних клавіш та в той же час у період уточнень від потенційних учасників не надходило звернень щодо уточнення цього параметру, оскільки даний критерій є мало суттєвий, що не впливає на якість, ефективність чи вартість обладнання. У запропонованій переможцем клавіатурі наявні 104 клавіші різного розміру та форми, та в той же час на сайті виробника клавіатури відсутня інформація щодо розміру окремих клавіш, та візуально на фото можливо спробувати визначити, що середня ширина будь якої клавіші на даній клавіатурі (у тому числі і F1-F12) не менше ніж середній розмір літерних клавіш, що відповідає вимогам тендерної документації встановлених у Додатку 4.
Управління освіти і науки, яке є розпорядником бюджетних коштів, зобов’язане під час проведення закупівель дотримуватись принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.

Документи подані скаржником

06 серпня 2019 11:49
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Атаманський Богдан Миколайович 1 763 960,00
UAH з ПДВ
1 585 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 1 881 000,00
UAH з ПДВ
1 609 740,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 741 667,40
UAH з ПДВ
1 629 995,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 730 520,00
UAH з ПДВ
1 678 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 1 998 737,40
UAH з ПДВ
1 688 860,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 1 795 200,00
UAH з ПДВ
1 795 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 942 545,00
UAH з ПДВ
1 942 545,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 2 030 391,00
UAH з ПДВ
2 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 17:53
Довідка несудимість
12 серпня 2019 17:36
Гарантійний_лист ст. 17
12 серпня 2019 17:36
Довідка заборгованість
03 серпня 2019 16:56
Стаття 17.pdf
03 серпня 2019 16:56
СЕС Philips.pdf
03 серпня 2019 16:56
Проект договору.pdf
03 серпня 2019 16:56
Порівняльна таблиця.pdf
03 серпня 2019 16:56
Лист-повідомлення.pdf
03 серпня 2019 16:56
Листи та довідки.pdf
03 серпня 2019 16:56
Лист-згода.pdf
03 серпня 2019 16:56
Загальні відомості.pdf
03 серпня 2019 16:56
Документи.pdf
03 серпня 2019 16:56
Довідка підпис.pdf
03 серпня 2019 16:56
Декларація Philips.pdf
03 серпня 2019 16:56
Гарантійниий лист.pdf
03 серпня 2019 16:56
Аналог-договір2.pdf
03 серпня 2019 16:56
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2019 16:56
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 17:38
Електронний підпис
02 серпня 2019 17:37
Електронний підпис
02 серпня 2019 17:37
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 17:10
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:10
Цінова пропозиція 30929.pdf
01 серпня 2019 17:10
Довідка щодо санкцій.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 16:40
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:39
Додаток 8 заклади.pdf
02 серпня 2019 16:39
Договір.pdf
02 серпня 2019 16:39
Порівняльна таблиця.pdf
02 серпня 2019 16:39
СПЕЦИФИКАЦИЯ.pdf
02 серпня 2019 16:39
Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2019 16:39
Технічний опис.zip

Публічні документи

02 серпня 2019 16:24
26 Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2019 16:24
17 Декларация НВО.pdf
02 серпня 2019 16:24
16 Сертификат СІ-ЕЛ PC.pdf
02 серпня 2019 16:24
15 Декларация ЕМС.pdf
02 серпня 2019 16:24
14 Декларація СІ-ЕЛ PC.pdf
02 серпня 2019 16:24
13 Висновок СЭС на ТУ.pdf
02 серпня 2019 16:24
12 Висновок СЕС_ПК CI-EL.PDF
02 серпня 2019 16:24
11 Технічні вимоги.pdf
02 серпня 2019 16:24
10 Проект договору.pdf
02 серпня 2019 16:24
07 Довідка ч.1 і ч. 2 ст. 17.pdf
02 серпня 2019 16:24
06 Статут ТОВ СІ-ЕЛ 2019.pdf
02 серпня 2019 16:24
05 Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

03 серпня 2019 15:39
Електронний підпис
03 серпня 2019 15:34
Цінова пропозиція.pdf
03 серпня 2019 15:34
Статут.pdf
03 серпня 2019 15:34
Сертифікати.pdf
03 серпня 2019 15:34
Протоколи засновників.pdf
03 серпня 2019 15:34
Проект договора.pdf
03 серпня 2019 15:34
Паспорт Нефедова.pdf
03 серпня 2019 15:34
Наказ на призначення.pdf
03 серпня 2019 15:34
ЄДРПОУ.pdf
03 серпня 2019 15:34
Витяг ПДВ.pdf
03 серпня 2019 15:34
Витяг ЄДР.pdf
03 серпня 2019 15:34
Виписка.pdf
03 серпня 2019 15:34
Аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Атаманський Богдан Миколайович

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Атаманський Богдан Миколайович
#3307208132
Переможець 1 585 980,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Атаманський Богдан Миколайович
#3307208132
1 585 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:16
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 16:49
ду1 пер.комп.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 14:09
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 14:08
договір перс.комп.pdf укладений
20 серпня 2019 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін поставки до 06.09.2019 р. (Персональні комп'ютери Brain у кількості 110 шт., ціна за одиницю без ПДВ - 14 418,00 грн)
Номер договору про закупівлю: 510
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 585 980,00
UAH