Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу «Южненський навчально – виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 2 – центр позашкільної освіти – професійно – технічне училище) Южненської міської ради Одеської області»
Очікувана вартість
9 867 588,00 UAH
UA-2019-07-18-002135-b 34aa1cee3faf49599416bff201773e4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Копієвський

+380484231502 ykbumr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Южненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34607554
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18
Контактна особа: Вадим Копієвський
+380484231502
ykbumr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 13:10
Очікувана вартість: 9 867 588,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 337,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49337 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу «Южненський навчально – виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 2 – центр позашкільної освіти – професійно – технічне училище) Южненської міської ради Одеської області» (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, м. Южний, проспект Миру, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування - місцевий бюджет Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 15:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 15:12
Додаток 7.docx
18 липня 2019 15:12
Додаток 3.docx
18 липня 2019 15:12
Додаток 8.doc
18 липня 2019 15:12
Додаток 1.doc
18 липня 2019 15:11
Додаток 4.docx
18 липня 2019 15:11
Додаток 2.doc
18 липня 2019 15:11
Додаток 5.rtf
18 липня 2019 15:11
Додаток 6.docx
18 липня 2019 15:11
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-002135-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ БУД", Код ЄДРПОУ:41424910
Дата подання: 13 серпня 2019 16:27
Звернення відповідно до ч.3 статі 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п.3 розділу V тендерної документації
ТОВ «БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ «КОМФОРТ БУД» надає замовнику закупівлі це звернення відповідно до ч.3 статі 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п.3 розділу V тендерної документації.
Цим пунктом передбачено звернення учасника до замовника у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомлені про відхилення, то такий учасник може повторно звернутися до замовника для отримання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Оскільки ми вважаємо безпідставними причини відхилення зазначені у протоколі №4/2 від 09.08.2019 року, просимо прийняти до уваги зауваження до цього протоколу та переглянути рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.

Щодо п.1 відхилення.
Відповідно до вимог п.2 ч.1 розділу ІІІ тендерної документації щодо надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації нами було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням інформації про підтвердження кваліфікації спеціалістів згідно з приміткою, де було зазначено:
«* Інформація про підтвердження кваліфікації спеціалістів (№, дата, свідоцтва, дипломів, тощо) обов’язково зазначається щодо працівників із вищою та середньо-спеціальною освітою, для інших дана інформація може не надаватись.»
У повній відповідності до цих вимог надана нами довідка містить інформацію про дипломи працівників з вищою та середньо-спеціальною освітою.
По іншим працівникам вказаним у п.10,11,12,13,14,15,16 інформація не надавалася, оскільки ці працівники мають професійно-технічну освіту (про що було вказано у довідці), яка не відноситься ні до вищої ні до середньо-спеціальної освіти.
Ця освіта має своє визначення та нормативно-правове регулювання згідно з діючим законодавством – Закону України «Про освіту», Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту».

Щодо п.2 відхилення.
У складі нашої тендерної пропозиції надано копію документа, що посвідчує уповноважену особу, а саме копію оригіналу паспорту директора ТОВ «БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ «КОМФОРТ БУД» Чернова Сергія Валерійовича, з відображенням всієї інформації.

Щодо п.3 відхилення.
Відповідно до вимог тендерної документації щодо надання твердої договірної ціни у складі тендерної пропозиції, нами було надано лист на фірмовому бланку за №19 від 01.08.2019 року за підписом уповноваженої особи, де було зазначено що надана нами договірна ціна є твердою.

Щодо зауважень замовника про порушення порядку визначення розміру кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат, повідомляємо про таке.
Розмір цих показників було застосовано у повній відповідності до вимог «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Технічних вимог – Додатку 5 до тендерної документації, де було чітко зазначено – клас наслідків СС2. По цьому зауваженню замовник протирічить своїм вимогам викладеним у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2019 15:18
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Управління капітального будівництва Южненської міської ради уважно розглянувши вимогу Учасника стосовно невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації повідомляє наступне.
Щодо пункту 1 відхилення.
Відповідно до п. 2 ч. 1 розділу III тендерної документації (далі ТД), вимоги до надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям зазначені у Додатку 2 (Зразок 2), що містять примітку:
«* Інформація про підтвердження кваліфікації спеціалістів (№, дата, свідоцтва, дипломів, тощо) обов’язково зазначається щодо працівників із вищою та середньо-спеціальною освітою, для інших дана інформація може не надаватись.»
Відповідно до частини 2 статті 15 Закону України «Про освіту» професійна (професійно-технічна) освіта здобувається на основі базової або повної загальної середньої освіти. Здобуття професійної (професійно-технічної) освіти на основі базової середньої освіти здійснюється з одночасним здобуттям профільної середньої освіти та отриманням відповідного документа про повну загальну середню освіту.
Приміткою Замовником у складі тендерної документації була вказана вимога щодо зазначення необхідної інформації (№, дата свідоцтва, дипломів, тощо) освітньо-кваліфікаційного рівнів вище, ніж базова або повна загальна середня освіта. Дана інформація Учасником не надана.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» випускнику закладу професійної (професійно-технічної) освіти, якому присвоєно освітньо-кваліфікаційний рівень "кваліфікований робітник", видається диплом, зразок якого затверджується Кабінетом Міністрів України.
Випускнику закладу професійної (професійно-технічної) освіти, який здобув повну загальну середню освіту, видається відповідний документ про освіту встановленого зразка.
Особі, яка опанувала курс професійного (професійно-технічного) навчання і успішно пройшла кваліфікаційну атестацію, видається свідоцтво про присвоєння або підвищення робітничої кваліфікації, зразок якого затверджується Кабінетом Міністрів України.
Випускнику вищого професійного училища та центру професійної (професійно-технічної) освіти, якому присвоєно кваліфікацію "молодший спеціаліст", видається диплом, зразок якого затверджується Кабінетом Міністрів України.
Інформація, стосовно підтвердження Учасника відповідності кваліфікаційним критеріям, на підставі виданих документів про професійну (професійно-технічну) освіту, згідно вимог тендерної документації повинна зазначатися.
Щодо пункту 2 відхилення.
Відповідно до п. 6 ч. 1 розділу III ТД Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Також необхідно надати в складі пропозиції копію документа (повністю), що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору, відповідно до чинного законодавства.
Учасник у складі тендерної пропозиції завантаженим файлом «6_1 Паспорт - Чернов С.В..pdf» надав скан-копію оригіналу паспорту директору ТОВ «БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ «КОМФОРТ БУД» Чернова Сергія Валерійовича, за відсутністю 8 та 9 сторінок документу, тобто не у повному обсязі.
Щодо пункту 3 відхилення.
Відповідно до ч. 6 розділу ІІІ ТД в складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати тверду договірну ціну, розраховану у програмному комплексі АВК-5 версії не нижче 3.4.1 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, пояснювальною запискою до договірної ціни, локальними кошторисами, розрахунками коштів на покриття адміністративних витрат та прибутку, підсумковою відомістю ресурсів, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Згідно з п. 6.3.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (далі ДСТУ) Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку С. В даному додатку наведено поле для зазначення виду договірної ціни, яке учасник не відобразив так, як це вимагається ДСТУ. Отже, учасник своїм листом на фірмовому бланку за №19 від 01.08.2019 року, в якому зазначив вид договірної ціни, не витримав вимогу тендерної документації, в якій, як зазначалося вище, кошторисна документація повинна бути розроблена у порядку та за формами, встановленими «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, тобто її вид повинен був зазначатись у формі договірної ціни (форма №9 додаток С ДСТУ).
Відповідно до ДСТУ–Н Б В.1.2-16:2013 (із змінами) клас наслідків (відповідальності) визначають для кожного будинку, будівлі, споруди або лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури окремо і встановлюють за найвищою характеристикою можливих наслідків, отриманих за результатами розрахунків. При проектуванні об’єкта «Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу «Южненський навчально – виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 2 – центр позашкільної освіти – професійно – технічне училище) Южненської міської ради Одеської області» та проходженні його експертизи клас наслідків, відповідно до його розрахунку був визначений, як СС2, про це було зазначено в Додатку № 5 до ТД. Згідно з п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» обов’язковому ліцензуванню підлягають об’єкти будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Закону України "Про архітектурну діяльність". Тобто для даної закупівлі учасник повинен мати ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками або вище. Дана вимога зазначена у п. 22 ч. 1 розділу ІІІ ТД, а щоб в учасників не виникало питань з приводу необхідності наданні ліцензії, про відповідний клас наслідків було зазначено у Додатку № 5 до тендерної документації.
У пп. 13.4.2 та 13.4.3 Додатку № 6 до ТД (Проект договору) зазначено, що сума прибутку, що підлягає перерахуванню Підряднику та адміністративні витрати визначаються за усередненими показниками Мінрегіона України. Усереднені показники зазначені у таблиці Е1 додатку Е та таблиці Д1 додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (із змінами) відповідно.
Згідно з п. 6.3.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (із змінами) розмір кошторисного прибутку визначається виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4,5,6 та 7 таблиці Е1 додатку Е, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників). Під номером 6 даної таблиці зазначений такий вид робіт, як ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою із показником 6,8 грн/люд.год.
Згідно з п. 5.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (із змінами) кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі усереднених показників, наведених у додатку Д, виходячи з класу наслідків (відповідальності) обєкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4,5 та 6 таблиці Д1 додатку Д, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників) Під номером 5 даної таблиці зазначений такий вид робіт, як ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою із показником 1,23 грн/люд.год.
Предмет закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу «Южненський навчально – виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 2 – центр позашкільної освіти – професійно – технічне училище) Южненської міської ради Одеської області» (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) відноситься саме до ремонтних робіт, отже і показники прибутку та адміністративних витрат повинні були розраховуватись по відповідним показникам таблиць на ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, а не по об’єктам, що за класом наслідків (відповідності) належать до об’єктів із середніми наслідками (СС2), що також підтверджено експертним висновком в частині кошторисної документації. Отже, учасник при розрахунку ціни пропозиції порушив порядок, встановлений «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Отже, рішення щодо відхилення стосовно невідповідності тендерної пропозиції Учасника тендерній документації по закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі комунального закладу «Южненський навчально – виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 2 – центр позашкільної освіти – професійно – технічне училище) Южненської міської ради Одеської області» (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) було правомірним з наведених вище підстав.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ БУД" 9 481 518,00
UAH з ПДВ
9 329 518,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮЖФАСАД" 9 595 170,58
UAH з ПДВ
9 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕГ МРІЙ" 9 785 063,14
UAH з ПДВ
9 735 063,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 16:05
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:01
17 Ліцензія з додатком.pdf
02 серпня 2019 16:01
10 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
02 серпня 2019 16:01
8 Витяг з ЄДР.pdf
02 серпня 2019 16:01
7 Статут.pdf
02 серпня 2019 16:01
6_1 Паспорт - Чернов С.В..pdf
02 серпня 2019 16:01
5_1 Наказ (признач.дир.).pdf
02 серпня 2019 16:01
2_3 Свідоцтво на авто.pdf
02 серпня 2019 16:01
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 16:57
Електронний підпис
15 серпня 2019 16:55
Довідка мвс.pdf
15 серпня 2019 16:55
Довідка ДФС.pdf
02 серпня 2019 12:14
Електронний підпис
02 серпня 2019 12:10
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 12:10
Субпідряд.pdf
02 серпня 2019 12:10
Статут.pdf
02 серпня 2019 12:10
Ст. 17.pdf
02 серпня 2019 12:10
Протокол та накази.pdf
02 серпня 2019 12:10
Працівники.pdf
02 серпня 2019 12:10
ПДВ.pdf
02 серпня 2019 12:10
МТБ.pdf
02 серпня 2019 12:10
Ліцензія.pdf
02 серпня 2019 12:10
Кошторис.pdf
02 серпня 2019 12:10
Згода-повідомлення.pdf
02 серпня 2019 12:10
Додатки 5, 6.pdf
02 серпня 2019 12:10
Довідки.pdf
02 серпня 2019 12:10
Гарантия 12023.zip
02 серпня 2019 12:10
Витяг.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 09:31
Електронний підпис
30 липня 2019 15:45
цінова пропозиція.pdf
30 липня 2019 15:45
статутні документи.pdf
30 липня 2019 15:45
працівники.pdf
30 липня 2019 15:45
обладнання.pdf
30 липня 2019 15:45
ліцензія, витяг.pdf
30 липня 2019 15:45
Договір підряду.pdf
30 липня 2019 15:44
довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ БУД"

ТОВ "ЮЖФАСАД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРЕГ МРІЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КОМФОРТ БУД"
#41424910
Відхилено 9 329 518,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 15:50
ТОВ "ЮЖФАСАД"
#42227277
Переможець 9 330 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮЖФАСАД"
#42227277
9 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 15:32
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 12:23
Додаткова угода з додатками.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 12:21
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 16:03
Договір з додатками.pdf укладений
28 серпня 2019 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Т-П/2ШК
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 325 660,94
UAH (в тому числі ПДВ 1 554 276,82 UAH)