Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 093 143,00 UAH
UA-2019-07-18-001675-b d96013814fe046c294f20ead7d6edf44
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пурис Ольга Олександрівна

380988354045 shostkarcpmsd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський районний центр первинної медичної ( медико-санітарної) допомоги" Шосткинської районної ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 37078161
Місцезнаходження: 41140, Україна , Сумська обл., смт. Вороніж, Н-Сіверська, 33
Контактна особа: Пурис Ольга Олександрівна
380988354045
shostkarcpmsd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 14:15
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 14:15
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:25
Очікувана вартість: 7 093 143,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 465,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж
(ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж
(ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41140, Україна, Сумська область, смт. Вороніж, Н-Сіверська, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 13:54
ТД Вороніж.docx
18 липня 2019 16:00
Додаток 3.pdf
18 липня 2019 15:47
додаток 6 технічні вимоги.docx
18 липня 2019 15:47
додаток 5.pdf
18 липня 2019 15:37
додаток 4 договор.docx
18 липня 2019 14:46
додаток2.docx
18 липня 2019 14:42
додаток1 (1)-2.docx
23 липня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 13:54
ТД Вороніж.docx
18 липня 2019 14:41
ТД Вороніж.docx
18 липня 2019 16:00
Додаток 3.pdf
18 липня 2019 15:47
додаток 6 технічні вимоги.docx
18 липня 2019 15:47
додаток 5.pdf
18 липня 2019 15:37
додаток 4 договор.docx
18 липня 2019 14:46
додаток2.docx
18 липня 2019 14:42
додаток1 (1)-2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-22-000007 ● cac6def920f34bd2a1364eea7239f08c
  • Статус: вирішено ● Дата: 28 серпня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019 14:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.07.2019 № 23

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.07.2019 № 23

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-18-001675-b 18.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський районний центр первинної медичної ( медико-санітарної) допомоги" Шосткинської районної ради Сумської області на виконання вимог Північно-східного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу відминило закупівлю : "Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)" на підставі ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) , а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-07-23 15:31:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 141 900,00 грн або 2 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 141 900,00 грн або 2 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-07-24 09:06:48

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 липня 2019 14:51
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
23 липня 2019 14:50
протокол відмови.pdf