Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 093 143,00 UAH
UA-2019-07-18-001675-b d96013814fe046c294f20ead7d6edf44
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський районний центр первинної медичної ( медико-санітарної) допомоги" Шосткинської районної ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 37078161
Місцезнаходження замовника: 41140, Україна , Сумська обл., смт. Вороніж, Н-Сіверська, 33
Контактна особа замовника: Пурис Ольга Олександрівна
380988354045
shostkarcpmsd@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 14:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 14:15
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:25
Очікувана вартість: 7 093 143,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 465,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж
(ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж
(ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41140, Україна, Сумська область, смт. Вороніж, Н-Сіверська, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 липня 2019 13:59
Електронний цифровий підпис
23 липня 2019 13:54
ТД Вороніж.docx
18 липня 2019 16:00
Додаток 3.pdf
18 липня 2019 15:47
додаток 6 технічні вимоги.docx
18 липня 2019 15:47
додаток 5.pdf
18 липня 2019 15:37
додаток 4 договор.docx
18 липня 2019 14:46
додаток2.docx
18 липня 2019 14:42
додаток1 (1)-2.docx
23 липня 2019 13:59
Електронний цифровий підпис
18 липня 2019 16:01
Електронний цифровий підпис
23 липня 2019 13:54
ТД Вороніж.docx
18 липня 2019 14:41
ТД Вороніж.docx
18 липня 2019 16:00
Додаток 3.pdf
18 липня 2019 15:47
додаток 6 технічні вимоги.docx
18 липня 2019 15:47
додаток 5.pdf
18 липня 2019 15:37
додаток 4 договор.docx
18 липня 2019 14:46
додаток2.docx
18 липня 2019 14:42
додаток1 (1)-2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-22-000007 ● cac6def920f34bd2a1364eea7239f08c
  • Статус: вирішено ● Дата: 28 серпня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-22 14:50:57
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.07.2019 № 23

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.07.2019 № 23

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-18-001675-b 18.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський районний центр первинної медичної ( медико-санітарної) допомоги" Шосткинської районної ради Сумської області на виконання вимог Північно-східного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу відминило закупівлю : "Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)" на підставі ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) , а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-07-23 15:31:58

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 23 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський районний центр первинної медичної ( медико-санітарної) допомоги" Шосткинської районної ради Сумської області, 37078161, Україна, смт. Вороніж, Н-Сіверська, 33
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), 7093143UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: d96013814fe046c294f20ead7d6edf44, 2019-07-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 22 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Комунального некомерційного підприємства «Шосткинський районний центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги» Шосткинської районної ради Сумської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 18.07.2019 б/н). За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 141 900,00 грн або 2 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 % очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. Також, тендерною документацією Замовника вимагається надання переможцем торгів інформації в довільній формі про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону, що не передбачено частиною третьою статті 17 Закону. Крім того, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не відображено інформацію у пункті 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490) в частині складання форми оголошення про проведення відкритих торгів., 23 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону та наказу Мінекономрозвитку № 490. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 141 900,00 грн або 2 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону.)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 141 900,00 грн або 2 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-07-24 09:06:48

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Інформація про відміну

Дата скасування
23 липня 2019 14:51
Причина скасування
Неможливість усунення порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
23 липня 2019 14:50 протокол відмови.pdf

Актуальні тендери

До пошуку