Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський районний центр первинної медичної ( медико-санітарної) допомоги" Шосткинської районної ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 37078161 |
Місцезнаходження: | 41140, Україна , Сумська обл., смт. Вороніж, Н-Сіверська, 33 |
Контактна особа: |
Пурис Ольга Олександрівна 380988354045 shostkarcpmsd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 14:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2019 14:15 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 14:25 |
Очікувана вартість: | 7 093 143,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 465,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
(ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 13:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2019 13:54 |
ТД Вороніж.docx | |
18 липня 2019 16:00 |
Додаток 3.pdf | |
18 липня 2019 15:47 |
додаток 6 технічні вимоги.docx | |
18 липня 2019 15:47 |
додаток 5.pdf | |
18 липня 2019 15:37 |
додаток 4 договор.docx | |
18 липня 2019 14:46 |
додаток2.docx | |
18 липня 2019 14:42 |
додаток1 (1)-2.docx |
23 липня 2019 13:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 липня 2019 13:54 |
ТД Вороніж.docx
|
|||
18 липня 2019 16:00 |
Додаток 3.pdf
|
|||
18 липня 2019 15:47 |
додаток 6 технічні вимоги.docx
|
|||
18 липня 2019 15:47 |
додаток 5.pdf
|
|||
18 липня 2019 15:37 |
додаток 4 договор.docx
|
|||
18 липня 2019 14:46 |
додаток2.docx
|
|||
18 липня 2019 14:42 |
додаток1 (1)-2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-22-000007 ● cac6def920f34bd2a1364eea7239f08c
- Статус: вирішено ● Дата: 28 серпня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2019 14:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.07.2019 № 23
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.07.2019 № 23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-18-001675-b 18.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський районний центр первинної медичної ( медико-санітарної) допомоги" Шосткинської районної ради Сумської області на виконання вимог Північно-східного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу відминило закупівлю : "Капітальний ремонт будівлі Воронізької амбулаторії загальної практики сімейної медицини Шосткинського районного центру первинної медичної допомоги Шосткинської районної ради Сумської області по вул.Н-Сіверська, б.33 в смт Вороніж (ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)" на підставі ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) , а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-07-23 15:31:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 141 900,00 грн або 2 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 141 900,00 грн або 2 % від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2019-07-24 09:06:48
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Інформація про відміну
Дата відміни: | 23 липня 2019 14:51 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" |
23 липня 2019 14:50
|
протокол відмови.pdf |