Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво еколого-освітнього візит центру Приазовського національного природного парку
Очікувана вартість
27 596 167,00 UAH
UA-2019-07-18-001509-b 664276029d984339bbda61887975c99b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михаил Попков

+380963325580 priazovnpp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приазовський національний природний парк
Код ЄДРПОУ: 36969435
Вебсайт: http://pnpp.info/
Місцезнаходження: 72319, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Івана Олексєєва, 1
Контактна особа: Михаил Попков
+380963325580
priazovnpp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 07 серпня 2019 13:26
Очікувана вартість: 27 596 167,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137 980,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 137980.84 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво еколого-освітнього візит центру Приазовського національного природного парку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45211350-7 — Будівництво багатофункційних комплексів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору «Замовник» може надати «Генпідряднику» аванс (попередню оплату) на підставі Постанови Кабінету Міністрів України "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". від 23 квітня 2014 р. № 117. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата здійснюється у відповідності до погодженого графіку виконання робіт протягом тридцяти календарних днів після представлення генпідрядником замовнику актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 11:22
Зміни.rar
30 липня 2019 11:22
Проект договору.rar
30 липня 2019 11:22
Додатки 1.rar
18 липня 2019 13:48
Додатки 2.rar
18 липня 2019 13:48
тендерна документація.rar
30 липня 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 11:22
Зміни.rar
30 липня 2019 11:22
Проект договору.rar
18 липня 2019 13:48
Проект договору.rar
30 липня 2019 11:22
Додатки 1.rar
18 липня 2019 13:48
Додатки 1.rar
18 липня 2019 13:48
Додатки 2.rar
18 липня 2019 13:48
тендерна документація.rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-21-000003 ● 38a81f93c19348259c2dda3a87446467
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2019 11:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
21.08.2019 № 130
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 45211350-7 - Будівництво багатофункційних комплексів (Будівництво еколого-освітнього візит центру Приазовського національного природного парку), яка проводиться Приазовським національним природним парком.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-16 13:38:57

Заперечення на висновок мониторингу UA-M-2019-08-21-000003 управління Східного офісу ДАСУ в Запорізькій обл

Заперечення тендерного комітету Приазовського національного природного парку на висновок мониторингу UA-M-2019-08-21-000003 управління Східного офісу ДАСУ в Запорізькій обл

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник вважає висновок ДАСУ неправомірним та залишає за собою право оскаржити його в судовому порядку відповідно до пункту 10 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі". 20.09.2019 року Приазовським національним природним парком направлено Позовну заяву про визнання протиправними дій та скасування результатів про результати моніторингу закупівлі (ідентифікатор UA-M-2019-08-21-000003) від 09.09.2019 року до Запорізького окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 20 вересня 2019

Документи:

20 вересня 2019 14:05
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Он Лайн Азов -Юг 27 098 569,20
UAH з ПДВ
27 098 569,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ" 27 200 000,00
UAH з ПДВ
27 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 11:05
Антикорупційна програма
14 серпня 2019 10:26
Довідка про несудимість
12 серпня 2019 10:40
Графік виконання робіт
07 серпня 2019 15:59
Розрахунок ціни
07 серпня 2019 15:59
Остаточна пропозиція
05 серпня 2019 11:18
Електронний підпис
05 серпня 2019 11:16
16. Ліцензія дозвіл.pdf
05 серпня 2019 11:16
11. Рішення засновника.pdf
05 серпня 2019 11:16
10. Статут.pdf
05 серпня 2019 11:16
7. Розрахунок ціни.pdf
05 серпня 2019 11:16
5. Проект договору.pdf
05 серпня 2019 11:16
4. Лист-згода.pdf
05 серпня 2019 11:16
3. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Он Лайн Азов -Юг

ТОВ "ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Он Лайн Азов -Юг
#36451591
Переможець 27 098 569,20
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 09:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Он Лайн Азов -Юг
#36451591
27 098 569,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:52
додаткова угода.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 10:50
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 13:30
Сканировать0019.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0020.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0021.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0023.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0022.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0024.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0025.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0026.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0027.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0028.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0029.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 09:06
додаток Б (1).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
5 (2).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
додаток Б (2).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
3.JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
7 (2).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
додаток В.JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
7 (1).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
додаток Г.JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
2 (1).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
1 (1).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
5 (1).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода на виконання умов договору № 37 на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML