Будівництво еколого-освітнього візит центру Приазовського національного природного парку
Очікувана вартість
27 596 167,00 UAH
UA-2019-07-18-001509-b 664276029d984339bbda61887975c99b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Приазовський національний природний парк
Код ЄДРПОУ: 36969435
Вебсайт замовника: http://pnpp.info/
Місцезнаходження замовника: 72319, Україна, Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Івана Олексєєва, 1
Контактна особа замовника: Михаил Попков
+380963325580
priazovnpp@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 07 серпня 2019 13:26
Очікувана вартість: 27 596 167,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 137 980,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137 980,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво еколого-освітнього візит центру Приазовського національного природного парку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45211350-7 — Будівництво багатофункційних комплексів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору «Замовник» може надати «Генпідряднику» аванс (попередню оплату) на підставі Постанови Кабінету Міністрів України "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". від 23 квітня 2014 р. № 117. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата здійснюється у відповідності до погодженого графіку виконання робіт протягом тридцяти календарних днів після представлення генпідрядником замовнику актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 липня 2019 11:23
Електронний цифровий підпис
30 липня 2019 11:22
Зміни.rar
30 липня 2019 11:22
Проект договору.rar
30 липня 2019 11:22
Додатки 1.rar
18 липня 2019 13:48
Додатки 2.rar
18 липня 2019 13:48
тендерна документація.rar
30 липня 2019 11:23
Електронний цифровий підпис
18 липня 2019 13:50
Електронний цифровий підпис
30 липня 2019 11:22
Зміни.rar
30 липня 2019 11:22
Проект договору.rar
18 липня 2019 13:48
Проект договору.rar
30 липня 2019 11:22
Додатки 1.rar
18 липня 2019 13:48
Додатки 1.rar
18 липня 2019 13:48
Додатки 2.rar
18 липня 2019 13:48
тендерна документація.rar

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-21-000003 ● 38a81f93c19348259c2dda3a87446467
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-21
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-21 11:02:04
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ
21.08.2019 № 130
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015: 45211350-7 - Будівництво багатофункційних комплексів (Будівництво еколого-освітнього візит центру Приазовського національного природного парку), яка проводиться Приазовським національним природним парком.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний цифровий підпис

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-16 13:38:57

Заперечення на висновок мониторингу UA-M-2019-08-21-000003 управління Східного офісу ДАСУ в Запорізькій обл

Заперечення тендерного комітету Приазовського національного природного парку на висновок мониторингу UA-M-2019-08-21-000003 управління Східного офісу ДАСУ в Запорізькій обл

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 09 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 24 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Приазовський національний природний парк, 36969435, Україна, м. Мелітополь, вул. Івана Олексєєва, 1
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівництво еколого-освітнього візит центру Приазовського національного природного парку, 27596167UAH, 45211350-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 664276029d984339bbda61887975c99b, 2019-07-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 21 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затвердженим уповноваженим органом та відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Приазовського національного природного парку (далі - Замовник), що оформлено протоколом від 18 липня 2019 № 22/2019 (зі змінами); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 12.08.2019 № 24/2019; тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Он Лайн Азов - Юг»; повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2019 № 24/2019, тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про визначення ТОВ «Он Лайн Азов - Юг» переможцем процедури закупівлі та 13 серпня 2019 року оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Проведеним моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Он Лайн Азов - Юг» вимогам тендерної документації (далі - ТД) Замовника торгів та законодавству. Так, по-перше, Додатком 2 до ТД на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: наявності обладнання та матеріально-технічної бази, передбачено подання в складі тендерної пропозиції Довідки про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, із зазначенням по кожній одиниці обладнання назви, типу (марки), виробника, строку експлуатації, власне, орендоване, зокрема: оренда; оренда транспортного засобу з екіпажем, який його обслуговує; оренда з наданням наймодавцем наймачеві комплексу послуг для забезпечення нормального використання транспортного засобу та лізинг, або залучене. При цьому, у разі, якщо обладнання (машини та механізми) є орендованим або залученим, Учасник надає у складі пропозиції копію відповідного договору, що надає Учаснику право такого користування (договору оренди, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо) та копії свідоцтв про реєстрацію машини (на машини, які підлягають обов'язковій державній реєстрації). На виконання вказаної вимоги Замовника торгів у складі тендерної пропозиції ТОВ «Он Лайн Азов - Юг» надано Довідку про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 31.07.2019 № 101/т з переліком, поміж іншого, обладнання, техніки та приміщень, які, орендуються, а також копію договору оренди з ТОВ "Транском" від 02.05.2018 № Б/Н та копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Проте, при дослідженні зазначеного договору оренди встановлено, що перелік орендованих учасником транспортних засобів не містить певних найменувань техніки, які учасником зазначено у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 31.07.2019 № 101/т, а саме: - напівпричіп бетонозмішувач, Dorgler 8 м3 - орендований, робочий, термін експлуатації 8 років; - вантажний автокран ЗИЛ 133 ГЯ, марка КС 3575 А, 20 т - орендований, робочий, термін експлуатації 14 років. Окремо, слід зазначити, що копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ЗИЛ 133 ГЯ надана Учасником неналежної якості зображення, певна частина інформації не читабельна та її не можливо ідентифікувати, що суперечить вимозі пункту 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД, якою визначено, що усі надані документи повинні мати чітке зображення. Таким чином, учасником ТОВ Он Лайн Азов - Юг не підтверджено право користування напівпричіпом бетонозмішувачем, Dorgler 8 м3 та вантажним автокраном ЗИЛ 133 ГЯ, марка КС 3575 А, 20 т. По-друге, тим же Додатком 2 до ТД встановлено вимогу, що по залученій техніці Учасники повинні надати листи-підтвердження від Власника обладнання (машин та механізмів) щодо не заперечення використання його обладнання (машин та механізмів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг. У Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі від 31.07.2019 № 101/т учасником ТОВ «Он Лайн Азов-Юг» зазначено перелік обладнання, техніки та приміщення субпідрядника. При цьому, у складі тендерної пропозиції надано лист субпідрядника - ТОВ "Стройуніверсал 2012" від 22 липня 2019 року № 035 про його згоду на виконання субпідрядних робіт за даним предметом закупівлі. Проте, згідно переліку обладнання, техніки та приміщення субпідрядника, зазначеного у Довідці від 31.07.2019 № 101/т, для виконання робіт за предметом закупівлі субпідрядником використовується гусеничний екскаватор JCB JS460 - орендований, робочий, термін експлуатації 4 роки. Тобто, враховуючи ту обставину, що субпідрядник ТОВ "Стройуніверсал 2012" не є власником гусеничного екскаватору JCB JS460, учасником ТОВ «Он Лайн Азов - Юг» не дотримано вимогу Додатку 2 до ТД щодо надання листа-підтвердження від Власника обладнання щодо не заперечення використання його обладнання. Отже, виходячи з викладеного, пропозиція ТОВ «Он Лайн Азов - Юг» підлягає відхиленню на підставі пункту 1 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, та умовам ТД. Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 ( далі – Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «10-2. Джерело фінансування закупівлі». За результатами моніторингу встановлено, що оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 18.07.2019. Разом з цим, у річному плані закупівель Замовника на 2019 рік зазначену процедуру закупівлі заплановано провести у травні 2019 року. Слід зазначити, що частиною першою статті 4 Закону передбачено проведення закупівлі відповідно до річного плану та можливість внесення змін до річного плану. Тому Замовник може періодично вносити зміни до річного плану до здійснення відповідної процедури закупівлі. Враховуючи, що процедура закупівлі проведена Замовником в серпні 2019 року, а річним планом на 2019 рік її проведення передбачено в травні 2019 року та до річного плану на 2019 рік не внесені зміни щодо початку проведення даної процедури закупівлі, Замовником порушено вимоги статті 4 Закону., 09 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу тендерної пропозиції учасника - переможця торгів ТОВ «Он Лайн Азов - Юг» встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та вимогам ТД Замовника торгів, в результаті чого вона підлягає відхиленню на підставі пунктів 1, 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, чим порушено Наказ № 490 та порушення вимог статті 4 Закону в частині планування закупівель та відображення закупівлі у річному плані. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

Замовник вважає висновок ДАСУ неправомірним та залишає за собою право оскаржити його в судовому порядку відповідно до пункту 10 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі". 20.09.2019 року Приазовським національним природним парком направлено Позовну заяву про визнання протиправними дій та скасування результатів про результати моніторингу закупівлі (ідентифікатор UA-M-2019-08-21-000003) від 09.09.2019 року до Запорізького окружного адміністративного суду.

2019-09-20 14:03:33

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Он Лайн Азов -Юг 27 098 569,20
UAH з ПДВ
27 098 569,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОРНО-ІНЖИНІРІНГОВА КОМПАНІЯ" 27 200 000,00
UAH з ПДВ
27 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 11:05
Антикорупційна програма
14 серпня 2019 10:26
Довідка про несудимість
12 серпня 2019 10:40
Графік виконання робіт
07 серпня 2019 15:59
Розрахунок ціни
07 серпня 2019 15:59
Остаточна пропозиція
05 серпня 2019 11:18
sign.p7s
05 серпня 2019 11:16
16. Ліцензія дозвіл.pdf
05 серпня 2019 11:16
11. Рішення засновника.pdf
05 серпня 2019 11:16
10. Статут.pdf
05 серпня 2019 11:16
7. Розрахунок ціни.pdf
05 серпня 2019 11:16
5. Проект договору.pdf
05 серпня 2019 11:16
4. Лист-згода.pdf
05 серпня 2019 11:16
3. Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Он Лайн Азов -Юг
#36451591
Переможець 27 098 569,20
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 09:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 09:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Он Лайн Азов -Юг
#36451591
27 098 569,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 вересня 2019 09:06
додаток Б (1).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
5 (2).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
додаток Б (2).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
3.JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
7 (2).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
додаток В.JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
7 (1).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
додаток Г.JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
2 (1).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
1 (1).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
5 (1).JPG укладений
03 вересня 2019 09:03
sign.p7s зміни до договору
04 вересня 2019 13:30
Сканировать0019.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0020.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0021.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0023.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0022.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0024.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0025.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0026.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0027.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0028.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22
Сканировать0029.JPG зміни до договору
04 вересня 2019 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): додаткова угода на виконання умов договору № 37 на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 38
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку