Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт Пишківської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул. Шкільна в с. Пишківці Бучацького району Тернопільської області. Коригування»
Очікувана вартість
7 204 234,40 UAH
UA-2019-07-18-001415-b 876f83297aa246f28e6c3a0b37556c34
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Бубнів

+380984773196 osvitaproz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Трибухівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41513827
Місцезнаходження: 48431, Україна , Тернопільська обл., Бучацький район, село Трибухівці, вул.Горішня, 46
Контактна особа: Олена Бубнів
+380984773196
osvitaproz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 21:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 13:17
Очікувана вартість: 7 204 234,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 021,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт Пишківської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул. Шкільна в с. Пишківці Бучацького району Тернопільської області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48431, Україна, Тернопільська область, с. Пишківці, вул. Шкільна, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може, при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Джерело фінансування: кошти місцевого та державного бюджетів. Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 16:37
SCAN0144.PDF
31 липня 2019 16:37
ТД.doc
29 липня 2019 18:03
Проект договору.docx
29 липня 2019 18:03
SCAN0143.PDF
18 липня 2019 13:21
Технічне завдання Пишківці школа.docx
31 липня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2019 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 16:37
SCAN0144.PDF
31 липня 2019 16:37
ТД.doc
29 липня 2019 18:03
ТД.doc
18 липня 2019 13:21
ТД.doc
29 липня 2019 18:03
Проект договору.docx
18 липня 2019 13:21
Проект договору.docx
29 липня 2019 18:03
SCAN0143.PDF
18 липня 2019 13:21
Технічне завдання Пишківці школа.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-23-000009 ● df9e8822f78a452c8ffdac4a560b961e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2019 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З
23.07.2019 №50
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.07.2019 №50
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2019-07-18-001415-b від 18.07.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-12 16:53:22

Відповідь по висновку Держаудитслужби України

Частина 1:
Відповідно до ч. 5 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформація, що міститься у Єдиному державну реєстрі юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань знаходиться у вільному доступі на сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua.
А отже, Замовник за допомогою вищенаведеного сайту Міністерства юстиції України перевірив усю необхідну інформацію та не в праві відхиляти Учасника з таких підстав.
Частина 2:
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до наведеної статті Закону України «Про публічні закупівлі» та самого Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачається обов’язку у Замовника що обов’язкового включення у умови тендерної документації вимоги Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та Указу Президента України від 21.06.2018 №176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» оскільки виключно правом, що надане замовнику відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вважаємо, що Замовник не допустив порушень при складанні тендерної пропозиції.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-08-13 12:33:23

Відповідь на звернення

Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) розглянуло звернення Відділу освіти, культури, молоді та спорту Трибухівської сільської ради від 12.08.2019, щодо надання роз’яснень змісту висновку та його зобов’язань за результатами проведеного моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт Пишківської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул. Шкільна в с. Пишківці Бучацького району Тернопільської області. Коригування», інформація про яку опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером UA-2019-07-18-001415-b та повідомляє наступне.
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) Управлінням встановлено, що пунктом 1 розділу 3 тендерної документації та пунктом 3 «Інші документи» Додатку №1 (для юридичних та фізичних осіб-підприємців) Вами зазначено вимогу щодо подання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що є порушенням частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону.
При цьому наголошую, що відповідно пункту другого частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно частини третьої статті 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Необхідно зазначити, що згідно п.3 розділу II Висновку про результати моніторингу закупівлі, Управлінням зобов’язано замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Частина 1: Відповідно до ч. 5 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інформація, що міститься у Єдиному державну реєстрі юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань знаходиться у вільному доступі на сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua. А отже, Замовник за допомогою вищенаведеного сайту Міністерства юстиції України перевірив усю необхідну інформацію та не в праві відхиляти Учасника з таких підстав. Частина 2: Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до наведеної статті Закону України «Про публічні закупівлі» та самого Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачається обов’язку у Замовника що обов’язкового включення у умови тендерної документації вимоги Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та Указу Президента України від 21.06.2018 №176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» оскільки виключно правом, що надане замовнику відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, відповідно до листа Мінекономрозвитку № 3302-06/38090-06 від 24.11.2016 року Щодо застосування санкцій несе за собою рекомендаційний характер, разом із тим ст. 6 Закону України «Про санкції» встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти України діють в частині що не суперечать цьому Закону. Замовник жодних дій, які б суперечили законодавству не здійснив та порушень у процесі здійснення закупівлі не допустив. Таким чином, замовник не здійснив порушення, яке матиме негативний вплив для бюджетів.

2019-08-20 15:28:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" 5 707 224,00
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" 5 903 661,00
UAH з ПДВ
5 000 001,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 7 199 508,00
UAH з ПДВ
7 199 508,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 13:45
Електронний підпис
14 серпня 2019 13:37
довідка з ДФС.rar
09 серпня 2019 15:07
Електронний підпис
09 серпня 2019 15:05
пишківці 5000000.imd
07 серпня 2019 17:06
Електронний підпис
07 серпня 2019 17:04
29.КК.СК СУЯ ISO.pdf
07 серпня 2019 17:04
39.ІД.Копія звіту 1-ДФ.pdf
07 серпня 2019 17:04
38. ІД.Копія звіту 1ПВ.pdf
07 серпня 2019 17:04
30.КК.Гарантійний вікна.pdf
07 серпня 2019 17:04
29.КК.ліцензія.pdf
07 серпня 2019 17:04
25.ТЧ.Технічне завдання.pdf
07 серпня 2019 17:04
19.1. ІД Довідки з банків.pdf
07 серпня 2019 17:04
16.ІД. витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2019 17:04
15. ІД. Витяг з ЄДР.pdf
07 серпня 2019 17:04
14.ІД.Статут.pdf
07 серпня 2019 17:04
11.КК.Охорона праці.pdf
07 серпня 2019 17:04
10.2.КК.Договір Байківці.pdf
07 серпня 2019 17:04
1. Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2019 17:04
РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 22:58
Електронний підпис
06 серпня 2019 22:57
Підсумкова відомість.pdf
06 серпня 2019 22:57
Зведений кошторис.pdf
06 серпня 2019 22:57
Пояснювальна записка.pdf
06 серпня 2019 22:57
Договірна ціна.pdf
06 серпня 2019 22:57
Обєктивний кошторис.pdf
06 серпня 2019 22:57
Відомість трудом.та зп.pdf
06 серпня 2019 22:57
Згода з техніч.завд.pdf
06 серпня 2019 22:57
Трудові договора.pdf
06 серпня 2019 22:57
КК Дипломи.pdf
06 серпня 2019 22:57
КК ТК Вальчук О.pdf
06 серпня 2019 22:57
КК ТК Вальчук М.pdf
06 серпня 2019 22:57
КК ТК Вальчук В.pdf
06 серпня 2019 22:57
КК ТК Селюкова С.pdf
06 серпня 2019 22:57
КК ТК Вальчук Г.pdf
06 серпня 2019 22:57
КК Договір оренди ТЗ.pdf
06 серпня 2019 22:57
КК Дипломи 2.pdf
06 серпня 2019 22:57
витяк з протоколу.pdf
06 серпня 2019 22:57
Довідка(працівників).pdf
06 серпня 2019 22:57
КК Довідка 1 - ПВ.pdf
06 серпня 2019 22:57
Посвідчення.pdf
06 серпня 2019 22:57
Перелік субпідряд.pdf
06 серпня 2019 22:57
Згода оренди авто.pdf
06 серпня 2019 22:57
Довідка до декларації.pdf
06 серпня 2019 22:57
Проект договору.pdf
06 серпня 2019 22:57
КК Ліцензія з додатком.pdf
06 серпня 2019 22:57
Цінова пропозиція.pdf
06 серпня 2019 22:57
Статут.pdf
06 серпня 2019 22:57
Копія паспорта.pdf
06 серпня 2019 22:57
Витяг ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2019 22:57
Копія індиф.код.pdf
06 серпня 2019 22:57
баланс фінан звіт.pdf
06 серпня 2019 22:57
Протокол зборів.pdf
06 серпня 2019 22:57
звіт про рух коштів.pdf
06 серпня 2019 22:57
Довідка ВПВ 17.pdf
06 серпня 2019 22:57
Гарантійний лист.pdf
06 серпня 2019 22:57
довідка Банк.pdf
06 серпня 2019 22:57
Реєстр.pdf
06 серпня 2019 22:57
Довідка ДЕРЖСТАТ.pdf
06 серпня 2019 22:57
Довіреність.pdf
06 серпня 2019 22:57
Довідка ВПВ 17(2).pdf
06 серпня 2019 22:57
Наказ на директора.pdf
06 серпня 2019 22:57
Довідка (довкілля).pdf
06 серпня 2019 22:57
Опис.pdf
06 серпня 2019 22:57
1ДФ.pdf
06 серпня 2019 22:57
Календарний план.pdf
06 серпня 2019 22:57
Довідка (не резедент).pdf
06 серпня 2019 22:57
План фінансування.pdf
06 серпня 2019 22:57
Лист згода.pdf
06 серпня 2019 22:57
Доручення.pdf
06 серпня 2019 22:57
Довідка(переможця).pdf
06 серпня 2019 22:57
Довідка(печатка).pdf
06 серпня 2019 22:57
Довідка (підпис).pdf
06 серпня 2019 22:57
Довідка (Техніка0.pdf
06 серпня 2019 22:57
Довідка ЄП.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 18:29
Електронний підпис
07 серпня 2019 18:28
Локальний кошторис.pdf
07 серпня 2019 18:28
Договірна ціна.pdf
07 серпня 2019 18:27
Проект договору.pdf
07 серпня 2019 18:27
рЕЄСТР ДОКУМНЕТІВ.pdf
07 серпня 2019 18:27
КК Штатний розпис.pdf
07 серпня 2019 18:26
Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2019 18:26
ІД Копія Статут.pdf
07 серпня 2019 18:26
ІД Копія Витяг ПДВ.pdf
07 серпня 2019 18:26
ІД Дозвола.pdf
07 серпня 2019 18:26
ІД Листи-відгуки.pdf
07 серпня 2019 18:26
ІД Копія наказу.pdf
07 серпня 2019 18:26
Гарантія_UAH 36 000,00.pdf.p7s.p7s
07 серпня 2019 18:26
ІД Наказ.pdf
07 серпня 2019 18:26
Гарантія_UAH 36 000,00.pdf
07 серпня 2019 18:26
довідка UA-2019-07-18-001415-b.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"
#38739756
Переможець 5 000 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 17:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ"
#38739756
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2023 13:44
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2023 13:42
SCAN0014.PDF зміни до договору
13 січня 2023 13:41
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2022 11:16
SCAN0092.PDF зміни до договору
18 жовтня 2022 14:17
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 10:02
SCAN0012.PDF зміни до договору
03 грудня 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 10:03
SCAN0003.PDF зміни до договору
12 жовтня 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 16:50
SCAN0055.PDF зміни до договору
22 квітня 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 10:13
SCAN0023.PDF зміни до договору
27 листопада 2020 10:11
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 17:28
SCAN0015.PDF зміни до договору
07 вересня 2020 17:18
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 15:06
SCAN0104.PDF зміни до договору
28 травня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 16:53
SCAN0002.PDF зміни до договору
26 травня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 16:47
SCAN0005.PDF зміни до договору
26 травня 2020 16:44
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 09:26
SCAN0176.PDF зміни до договору
04 вересня 2019 09:22
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 15:01
SCAN0173.PDF укладений
30 серпня 2019 15:00
SCAN0172.PDF укладений
30 серпня 2019 15:00
SCAN0171.PDF укладений
30 серпня 2019 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди підпункт 3.2. пункту 3 Договору викласти в наступній редакції: У 2019 році виділені кошти складають 1666248,00 грн. (Один мільйон шістсот шістдесят шість тисяч двісті сорок вісім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 277708грн. 00коп. У 2020 році виділені кошти складають 1508740,00грн. (Один мільйон п’ятсот вісім тисяч сімсот сорок гривень00копійок), в тому числі ПДВ- 251456,67грн. У 2021 році виділені кошти складають 787248,00 грн. (Сімсот вісімдесят шість тисяч двісті десять гривень 00коп.), в тому числі ПДВ 131208,00грн У 2022 році виділені кошти складають 1037764,00грн. (Один мільйон тридцять вісім тисяч вісімсот дві гривні 00коп.), в тому числі ПДВ 172960,67грн 2.Внести зміни в (Додаток 2) до Договору «Календарний графік виконання робіт» згідно вище викладеного.
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди підпункт 3.2. пункту 3 Договору викласти в наступній редакції: У 2019 році виділені кошти складають 1666248,00 грн. (Один мільйон шістсот шістдесят шість тисяч двісті сорок вісім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 277708грн. 00коп. У 2020 році виділені кошти складають 1508740,00грн. (Один мільйон п’ятсот вісім тисяч сімсот сорок гривень00копійок), в тому числі ПДВ- 251456,67грн. У 2021 році виділені кошти складають 1523815,20 грн. (Один мільйон пятсот двадцять три тисячі вісімсот пятнадцять гривень, 20 копійок), в тому числі ПДВ 253969.20грн У 2022 році виділені кошти складають 301196.80грн. ( Триста одна тисяча сто девяносто шість гривень 80коп.), в тому числі ПДВ 50199.47 грн 2.Внести зміни в (Додаток 2) до Договору «Календарний графік виконання робіт» згідно вище викладеного.
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 237
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 833 333,33 UAH)