Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп'ютерне обладнання (обладнання для медіатеки)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2019-07-18-001268-b 8d6fa89f563c418cb82f0a9e1ee507f6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Згоннік Катерина Михайлівна

+380668208093 buh.dvorich@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146417
Місцезнаходження: 62702, Україна , Харківська обл., смт Дворічна, Харківська обл.,смт. Дворічна, пров. Спортивний,14
Контактна особа: Згоннік Катерина Михайлівна
+380668208093
buh.dvorich@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 15:30
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
обладнання для медіатеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62702, Україна, Харківська обл., смт Дворічна, вул. Слобожанська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 13:44
Перелік змін медиа 19.07.doc
19 липня 2019 13:44
тендерна документація мадіатека 19.07.doc
19 липня 2019 13:44
Додатки 5-7 19.07.doc
19 липня 2019 13:44
Додатки 1-4 19.07.doc
19 липня 2019 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 13:44
Перелік змін медиа 19.07.doc
19 липня 2019 13:44
тендерна документація мадіатека 19.07.doc
18 липня 2019 12:46
тендерна документація мадіатека.doc
19 липня 2019 13:44
Додатки 5-7 19.07.doc
18 липня 2019 12:46
Додатки 5-7 (1) (1).doc
19 липня 2019 13:44
Додатки 1-4 19.07.doc
18 липня 2019 12:46
Додатки 1-4 (2) (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 19 липня 2019 10:24
Дата відповіді: 19 липня 2019 13:54
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 1 додатку 4 тендерної документації комп'ютерне обладнання поставляється та вводиться в експлуатацію учасником у загальноосвітніх навчальних закладах. Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку (витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо), введення в експлуатацію. На підставі вищезазначеного, монтаж обладнання входить у вартість предмету закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 10:39
Дата відповіді: 19 липня 2019 13:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. 1) Технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в додатку 4 до тендерної документації. Згідно з примітками до таблиці технічних характеристик товару всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». З вищенаведеного вбачається, що учасник пропонує продукцію, технічні характеристики якої відповідають додатку 4 тендерної документації. При цьому, замовником розглядатимуться товари будь-яких торгових марок та виробників. 2) Замовник допускає до участі у процедурі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна пропозиції учасника зазначається з урахуванням всіх податків і зборів, в незалежності від статусу платника податку. Згідно з тендерною документацією, єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна, яка враховує всі податки та збори.
Документація
Дата подання: 19 липня 2019 11:12
Дата відповіді: 19 липня 2019 13:50
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить наступну вимогу "6.3.3. Забезпечити доставку, встановлення елементів та облаштування території встановлення дитячих гральних майданчиків за адресами, які надаються замовником. підготування місця для встановлення майданчиків, а саме очищення (механічне) території, вирівнювання поверхні, покриття поверхні шаром піску товщиною 5 см., і також демонтаж зазначених Замовником аварійно-небезпечних елементів які перебувають на облаштовуємой території." Дана вимога жодним чином не стосується товару, що є предметом закупівлі. Просимо надати пояснення та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваш запит в тендерну документацію були внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Інтер Системс 142 020,00
UAH з ПДВ
142 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 15:24
Електронний підпис
02 серпня 2019 15:24
Декларація Epson L3150.pdf
02 серпня 2019 15:24
Висновок СЕС EPSON.pdf
02 серпня 2019 15:24
Протокол кріплення.pdf
02 серпня 2019 15:24
ISO 9001 ViewSonic.pdf
02 серпня 2019 15:24
ISO 14001 ViewSonic.pdf
02 серпня 2019 15:24
Інформаційний лист MTI.pdf
02 серпня 2019 15:24
Висновок СЕС ViewSonic.pdf
02 серпня 2019 15:24
ISO9001 Intech.pdf
02 серпня 2019 15:24
ISO14001 Intech.pdf
02 серпня 2019 15:24
Cан гігієна нотбуки HP.pdf
02 серпня 2019 15:24
Статут.pdf
02 серпня 2019 15:24
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 серпня 2019 15:24
Витяг ПДВ.pdf
02 серпня 2019 15:24
Витяг з ЄДР.pdf
02 серпня 2019 15:24
Виписка з ЄДР.pdf
02 серпня 2019 15:24
4-ОПП.pdf
02 серпня 2019 15:24
Уповноважена особа.pdf
02 серпня 2019 15:24
Технічні вимоги згода.pdf
02 серпня 2019 15:24
Таблиця відповідності.pdf
02 серпня 2019 15:24
Пропозиція.pdf
02 серпня 2019 15:24
Проект договору.pdf
02 серпня 2019 15:24
Лист-згода.pdf
02 серпня 2019 15:24
Інформаційна довідка.pdf
02 серпня 2019 15:24
Довідка стаття 17.pdf
02 серпня 2019 15:24
Довідка працівники.pdf
02 серпня 2019 15:24
Довідка МТБ.pdf
02 серпня 2019 15:24
Довідка ліцензування.pdf
02 серпня 2019 15:24
Довідка зміна ціни.pdf
02 серпня 2019 15:24
Довідка досвід.pdf
02 серпня 2019 15:24
Довідка довкілля.pdf
02 серпня 2019 15:24
Гарантійний лист ПЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Інтер Системс

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2019 15:30
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій