Меблі для створення лаунж – зони в рамках реалізації Конкурсу проектів учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти «EVORANK» (громадський бюджет № 1045)
Очікувана вартість
24 046,00 UAH
UA-2019-07-18-001207-b 0effe5118b874b23bbe52e7cc58f9eff
Допорогові закупівлі    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Костіна Лариса Юріївна

380445303872 licei_293@meta.ua

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01489291
Вебсайт замовника: http://293kiev.ua
Місцезнаходження замовника: 02232, Україна, Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7
Контактна особа замовника: Костіна Лариса Юріївна
380445303872
licei_293@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 24 046,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Меблі для створення лаунж – зони в рамках реалізації Конкурсу проектів учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти «EVORANK» (громадський бюджет № 1045)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штуки
Меблі для створення лаунж – зони в рамках реалізації Конкурсу проектів учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти «EVORANK» (громадський бюджет № 1045)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, місто Київ, Київ, вул.Милославська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019
ДК 021:2015: 39151000-5 — Меблі різні

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 липня 2019 12:33
Договір 2210 ( 2019 рік).doc
18 липня 2019 12:33
Оголошення Лаунж зона.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 10:40
Дата відповіді: 19 липня 2019 12:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Доброго дня. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. В оголошенні вказано наступне:
Примітка: до усіх вищезазначених матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару).
Водночас зазначаємо, що бажано, щоб товар максимально відповідав зображенню: тобто пуфи за формою та розміром повинні бути саме такі, наліпки, ігри саме ті, які зазначені в оголошенні.

2. Тендерний комітет розглядає пропозиції усіх Учасників у тому числі: платників ПДВ, неплатників ПДВ, підприємств та ФОП на загальній системі оподаткування, а також підприємств та ФОП на єдиному податку.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку