Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини №2 м.Ізюм, пров.Залізничний,4
Очікувана вартість
2 277 488,00 UAH
UA-2019-07-18-001037-b 03f920a7ecde4ab4b641a8dbc99f6a23
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Сумець

+380953705342 izyumzentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ МІСТА ІЗЮМ" ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37714802
Місцезнаходження: 64309, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Покровська, 34
Контактна особа: Людмила Сумець
+380953705342
izyumzentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:24
Очікувана вартість: 2 277 488,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 387,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини №2 м.Ізюм, пров.Залізничний,4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64306, Україна, Харківська область, Ізюм, пров.Залізничний,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2019 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 09:33
Тендерна документація КНП(зі змінами).odt
19 липня 2019 11:20
Тендерна документація КНП.odt
18 липня 2019 11:59
Тендерна документація КНП.sxw
25 липня 2019 09:33
Перелік №2 змін до тендерної документації.odt
25 липня 2019 09:33
Титульний лист (зміни).jpg
18 липня 2019 11:59
Титульний лист.pdf
19 липня 2019 11:20
Перелік змін до тендерної документації.odt
18 липня 2019 11:59
Проект договору КНП.odt

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога про усунення порушень
Дата подання: 23 липня 2019 10:57
Дата відповіді: 25 липня 2019 09:18
1. Відповідно до підпункту 3 пункту 5.3. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо виконання робіт код за ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція. Ця вимога є дискримінаційною та порушує чинне законодавство України. Відповідно до Розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Тобто під час закупівлі одних й тих же видів будівельних робіт (будівництво, капітальний ремонт, реконструкція, реставрація)) кожен замовник може визначати код Єдиного закупівельного словника починаючи з 4500000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт". Виходячи з вище викладеного аналогічними договором може вважатись договір, за яким виконувались такі ж види будівельних робіт, які передбачені технічними вимогами (додаток 1 до Тендерної документації). 2. Відповідно до пункту 5.9.1. Розділу ІІІ Тендерної документації переможець повинен надати замовнику інформацію у довільній формі за підписом уповноваженої службової (посадової) особи учасника – юридичної особи про те, що відомості про юридичну особу не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення, є відкритим з вільним доступом до нього. Тому зазначена вище вимога є порушенням ч. 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". 3. Відповідно до пункту 5.11. Розділу ІІІ Тендерної документації документи, передбачені пунктом 5.9 тендерної документації, подаються переможцем торгів замовнику в електронному вигляді шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель (з наступним накладенням електронного цифрового підпису переможця торгів). Зазначена вимога суперечить діючому законодавству України, а саме: 1) 07 листопада 2018 року набрав чинності Закон України "Про електронні довірчі послуги", яким "електронний цифровий підпис" замінено на "кваліфікований електронний підпис". Електронні дані з накладеним електронним цифровим підписом, який підтверджено з використанням посиленого сертифіката відкритого ключа, визнаються після набрання чинності Законом України "Про електронні довірчі послуги" електронними даними із створеним кваліфікованим електронним підписом, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Таким чином вимога щодо накладання тільки електронного цифрового підпису є дискримінаційною. 2) вимога накладання ЕЦП/КЕП учасника на електронні документи чи скан-копії паперових документів, що видані уповноваженими органами, суперечить вимогам Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". 4. Відповідно до підпункту а) пункту 6.1. Розділу ІІІ Тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацією в довільній формі про якість товару, екологічну чистоту. Однак відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів предметом закупівлі є роботи! Виходячи з вище викладеного та керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог ст. 22 зазначеного Закону. У випадку незадоволення даної вимоги про усунення порушень залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний дописувачу! Тендерний комітет КНП «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ М.ІЗЮМ» дуже вдячний за Вашу пильну увагу до нашої роботи. Ваша вимога від 23.07.2019 року про усунення порушень була розглянута на засіданні тендерного комітету. Зважаючи на Вашу конструктивну критику, у тендерну документацію будуть внесені певні зміни, з деякою частиною вимог тендерний комітет погодитися не може. Надаємо інформацію конкретно по пунктах Вашої вимоги:
1. Відповідно до Розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Тобто, під час закупівлі одних й тих же видів будівельних робіт (будівництво, капітальний ремонт, реконструкція, реставрація), кожен замовник може визначати код Єдиного закупівельного словника починаючи з 4500000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт". Виходячи з вище викладеного, аналогічним договором може вважатись договір, за яким виконувались такі ж види будівельних робіт, які передбачені технічними вимогами(додаток 1 до Тендерної документації). Тому вимога до підпункту 3. пункту 5.3 розділу ІІІ Тендерної документації цілком обґрунтована. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

2. Абзац другий частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» містить безумовну вимогу до переможця, тому вимоги підпункту 5.9.1 розділу ІІІ Тендерної документації обґрунтовані.
3. Підпункт 5.11. розділу ІІІ Тендерної документації жодним чином не дискримінує учасників, бо в самій системі Prozorro використовується термін «електронний цифровий підпис», тендерний комітет впевнений, що система прийме кваліфікований електронний підпис і це не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
4. Підпункт а) пункту 6.1. розділу ІІІ Тендерної документації передбачає підтвердження якості та екологічної чистоти матеріалів та обладнання, які будуть поставлятися та використовуватися при виконанні робіт. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Тендерний комітет глибоко поважає Ваше право на звернення до Антимонопольного комітету України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-001037-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЕНЕРГОМИР", Код ЄДРПОУ:32778154
Дата подання: 23 липня 2019 10:59
Вимога про усунення порушень.
Вимога про усунення порушень.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2019 09:26
Шановний дописувачу! Тендерний комітет КНП «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО - САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ М.ІЗЮМ» дуже вдячний за Вашу пильну увагу до нашої роботи. Ваша вимога від 23.07.2019 року про усунення порушень була розглянута на засіданні тендерного комітету. Зважаючи на Вашу конструктивну критику, у тендерну документацію будуть внесені певні зміни, з деякою частиною вимог тендерний комітет погодитися не може. Надаємо інформацію конкретно по пунктах Вашої вимоги:
1. Відповідно до Розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Тобто, під час закупівлі одних й тих же видів будівельних робіт (будівництво, капітальний ремонт, реконструкція, реставрація), кожен замовник може визначати код Єдиного закупівельного словника починаючи з 4500000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт". Виходячи з вище викладеного, аналогічним договором може вважатись договір, за яким виконувались такі ж види будівельних робіт, які передбачені технічними вимогами(додаток 1 до Тендерної документації). Тому вимога до підпункту 3. пункту 5.3 розділу ІІІ Тендерної документації цілком обґрунтована. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

2. Абзац другий частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» містить безумовну вимогу до переможця, тому вимоги підпункту 5.9.1 розділу ІІІ Тендерної документації обґрунтовані.
3. Підпункт 5.11. розділу ІІІ Тендерної документації жодним чином не дискримінує учасників, бо в самій системі Prozorro використовується термін «електронний цифровий підпис», тендерний комітет впевнений, що система прийме кваліфікований електронний підпис і це не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
4. Підпункт а) пункту 6.1. розділу ІІІ Тендерної документації передбачає підтвердження якості та екологічної чистоти матеріалів та обладнання, які будуть поставлятися та використовуватися при виконанні робіт, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Тендерний комітет глибоко поважає Ваше право на звернення до Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2019-07-18-001037-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК", Код ЄДРПОУ:42513372
Дата подання: 09 серпня 2019 11:40
Вимога про усунення порушень
Вимога про усунення порушень

05 серпня 2019 року ТОВ "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК" брало участь в аукціоні на закупівлю робіт по об'єкту "Реконструкція приміщень будівлі амбулаторії загальної практики - сімейної медицини №2 м. Ізюм, пров. Залізничний,4". За результатами якого переможцем визначено ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС" (протокол тендерного комітету від 07.08.2019 № 30)
Даним рішенням Замовник порушив вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а саме:
1. Тендерна пропозиція Переможця оформлена з порушенням вимог пунктів 1.3 – 1.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: відсутня нумерація сторінок пропозиції, відсутні реєстри документів. У пункті 1.7 Розділу ІІІ Тендерної документації міститься опис формальних помилок, зокрема неповна або неправильна нумерація сторінок тендерної пропозиції. Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам Тендерної документації.
2. Переможець не має в наявності всього обладнання, яке необхідно для виконання робіт за предметом договору:
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих Державних стандартів України на виконання будівельно-монтажних робіт. Технічне завдання (Додаток 1 до Тендерної документації) містить такий вид робіт як прокладання трубопроводів водопостачання. Відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.5-73:2013, ДБН В.2.5-64:2012, ДБН Д.2.4-15:2000 такі роботи повинні супроводжуватись гідравлічними випробуваннями. Для проведення випробування використовується установка для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2]. Однак у Відомості ресурсів та довідці від 02.08.2019 № 50, які надані Переможцем в складі його тендерної пропозиції, така установка відсутня. Це також свідчить про штучне заниження договірної ціни.
Виходячи з вище викладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС" та керуючись п.4 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" відхилити його пропозицію. У випадку незадоволення цієї вимоги будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2019 11:56
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за звернення.
Ваша вимога була розглянута на засіданні тендерного комітету Замовника, протокол №33. За результатами розгляду повідомляємо наступне:
1. Пунктом 1.7 Розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. До формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема належить неповна або неправильна нумерація сторінок тендерної пропозиції, також - інші помилки, які не здатні впливати на зміст пропозиції, нівелювати технічний потенціал або конкурентоспроможність учасника. Допущення учасниками у тендерній пропозиції таких вищевказаних формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Таким чином, відсутність нумерації сторінок та реєстру тендерним комітетом Замовника було віднесено до формальних помилок, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції учасника ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС».
2. Учасник ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС" у складі своєї пропозиції надав Відомість ресурсів та Довідку про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення виконання робіт, що є предметом закупівлі. В Довідці, зокрема вказано, що учасник гарантує у разі необхідності залучення додаткового обладнання за власні кошти. Крім того, Технічними вимогами від 02.08.2019 року №52, учасник підтверджує, що розрахунок ціни пропозиції відповідає наступним вимогам: - ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, що передбачені технічним завданням;
- структура договірної ціни є динамічною і визначена у відповідності з п.6.3.2.3 Національного стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.2013р. №293, та положень Загальних умов, затверджених Постановою КМУ від 01.08.2005р. № 668 із змінами в межах обсягів асигнувань, визначених за результатами торгів;
- ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення;
- в ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт;
- ціна пропозиції визначена відповідно до вимог щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих Державних стандартів України на виконання будівельно-монтажних робіт;
- ціна пропозиції торгів складається з договірної ціни.
- договірна ціна є динамічною і включає розрахунок прямих та загальновиробничих витрат, розрахунок загальновиробничих витрат до договірної ціни, відомість ресурсів.
Решта витрат, які враховуються у вартості будівництва, визначається розрахунково.
Об’єкт будівництва має клас наслідків СС1.
Також, учасник у складі пропозиції надав гарантійний лист від 02.05.2019 №64, в якому зазначено, що роботи, які є предметом закупівлі, будуть виконуватися в обсягах та у строки, які визначено замовником, та згідно вимог замовника до предмета закупівлі, наведених у додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, учасник ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС" підтвердив відповідність технічним вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації та відповідність кваліфікаційним критеріям.
Слід відмітити, що одним із принципів здійснення закупівель, встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ(зі змінами) є максимальна економія та ефективність, а пропозицію учасника ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС" електронною системою закупівель за результатом визначено найбільш економічно вигідною.
Тендерний комітет глибоко поважає Ваше право на звернення до Антимонопольного комітету України.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи

12 серпня 2019 11:56
Відповідь на вимогу.odt

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС" 2 067 498,00
UAH з ПДВ
2 056 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК" 2 167 561,00
UAH з ПДВ
2 067 497,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА" 2 215 166,26
UAH з ПДВ
2 154 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 16:11
Електронний підпис
12 серпня 2019 16:08
Довідка з ДФС.pdf
12 серпня 2019 13:44
Довідка з МВС.pdf
02 серпня 2019 13:56
Електронний підпис
02 серпня 2019 13:55
Розрахунки ч.2.pdf
02 серпня 2019 13:51
Розрахунки.pdf
02 серпня 2019 13:44
Електронний підпис
02 серпня 2019 13:40
Технічні вимоги.pdf
02 серпня 2019 13:40
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 13:40
Проект договору.pdf
02 серпня 2019 13:40
Ліцензія.pdf
02 серпня 2019 13:40
Інша інформація.pdf
02 серпня 2019 13:40
Інформація працівники.pdf
02 серпня 2019 13:40
Інформація МТБ.pdf
02 серпня 2019 13:40
Довідки ст.17.pdf
02 серпня 2019 13:40
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТАЛОН-БУДІВЕЛЬНИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ БУДІВНИЦТВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС"
#42227526
Переможець 2 056 110,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 13:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МОНОЛІТ АРТ ПЛЮС"
#42227526
2 056 110,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:55
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 10:13
Додаткова угода 4 виправлена.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 10:13
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 09:39
Додаткова угода №4 до Договору 75.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 09:38
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 14:07
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:07
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 15:14
Доп.угода (2).pdf зміни до договору
04 вересня 2019 15:12
Доп.угода.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 15:12
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 16:53
До.угода.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 16:52
Доп.угод.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 16:52
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 10:24
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 10:22
Додаток 3.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 10:22
Додаток 2.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 10:22
Додаток 4.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 10:22
Додаток 1.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 10:22
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:20
Договір (1).pdf укладений
27 серпня 2019 16:17
Договір (2).pdf укладений
27 серпня 2019 16:17
Договір (3).pdf укладений
27 серпня 2019 16:17
Договір (4).pdf укладений
27 серпня 2019 16:17
Договір (5).pdf укладений
27 серпня 2019 16:17
Договір (6).pdf укладений
27 серпня 2019 16:17
Договір (7).pdf укладений
27 серпня 2019 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 056 110,00
UAH