Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер в зборі; ноутбук
Очікувана вартість
61 500,00 UAH
UA-2019-07-18-000996-b ● b6858cd81ea34561a530b756fd31494c
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 00432426 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40 |
Контактна особа: |
Бойчук Василь Михайлович +380342583756 dkp1983@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 11:57 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 11:57 |
Очікувана вартість: | 61 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 615,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Персональний комп'ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2019 12:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2019 11:53 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 10:46
Дата відповіді: 22 липня 2019 14:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щиро вдячні Вам за запитання. Стосовно вашого запитання повідомляємо наступне:
1) обов'язковою вимогою є відповідність товару технічним вимогам згідно тендерної документації.
2) до участі у торгах допускаються всі учасники незалежно чи ФОП чи ПП чи платник ПДВ чи неплатник ПДВ. Ціни після аукціону не порівнюються, а розглядаються по кожному учаснику окремо.
1) обов'язковою вимогою є відповідність товару технічним вимогам згідно тендерної документації.
2) до участі у торгах допускаються всі учасники незалежно чи ФОП чи ПП чи платник ПДВ чи неплатник ПДВ. Ціни після аукціону не порівнюються, а розглядаються по кожному учаснику окремо.
Інформація про відміну
Дата відміни
05 серпня 2019 11:57
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій