Персональний комп'ютер в зборі; ноутбук
Очікувана вартість
61 500,00 UAH
UA-2019-07-18-000996-b b6858cd81ea34561a530b756fd31494c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Електроавтотранс" Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00432426
Місцезнаходження замовника: 76008, Україна, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Тролейбусна, 40
Контактна особа замовника: Бойчук Василь Михайлович
+380342583756
dkp1983@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 11:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 11:57
Очікувана вартість: 61 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування - власні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Персональний комп'ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, місто івано-франківськ, вул. Тролейбусна, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 липня 2019 12:03
Електронний цифровий підпис
18 липня 2019 11:53
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 10:46
Дата відповіді: 22 липня 2019 14:22
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Щиро вдячні Вам за запитання. Стосовно вашого запитання повідомляємо наступне:
1) обов'язковою вимогою є відповідність товару технічним вимогам згідно тендерної документації.
2) до участі у торгах допускаються всі учасники незалежно чи ФОП чи ПП чи платник ПДВ чи неплатник ПДВ. Ціни після аукціону не порівнюються, а розглядаються по кожному учаснику окремо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 56 988,00
UAH з ПДВ
56 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2019 11:57
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку