Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-07-18-000995-b 7234203d3a7b462b89fe01ac429122d8
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Царук

+380432651104 buh_med_katastrof@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф""
Код ЄДРПОУ: 36364624
Вебсайт: http://vinemd.org.ua
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А
Контактна особа: Тетяна Царук
+380432651104
buh_med_katastrof@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі: медична субвенція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Планшетний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова 46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 11:52
Планшети-3 від 18.07.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 10:46
Дата відповіді: 19 липня 2019 11:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги товару розглядатися не будуть. 2) До участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються. Цінова пропозиція такого учасника буде розглядатися як остаточна.
Стосовно аналогів
Дата подання: 23 липня 2019 12:18
Дата відповіді: 23 липня 2019 12:58
Прокоментуйте будь лазка вимоги: 3.5. Аналоги товару розглядатися не будуть. (Z380KNL-6A028A Знято з виробництва) вимога дуже схожа на дискримінаційну 3.6. Технічні характеристики запропоновані Учасником, мають бути не гірше заявлених нижче: (Так, аналоги все ж таки планувалося розглядати?)
Відповідь: В зв'язку з тим, що придбання проводиться для бригад екстреної медичної допомоги, які працюють з певним програмним забезпеченням, підлаштованим для обладнання з відповідними технічними характеристиками, аналоги використовувати не бажано. Поряд з тим, в разі надання учасниками аналогічного товару, який на 100 % відповідатиме заявленим вимогам, пропозицію буде прийнято до розгляду.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ" 117 000,00
UAH з ПДВ
117 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2019 23:05
Proposiciya_Dovidky_1.pdf
28 липня 2019 23:05
ВипискаЗЄдрпоУ.pdf
28 липня 2019 23:05
Витяг_ЄДРПОУ_03_2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ"
#42783747
Рішення скасоване 117 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 16:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОТАЛ ХІМ"
#42783747
Відхилено 117 000,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 16:33

Документи

31 липня 2019 14:24
Електронний підпис
31 липня 2019 14:23
Image310719111647.pdf

Документи

12 серпня 2019 16:33
Електронний підпис
12 серпня 2019 16:33
Рішення 21.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій