Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Other final construction works (repair works of parts of premises under the index 82-83 Lviv, Rynok sguare,1
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛКП "Ратуша-сервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 23949155 |
Місцезнаходження: | 79006, Україна , Львівська область обл., Львів, пл.Ринок,1,326 |
Контактна особа: |
Тихоліз Ірина Ярославівна +380322975839 irynayakovets@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Мавдрик Сергій Михайлович +380985302260 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Lviv municipal enterprise "Ratusha-service" |
National ID: | 23949155 |
Contact point: |
+380322975839 irynayakovets@gmail.com |
Additional contacts: |
Sergii Mavdryk +380985302260 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 22:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2019 22:27 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2019 22:27 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2019 11:05 |
Очікувана вартість: | 5 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 18 липня 2019 22:23 |
Enquiries until: | 10 серпня 2019 22:27 |
Complaints submission until: | до 16 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 серпня 2019 22:27 |
Information
Estimated total value: | 5 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 26 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2019 23:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2019 22:23 |
ратуша 1..png | |
18 липня 2019 22:23 |
ратуша 2..png | |
18 липня 2019 22:23 |
ратуша 3..png | |
18 липня 2019 22:23 |
ратуша 4..png | |
18 липня 2019 22:23 |
ратуша 5..png | |
18 липня 2019 22:23 |
ратуша 6..png | |
18 липня 2019 22:23 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
18 липня 2019 22:23 |
технічне завдання.docx | |
18 липня 2019 22:23 |
Тендерна документація .docx | |
18 липня 2019 22:23 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-18-000013 ● b972964de54646438f60e54f399635ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2019 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.12.2019 № 222
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.12.2019 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-18-000987-c 18.07.2019. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
1) При оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником не заповнено обов'язкове поле 10-2 «Джерело фінансування закупівлі»; відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі» На момент оголошення замовник торгів на закупівлю Виконання робіт з поточного ремонту приміщень 5 поверху, м. Львів, пл. Ринок 1 (Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) електронним майданчиком ще не було передбачено технічної можливості щодо зазначення в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі (окрема, спеціальна графа в обов’язкових до заповнення формах була відсутня; зазвичай, коли не зазначено обов’язкової інформації, електронний майданчик не оприлюднює підготовлене до опублікування оголошення, а повідомляє замовнику про виявлені в ньому помилки (в т.ч. про відсутність(не внесення) обов’язкової інформації). З врахуванням викладеного вище тендерним комітет замовника без завдання шкоди фінансовим інтересам держави та територіальної громади, ненавмисно при оголошені відкритих торгів на закупівлю Виконання робіт з поточного ремонту приміщень 5 поверху, м. Львів, пл. Ринок 1 (Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) було зроблено технічну помилку та не відображено інформації про джерело фінансування закупівлі так, як того вимагає підзаконний нормативно-правовий акт – наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Встановлене Державною аудиторською службою України за результатом моніторингу порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель є наслідком технічної помилки замовника, є малозначним, не створює юридичних наслідків, не порушує вимог Закону, принципів публічних закупівель, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджетів. Зокрема, поле 11 «Джерело фінансування» Джерелом фінансування закупівлі – є Кошти підприємства (отриманні, як внески до статутного капіталу) 2) За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація (п. 1 Додатку 2 тендерної документації) містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. В таблиці додатку № 2 до тендерної документації (Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону) було передбачено, що для підтвердження відсутності підстав, визначених частиною першої ст. 17 Закону (щодо відсутності в учасника заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) учасник надає (цитата): «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).» Одночасно, в тендерній документації зазначається , що «замовник перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі…». ч.3 статті 17 містить норму, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч.2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. На виконання вимог цього закону Тендерний комітет при створені тендерної документації в додатку №2 встановив можливість подання такої інформації в довільній формі, крім випадків інформації, що міститься в відкритих єдиних державних реєстрах. 3) Щодо матеріально-технічної бази переможця торгів ФОП ЧЕРНЯК В результаті дослідження питання використання КАМАЗу дійшли висновку, що по своїй природі договір оренди підписаний сторонами є договором суборенди, є достатньою підставою для підтвердження законності використання даного транспортного засобу при виконанні ремонтних робіт. 4) Щодо інформаційної довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, щодо працівника Хміль О.П. Замовником дане питання досліджувалось, та було встановлено, що даний працівник, оскільки даний працівник працює, як штатний працівник. 5) Щодо ліцензування робіт із облаштування пожежної сигналізації. Оскільки для робіт із облаштування пожежної сигналізації буде залучатись субпідрядна організація, а загальна сукупність всіх робіт по облаштуванню пожежної сигналізації складає фактично 1-2%, Замовник не вимагав обов’язкового надання довідок та дозволів, якщо обсяг субпідрядних робіт менше 20%. Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень: На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, тендерним комітетом замовника: 1) повторно вивчено та узагальнено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами станом на 02.08.2019); 2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) одноголосно вирішено в майбутньому чітко дотримуватись установлених форм оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір, із зазначати повну інформацію про джерело фінансування закупівлі так, як того вимагає наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». 4) прийнято рішення в майбутньому неухильно вказувати, джерело фінансування. В даному випадку Джерелом фінансування закупівлі – Кошти підприємства (отриманні, як внески до статутного капіталу)
2019-12-26 15:26:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ЛКП "Ратуша-сервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 23949155 |
Місцезнаходження: | 79006, Україна, Львівська область обл., Львів, пл.Ринок,1,326 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БК Герц" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" | Документи |
Рішення скасоване
|
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" | Документи |
Відхилено
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" | Документи |
Відхилено
|
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ |
3 986 998,57
UAH з ПДВ
|
3 986 998,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК Герц" |
4 521 150,00
UAH з ПДВ
|
4 521 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" |
4 528 820,40
UAH з ПДВ
|
4 528 820,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ #3460202378 |
Переможець |
3 986 998,57
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2019 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2020 16:23
|
додаткова_4.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 12:46
|
додаткова _3 Черняк.pdf | зміни до договору |
02 липня 2020 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2020 12:39
|
Додаткова угода №2.ст.2.pdf | зміни до договору |
24 березня 2020 12:36
|
Додаткова угода №2.ст.1.pdf | зміни до договору |
24 березня 2020 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 09:28
|
Додаткова угода Черняк 2.jpeg | зміни до договору |
24 грудня 2019 09:24
|
Додаткова угода Черняк 1.jpeg | зміни до договору |
24 грудня 2019 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 15:15
|
договірна ціна | укладений |
23 жовтня 2019 15:11
|
Договір | укладений |
23 жовтня 2019 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | документально підтверджені об'єктивні обставини |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг з поточного ремонту (через документально підтверджені об’єктивні обставини). Зміни в тому числі вносяться в частині в календарний план виконання робіт через форсмажорні обставини (впровадження карантину)) |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із введенням на всій території України карантину прийнято рішення про тимчасове призупинення виконання робіт за договором, до його відміни. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виконання робіт було призупинено. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг з поточного ремонту (через документально підтверджені об’єктивні обставини). Зміни в тому числі вносяться в частині в календарний план виконання робіт через форсмажорні обставини (впровадження карантину)) Внесено зміни в календарний план до 12.11.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |