Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Інші завершальні будівельні роботи (виконання робіт з поточного ремонту приміщень 5 поверху, м. Львів, пл. Ринок 1)
Other final construction works (repair works of parts of premises under the index 82-83 Lviv, Rynok sguare,1
Очікувана вартість
5 200 000,00 UAH
UA-2019-07-18-000987-c 764b685f49da4f80adcd5fc02a661289
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тихоліз Ірина Ярославівна

+380322975839 irynayakovets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ЛКП "Ратуша-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 23949155
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська область обл., Львів, пл.Ринок,1,326
Контактна особа: Тихоліз Ірина Ярославівна
+380322975839
irynayakovets@gmail.com
Додаткові контактні особи: Мавдрик Сергій Михайлович
+380985302260
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
National ID: 23949155
Contact point:
+380322975839
irynayakovets@gmail.com
Additional contacts: Sergii Mavdryk
+380985302260

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 22:27
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 22:27
Початок аукціону: 03 жовтня 2019 11:05
Очікувана вартість: 5 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 18 липня 2019 22:23
Enquiries until: 10 серпня 2019 22:27
Complaints submission until: до 16 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 серпня 2019 22:27

Information

Estimated total value: 5 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 26 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1990 км.кв
Інші завершальні будівельні роботи (виконання робіт з поточного ремонту приміщень 5 поверху, м. Львів, пл. Ринок 1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Lviv, Rynok sguare,1
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Other final construction works (repair works of parts of premises under the index 82-83 Lviv, Rynok sguare,1
CPV: 45450000-6
Період постачання: з 19 серпня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 23:01
Електронний підпис
18 липня 2019 22:23
ратуша 1..png
18 липня 2019 22:23
ратуша 2..png
18 липня 2019 22:23
ратуша 3..png
18 липня 2019 22:23
ратуша 4..png
18 липня 2019 22:23
ратуша 5..png
18 липня 2019 22:23
ратуша 6..png
18 липня 2019 22:23
Додаток 4 Проект договору.doc
18 липня 2019 22:23
технічне завдання.docx
18 липня 2019 22:23
Тендерна документація .docx
18 липня 2019 22:23
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-18-000013 ● b972964de54646438f60e54f399635ce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2019 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.12.2019 № 222

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.12.2019 № 222

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-18-000987-c 18.07.2019. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1) При оприлюдненні в електронній системі закупівель (внесенні і заповненні в електронному вигляді) оголошення про закупівлю Замовником не заповнено обов'язкове поле 10-2 «Джерело фінансування закупівлі»; відповідно у формі повідомлення про намір укласти договір (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не заповнено поле 11 «Джерело фінансування закупівлі» На момент оголошення замовник торгів на закупівлю Виконання робіт з поточного ремонту приміщень 5 поверху, м. Львів, пл. Ринок 1 (Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) електронним майданчиком ще не було передбачено технічної можливості щодо зазначення в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів інформації про джерело фінансування закупівлі (окрема, спеціальна графа в обов’язкових до заповнення формах була відсутня; зазвичай, коли не зазначено обов’язкової інформації, електронний майданчик не оприлюднює підготовлене до опублікування оголошення, а повідомляє замовнику про виявлені в ньому помилки (в т.ч. про відсутність(не внесення) обов’язкової інформації). З врахуванням викладеного вище тендерним комітет замовника без завдання шкоди фінансовим інтересам держави та територіальної громади, ненавмисно при оголошені відкритих торгів на закупівлю Виконання робіт з поточного ремонту приміщень 5 поверху, м. Львів, пл. Ринок 1 (Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) було зроблено технічну помилку та не відображено інформації про джерело фінансування закупівлі так, як того вимагає підзаконний нормативно-правовий акт – наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». Встановлене Державною аудиторською службою України за результатом моніторингу порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель є наслідком технічної помилки замовника, є малозначним, не створює юридичних наслідків, не порушує вимог Закону, принципів публічних закупівель, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджетів. Зокрема, поле 11 «Джерело фінансування» Джерелом фінансування закупівлі – є Кошти підприємства (отриманні, як внески до статутного капіталу) 2) За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація (п. 1 Додатку 2 тендерної документації) містить вимогу до переможця торгів щодо документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якого міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. В таблиці додатку № 2 до тендерної документації (Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону) було передбачено, що для підтвердження відсутності підстав, визначених частиною першої ст. 17 Закону (щодо відсутності в учасника заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) учасник надає (цитата): «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої), надається в довільній формі, із виокремленням кожної підстави визначеної у частинах першій і другій статті 17 (крім пунктів 1 і 7 частини першої) (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).» Одночасно, в тендерній документації зазначається , що «замовник перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі…». ч.3 статті 17 містить норму, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених п.2,3,5,6 і 8 ч.1 та ч.2 цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. На виконання вимог цього закону Тендерний комітет при створені тендерної документації в додатку №2 встановив можливість подання такої інформації в довільній формі, крім випадків інформації, що міститься в відкритих єдиних державних реєстрах. 3) Щодо матеріально-технічної бази переможця торгів ФОП ЧЕРНЯК В результаті дослідження питання використання КАМАЗу дійшли висновку, що по своїй природі договір оренди підписаний сторонами є договором суборенди, є достатньою підставою для підтвердження законності використання даного транспортного засобу при виконанні ремонтних робіт. 4) Щодо інформаційної довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, щодо працівника Хміль О.П. Замовником дане питання досліджувалось, та було встановлено, що даний працівник, оскільки даний працівник працює, як штатний працівник. 5) Щодо ліцензування робіт із облаштування пожежної сигналізації. Оскільки для робіт із облаштування пожежної сигналізації буде залучатись субпідрядна організація, а загальна сукупність всіх робіт по облаштуванню пожежної сигналізації складає фактично 1-2%, Замовник не вимагав обов’язкового надання довідок та дозволів, якщо обсяг субпідрядних робіт менше 20%. Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень: На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, тендерним комітетом замовника: 1) повторно вивчено та узагальнено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами станом на 02.08.2019); 2) проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) одноголосно вирішено в майбутньому чітко дотримуватись установлених форм оголошення про проведення відкритих торгів та повідомлення про намір укласти договір, із зазначати повну інформацію про джерело фінансування закупівлі так, як того вимагає наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». 4) прийнято рішення в майбутньому неухильно вказувати, джерело фінансування. В даному випадку Джерелом фінансування закупівлі – Кошти підприємства (отриманні, як внески до статутного капіталу)

2019-12-26 15:26:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 вересня 2019
UA-2019-07-18-000987-c764b685f49da4f80adcd5fc02a661289
Найменування: ЛКП "Ратуша-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 23949155
Місцезнаходження: 79006, Україна, Львівська область обл., Львів, пл.Ринок,1,326
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БК Герц" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" Документи
Рішення скасоване
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" Документи
Відхилено
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА" Документи
Відхилено
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону

Документи

06 вересня 2019 19:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 серпня 2019 10:46
33_Проект_Договору.pdf
19 серпня 2019 14:14
33_Проект_Договору.pdf
17 серпня 2019 17:11
55_Довідка_Щодо_Витрат.pdf
17 серпня 2019 17:11
39_Довідка_Санкції.pdf
17 серпня 2019 17:11
38_Довідки_Ст.17.pdf
17 серпня 2019 17:11
37_Довідка_Дозволи.pdf
17 серпня 2019 17:11
36_Довідка_Без_Ліцензії.pdf
17 серпня 2019 17:11
35_Кошторис.pdf
17 серпня 2019 17:11
34_Технічне_Завдання.pdf
17 серпня 2019 17:11
33_Проект_Договору.pdf
17 серпня 2019 17:11
28_Тендерна_Пропозиція.pdf
17 серпня 2019 17:11
23_Копія_Статуту.pdf
17 серпня 2019 17:10
21_Виписка_ЄДР.pdf
17 серпня 2019 17:10
20_Довідка_Про_Учасника.pdf
17 серпня 2019 17:10
19_Копія ІПН.pdf
17 серпня 2019 17:10
18_Копія паспорту.pdf
17 серпня 2019 17:10
15_Наказ_Призначення.pdf
17 серпня 2019 17:10
7_Копія_Звіт ЄСВ 001.pdf
17 серпня 2019 17:10
5_Копія_Звіт_1ДФ.pdf
17 серпня 2019 17:10
2_Копії техпаспортів.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ #3460202378

№ рішення у справі

63/12-р/к

Дата рішення у справі

25.02.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

06 вересня 2019 19:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 жовтня 2019 16:43
Довідка стаття 17
09 жовтня 2019 16:43
Довідка з МВС
09 жовтня 2019 16:37
Довідка з ДФС
09 жовтня 2019 16:37
Договірна ціна.pdf
09 жовтня 2019 16:36
Довідка з ДФС
09 жовтня 2019 16:36
Договірна ціна.pdf
09 жовтня 2019 16:30
Договірна ціна.pdf
20 серпня 2019 20:55
Цінова пропозиція.zip
20 серпня 2019 18:20
лист-пояснення.pdf
20 серпня 2019 18:20
МТБ_ ПРАЦІВНИКИ_ ФОТО.rar
20 серпня 2019 18:20
кваліфікаційні досвід.rar

Публічні документи

20 серпня 2019 14:18
P90819-141026.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90819-141007.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90819-140938.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90819-134930.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90802-220121.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90720-154838.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90720-154826.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90720-153054.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90720-152043.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90720-152031.jpg
20 серпня 2019 14:18
Витяг.pdf
20 серпня 2019 14:18
опис.pdf
20 серпня 2019 14:18
Рішення.pdf
20 серпня 2019 14:18
наказ.pdf
20 серпня 2019 14:18
статут0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Виписка з ЄДР0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Витяг ПДВ0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Наказ на директора0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Опис реєстрація0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
1дф0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Тех.завдання0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Проект договору0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Договір підряду0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Договір поставки0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Договір ЦПХ0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Лист подяки0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Звіт ЄСВ за червень0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Довідка про ціну0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Інформація ст.17 ЗУ0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
лист про довкілля0001.pdf

Документи

06 вересня 2019 19:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 серпня 2019 18:58
15 ст.17.pdf
20 серпня 2019 18:58
24 ТП.pdf
20 серпня 2019 18:58
11 досвід 2.2.pdf
20 серпня 2019 18:58
11 досвід 2.1.pdf
20 серпня 2019 18:58
11 досвід 1.2.pdf
20 серпня 2019 18:58
11 досвід 1.1.pdf
20 серпня 2019 18:58
Наказ №1 на директора.pdf
20 серпня 2019 18:58
32 ліцензії і дозволи.pdf
20 серпня 2019 18:58
32 ліцензії і дозволи 2.pdf
20 серпня 2019 18:58
30 витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2019 18:58
29 Статут.pdf
20 серпня 2019 18:58
28 довідка ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 18:58
27 віломості ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 18:58
26 виписка ЄДР.pdf
20 серпня 2019 18:58
23 відомості про ТзОВ.pdf
20 серпня 2019 18:58
14 проект договору.pdf
20 серпня 2019 18:58
13 персональні дані.pdf
20 серпня 2019 18:58
10 працівники.pdf
20 серпня 2019 18:58
9 обладнання 2.pdf
20 серпня 2019 18:58
9 обладнання 1.pdf
20 серпня 2019 18:58
8 субпідряд.pdf
20 серпня 2019 18:58
7 захист довкілля.pdf
20 серпня 2019 18:58
6 гарантійний строк.pdf
20 серпня 2019 18:58
5 формування ЦП.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 20:33
ліцензія бк львів.pdf
20 серпня 2019 20:31
листи,довідки,договір.pdf
20 серпня 2019 20:31
Лист-Відгук1.pdf
20 серпня 2019 20:31
1 дф БК Львів.pdf
20 серпня 2019 20:31
квитанція 1 дф БК Львів.pdf
20 серпня 2019 20:31
статут львів.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 14:18
P90819-141026.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90819-141007.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90819-140938.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90819-134930.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90802-220121.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90720-154838.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90720-154826.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90720-153054.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90720-152043.jpg
20 серпня 2019 14:18
P90720-152031.jpg
20 серпня 2019 14:18
Витяг.pdf
20 серпня 2019 14:18
опис.pdf
20 серпня 2019 14:18
Рішення.pdf
20 серпня 2019 14:18
наказ.pdf
20 серпня 2019 14:18
статут0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Виписка з ЄДР0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Витяг ПДВ0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Наказ на директора0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Опис реєстрація0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
1дф0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Тех.завдання0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Проект договору0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Договір підряду0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Договір поставки0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Договір ЦПХ0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Лист подяки0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Звіт ЄСВ за червень0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Довідка про ціну0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
Інформація ст.17 ЗУ0001.pdf
20 серпня 2019 14:18
лист про довкілля0001.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 18:58
15 ст.17.pdf
20 серпня 2019 18:58
24 ТП.pdf
20 серпня 2019 18:58
11 досвід 2.2.pdf
20 серпня 2019 18:58
11 досвід 2.1.pdf
20 серпня 2019 18:58
11 досвід 1.2.pdf
20 серпня 2019 18:58
11 досвід 1.1.pdf
20 серпня 2019 18:58
Наказ №1 на директора.pdf
20 серпня 2019 18:58
32 ліцензії і дозволи.pdf
20 серпня 2019 18:58
32 ліцензії і дозволи 2.pdf
20 серпня 2019 18:58
30 витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2019 18:58
29 Статут.pdf
20 серпня 2019 18:58
28 довідка ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 18:58
27 віломості ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 18:58
26 виписка ЄДР.pdf
20 серпня 2019 18:58
23 відомості про ТзОВ.pdf
20 серпня 2019 18:58
14 проект договору.pdf
20 серпня 2019 18:58
13 персональні дані.pdf
20 серпня 2019 18:58
10 працівники.pdf
20 серпня 2019 18:58
9 обладнання 2.pdf
20 серпня 2019 18:58
9 обладнання 1.pdf
20 серпня 2019 18:58
8 субпідряд.pdf
20 серпня 2019 18:58
7 захист довкілля.pdf
20 серпня 2019 18:58
6 гарантійний строк.pdf
20 серпня 2019 18:58
5 формування ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК Герц"

ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА"

ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЛЕАНДРА"

ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2019 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ 3 986 998,57
UAH з ПДВ
3 986 998,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК Герц" 4 521 150,00
UAH з ПДВ
4 521 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС" 4 528 820,40
UAH з ПДВ
4 528 820,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2019 16:43
Довідка стаття 17
09 жовтня 2019 16:43
Довідка з МВС
09 жовтня 2019 16:37
Довідка з ДФС
09 жовтня 2019 16:37
Договірна ціна.pdf
09 жовтня 2019 16:36
Довідка з ДФС
09 жовтня 2019 16:36
Договірна ціна.pdf
09 жовтня 2019 16:30
Договірна ціна.pdf
20 серпня 2019 20:55
Цінова пропозиція.zip
20 серпня 2019 18:20
лист-пояснення.pdf
20 серпня 2019 18:20
МТБ_ ПРАЦІВНИКИ_ ФОТО.rar
20 серпня 2019 18:20
кваліфікаційні досвід.rar

Публічні документи

20 серпня 2019 10:46
33_Проект_Договору.pdf
19 серпня 2019 14:14
33_Проект_Договору.pdf
17 серпня 2019 17:11
55_Довідка_Щодо_Витрат.pdf
17 серпня 2019 17:11
39_Довідка_Санкції.pdf
17 серпня 2019 17:11
38_Довідки_Ст.17.pdf
17 серпня 2019 17:11
37_Довідка_Дозволи.pdf
17 серпня 2019 17:11
36_Довідка_Без_Ліцензії.pdf
17 серпня 2019 17:11
35_Кошторис.pdf
17 серпня 2019 17:11
34_Технічне_Завдання.pdf
17 серпня 2019 17:11
33_Проект_Договору.pdf
17 серпня 2019 17:11
28_Тендерна_Пропозиція.pdf
17 серпня 2019 17:11
23_Копія_Статуту.pdf
17 серпня 2019 17:10
21_Виписка_ЄДР.pdf
17 серпня 2019 17:10
20_Довідка_Про_Учасника.pdf
17 серпня 2019 17:10
19_Копія ІПН.pdf
17 серпня 2019 17:10
18_Копія паспорту.pdf
17 серпня 2019 17:10
15_Наказ_Призначення.pdf
17 серпня 2019 17:10
7_Копія_Звіт ЄСВ 001.pdf
17 серпня 2019 17:10
5_Копія_Звіт_1ДФ.pdf
17 серпня 2019 17:10
2_Копії техпаспортів.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 18:58
15 ст.17.pdf
20 серпня 2019 18:58
24 ТП.pdf
20 серпня 2019 18:58
11 досвід 2.2.pdf
20 серпня 2019 18:58
11 досвід 2.1.pdf
20 серпня 2019 18:58
11 досвід 1.2.pdf
20 серпня 2019 18:58
11 досвід 1.1.pdf
20 серпня 2019 18:58
Наказ №1 на директора.pdf
20 серпня 2019 18:58
32 ліцензії і дозволи.pdf
20 серпня 2019 18:58
32 ліцензії і дозволи 2.pdf
20 серпня 2019 18:58
30 витяг ПДВ.pdf
20 серпня 2019 18:58
29 Статут.pdf
20 серпня 2019 18:58
28 довідка ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 18:58
27 віломості ЄДРПОУ.pdf
20 серпня 2019 18:58
26 виписка ЄДР.pdf
20 серпня 2019 18:58
23 відомості про ТзОВ.pdf
20 серпня 2019 18:58
14 проект договору.pdf
20 серпня 2019 18:58
13 персональні дані.pdf
20 серпня 2019 18:58
10 працівники.pdf
20 серпня 2019 18:58
9 обладнання 2.pdf
20 серпня 2019 18:58
9 обладнання 1.pdf
20 серпня 2019 18:58
8 субпідряд.pdf
20 серпня 2019 18:58
7 захист довкілля.pdf
20 серпня 2019 18:58
6 гарантійний строк.pdf
20 серпня 2019 18:58
5 формування ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ "БК Герц"

ТОВ "ЕКОБУДІНВЕСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
#3460202378
Переможець 3 986 998,57
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 16:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ #3460202378

№ рішення у справі

63/12-р/к

Дата рішення у справі

25.02.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЧЕРНЯК МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
#3460202378
3 986 998,57
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 15:15
договірна ціна укладений
23 жовтня 2019 15:11
Договір укладений
23 жовтня 2019 15:11
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 12:41
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 16:23
додаткова_4.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 12:46
додаткова _3 Черняк.pdf зміни до договору
02 липня 2020 12:45
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 12:39
Додаткова угода №2.ст.2.pdf зміни до договору
24 березня 2020 12:36
Додаткова угода №2.ст.1.pdf зміни до договору
24 березня 2020 12:36
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 09:28
Додаткова угода Черняк 2.jpeg зміни до договору
24 грудня 2019 09:24
Додаткова угода Черняк 1.jpeg зміни до договору
24 грудня 2019 09:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): документально підтверджені об'єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг з поточного ремонту (через документально підтверджені об’єктивні обставини). Зміни в тому числі вносяться в частині в календарний план виконання робіт через форсмажорні обставини (впровадження карантину))
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із введенням на всій території України карантину прийнято рішення про тимчасове призупинення виконання робіт за договором, до його відміни.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання робіт було призупинено. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг з поточного ремонту (через документально підтверджені об’єктивні обставини). Зміни в тому числі вносяться в частині в календарний план виконання робіт через форсмажорні обставини (впровадження карантину)) Внесено зміни в календарний план до 12.11.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 986 998,57
UAH