Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту електричних машин ВС-650, 2П2К, ПСГУ-2, 4ПСГУ
Очікувана вартість
1 774 468,99 UAH
UA-2019-07-18-000873-c ebb0997cf9574682890c790d8be9630b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борщ Марина Олександрівна

+38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40075815
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ТВЕРСЬКА, будинок 5
Контактна особа: Борщ Марина Олександрівна
+38 (044) 465-10-62
borsch@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 774 468,99 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-000873-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕРВЕРТ", Код ЄДРПОУ:36883788
Дата подання: 25 липня 2019 09:26
Зміни до проекту договору та ТД
Пропонуємо врахувати наші корективи та викласти проект договору (Послуги з ремонту електричних машин 4АЖ160, 4АЖ225, МВ-11) в наступній редакції:

1. Розділ 3.«ЦІНА ДОГОВОРУ»
 П.3.4 викласти в наступній редакції (календарні дні замінити на робочі):
«Виконавець протягом 3 (трьох) робочих днів, з дати отримання в ремонт Обладнання, надає Замовнику калькуляції за результатами проведеної дефектації Обладнання відповідно до Послуг зазначених у Специфікації та Акта дефектації. Обсяг Послуг, що має бути наданий Виконавцем та прийнятим Замовником відповідно до умов цього Договору, по кожному випадку надання в ремонт Обладнання за відповідним Актом дефектації, формує вартість Послуг з ремонту одиниці Обладнання.»

2. Розділ 5. «ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ»
 П.5.5 викласти в наступній редакції (так як фактична калькуляція надається після надання послуг):
«Виконавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання Акта дефектації надсилає Замовнику калькуляцію за результатами проведеної дефектації Обладнання із розшифровками трудових і матеріальних витрат на погодження.»
 П.5.10 викласти в наступній редакції редакції (так як фактична калькуляція надається після надання послуг):
«Виконавець повинен надати представнику Замовника такі документи: документи постачальника, які підтверджують якість товарно-матеріальних цінностей, що були використані при наданні Послуг (сертифікати якості, декларації про відповідність, тощо), калькуляції з розшифровками, складені на базі акту дефектації, Акт приймання обладнання з ремонту, Протокол приймально-здавальних випробувань, Акт приймання-передачі металобрухту, Акт приймання-передачі наданих послуг. Протягом 3 (трьох) робочих днів Замовник підписує два примірника Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), один з яких протягом 3 (трьох) робочих днів повертає Виконавцю. Виконавець після отримання оригіналу Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору) виставляє Замовнику в добовий строк рахунок на остаточну оплату за надані Послуги. Датою завершення ремонту Обладнання є дата підписання Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору).»
П.5.11 викласти в наступній редакції (в зв’язку з тим, що необхідні матеріали від Постачальника надаються протягом 30 календарних днів + термін виконання ремонту складає 30 календарних днів) :
«Строк надання Послуг визначається Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання, наведеним у Додатку 2 до цього Договору, та по кожній одиниці ремонту становить не більше 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Акта дефектації.»

3. Розділ 8.«ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН»
 П.8.8 викласти в наступній редакції (рівноправна відповідальність Сторін)::
« Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором за кожен день прострочення, крім того, за прострочення понад 30 (тридцяти) днів, Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
 П.8.9. виключити (так як Виконавець зобов’язаний усунути недоліки/дефекти протягом 20 (двадцяти) робочих днів за власний рахунок з урахуванням транспортних витрат)
4. Додаток 4 : Гарантійні строки
 Виключити якірні підшипники з гарантійних строків (гарантійний ремонт надається на електричні машини вцілому)
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 25 липня 2019 09:27
Причина: Редагування
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000873-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ВЕРВЕРТ", Код ЄДРПОУ:36883788
Дата подання: 25 липня 2019 09:29
Внесення змін до проекту договору та ТД
Пропонуємо врахувати наші корективи та викласти проект договору (Послуги з ремонту електричних машин ВС-650, 2П2К, ПСГУ-2, 4ПСГУ) в наступній редакції:

1. Розділ 3.«ЦІНА ДОГОВОРУ»
 П.3.4 викласти в наступній редакції (календарні дні замінити на робочі):
«Виконавець протягом 3 (трьох) робочих днів, з дати отримання в ремонт Обладнання, надає Замовнику калькуляції за результатами проведеної дефектації Обладнання відповідно до Послуг зазначених у Специфікації та Акта дефектації. Обсяг Послуг, що має бути наданий Виконавцем та прийнятим Замовником відповідно до умов цього Договору, по кожному випадку надання в ремонт Обладнання за відповідним Актом дефектації, формує вартість Послуг з ремонту одиниці Обладнання.»

2. Розділ 5. «ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ»
 П.5.5 викласти в наступній редакції (так як фактична калькуляція надається після надання послуг):
«Виконавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання Акта дефектації надсилає Замовнику калькуляцію за результатами проведеної дефектації Обладнання із розшифровками трудових і матеріальних витрат на погодження.»
 П.5.10 викласти в наступній редакції редакції (так як фактична калькуляція надається після надання послуг):
«Виконавець повинен надати представнику Замовника такі документи: документи постачальника, які підтверджують якість товарно-матеріальних цінностей, що були використані при наданні Послуг (сертифікати якості, декларації про відповідність, тощо), калькуляції з розшифровками, складені на базі акту дефектації, Акт приймання обладнання з ремонту, Протокол приймально-здавальних випробувань, Акт приймання-передачі металобрухту, Акт приймання-передачі наданих послуг. Протягом 3 (трьох) робочих днів Замовник підписує два примірника Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), один з яких протягом 3 (трьох) робочих днів повертає Виконавцю. Виконавець після отримання оригіналу Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору) виставляє Замовнику в добовий строк рахунок на остаточну оплату за надані Послуги. Датою завершення ремонту Обладнання є дата підписання Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору).»
П.5.11 викласти в наступній редакції (в зв’язку з тим, що необхідні матеріали від Постачальника надаються протягом 30 календарних днів + термін виконання ремонту складає 30 календарних днів) :
«Строк надання Послуг визначається Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання, наведеним у Додатку 2 до цього Договору, та по кожній одиниці ремонту становить не більше 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Акта дефектації.»

3. Розділ 8.«ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН»
 П.8.8 викласти в наступній редакції (рівноправна відповідальність Сторін)::
« Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором за кожен день прострочення, крім того, за прострочення понад 30 (тридцяти) днів, Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
 П.8.9. виключити (так як Виконавець зобов’язаний усунути недоліки/дефекти протягом 20 (двадцяти) робочих днів за власний рахунок з урахуванням транспортних витрат)
4. Додаток 4 : Гарантійні строки
 Виключити якірні підшипники з гарантійних строків (гарантійний ремонт надається на електричні машини вцілому)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 серпня 2019 16:25
Тендерним комітетом АТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт прийнято рішення про внесення змін № 1 до тендерної документації

Документи

29 серпня 2019 16:25
Лист учасникам 873.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-18-000873-c.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПП "НВПП "ДАК-Електропром", Код ЄДРПОУ:30147542
Дата подання: 30 серпня 2019 18:45
Дискримінаційні вимоги, що встановлені замовником у п. 5 Додатку № 3 тендерної документації.
18.08.2019 року Акціонерне товариство «Українська залізниця» (код ЄДРПОУ 40075815) (надалі іменується «замовник») на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-18-000873-c) оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Послуг з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги: послуги з ремонту електричних машин ВС-650, 2П2К, ПСГУ-2, 4ПСГУ (ідентифікатор закупівлі:UA-2019-07-18-000873-c). Скаржник – НВПП «ДАК-Електропром» є учасником вищевказаних відкритих торгів UA-2019-07-18-000873-c. Замовником у тендерну документацію за процедурою закупівлі № UA-2019-07-18-000873-c включено один з кваліфікаційних критеріїв до учасників, визначений ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Водночас, у складі тендерної документації міститься Додаток № 3 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Перелік документів та даних, що підтверджують відповідність вимогам щодо технічних та якісних характеристик продукції» (надалі іменується «Додаток №3), який є невід’ємною частиною тендерної документації, зі змісту п. 5 якого (Додатку № 3) вбачається, що у складі тендерної пропозиції учасника має міститися документ, який підтверджує можливість учасника (виконавця) надавати відповідні послуги, а саме:  атестат відповідно до Додатку Г СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення», який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142 або  атестат ремонтного виробництва відповідно до Додатку Ц Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу, яке затверджене наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц або  документ про відповідність (протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво (у тому числі про визнання), сертифікат (у тому числі відповідності), атестат, інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності), який наданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що визначена національним агентством з акредитації України, на його бланку за встановленою ним формою НВПП «ДАК-Електропром» вважає, що висування замовником вищевказаної вимоги (п. 5 Додатку №3) суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників торгів, про що свідчать нижчевикладені обставини: № 1. Щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції атестату відповідно до Додатку Г СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення», який введений в дію наказом АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 № 142. Для початку варто вказати, що у СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» відсутній перелік устаткування, ремонт яких підлягає обов’язковій атестації. Разом з тим, зазначений Стандарт АТ «Укрзалізниця» не містить в собі вимогу щодо обов’язкової атестації суб’єктів господарювання приватної форм власності задля надання послуг з технічного обслуговування та ремонту рухомого складу і його вузлів, які експлуатуються на коліях загального користування. Напроти, згідно із п. 1.4. Розділу 1 СТП 10-004:2019, цей стандарт може застосовуватися добровільно підприємствами, що не належать до сфери управління АТ «Укрзалізниця» і надають перелічені у даному абзаці послуги. Отже, зі змісту вищевикладеного чітко вбачається, що підприємства приватної форми власності, в т.ч. ті, які не належать до сфери управління АТ «Укрзалізниця», обов’язковій атестації для надання послуг з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги: послуг з ремонту електричних машин ВС-650, 2П2К, ПСГУ-2, 4ПСГУ, - не підлягають. Відтак, встановлена Замовником вимога у п. 5 Додатку № 3 щодо наявності у тендерній пропозиції учасника атестату відповідно до Додатку Г СТП 10-004:2019 є дискримінаційною, оскільки даною вимогою замовник штучно та направлено унеможливлює доступ до процедури торгів UA-2019-07-18-000873-c учасників, які не здійснили «добровільну» платну процедуру атестації у його відповідного підрозділу (філії) і, відповідно, не отримали вказаного атестату АТ «Укрзалізниця». При цьому фактично не враховується технічна компетентність інших учасників, про що останні мають відповідні документи, та той факт, що у наданні послуг, які вказані у предметі закупівлі, останні мають багаторічний досвід роботи (в т.ч. і на підприємствах АТ «Укрзалізниці»). Внаслідок вказаного відбувається направлене обмеження конкуренції задля довічної монополії «атестованого підрозділом (філією) Укрзалізниці» локомотиворемонтного підприємства, що не сприяє підвищенню якості надання послуг і зниженню вартості робіт, а також призводить до втрати сенсу проведення тендерної процедури, що прямо суперечить принципам публічних закупівель та є прямим порушенням вимог, установлених ч.2 ст.3, ч. 4 ст. 16, ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції атестату ремонтного виробництва відповідно до Додатку Ц Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу, яке затверджене наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц. Згідно п. 4 Наказу АТ «Укрзалізниця» «Про введення в дію Стандарту СТП 10-004:2019 «Якість і безпека продукції. Атестація виробництва. Порядок здійснення» від 26.02.2019 №142, визнано такими, що втратили чинність наказ Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц «Про затвердження та введення в дію Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу». Таким чином, учасники (підприємства), які до набрання чинності Наказу АТ «Укрзалізниця» від 26.02.2019 №142 не були атестовані відповідним підрозділом (філією) замовника та не отримали ремонтного виробництва відповідно до Додатку Ц Положення з атестації підприємств з обслуговування та ремонту тягового рухомого складу, яке затверджене наказом Укрзалізниці від 10.10.2007 № 484-Ц, позбавлені можливості прийняти участь у процедурі закупівлі UA-2019-07-18-000873-c, оскільки в своїй тендерній пропозиції надати зазначений у даному абзаці атестат вони не мають можливості. З огляду на вказане, НВПП ДАК-Електропром» вважає, що вимога про надання у складі тендерної пропозиції учасника зазначеного у даному розділу атестату є дискримінаційною та суперечить положенням ч.2 ст.3, ч. 4 ст. 16, ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції документа про відповідність (протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво (у тому числі про визнання), сертифікат (у тому числі відповідності), атестат, інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності), який наданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, що визначена національним агентством з акредитації України, на його бланку за встановленою ним формою. Згідно із ст. 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Підтвердити таку компетенцію експертних організацій в Україні має право Національне агентство з акредитації України (далі – НААУ), яке у своїй діяльності керується вищевказаним Законом. Реєстр акредитованих ООВ міститься на офіційному порталі НААУ - https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/. У переліку органів з інспектування (ДСТУ EN ISO/IEC 17020), який міститься у вищезазначеному реєстрі, єдиним акредитованим НААУ органом, що може здійснювати інспектування підприємств або їх підрозділів щодо експлуатації, обслуговування, ремонту рухомого складу, ремонту складових частин, вузлів, агрегатів рухомого складу, є Інспекційний орган філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» акціонерного товариства «Українська залізниця», який, відповідно до даних з Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (№1005697603), є відокремленим підрозділом (код ЄДРПОУ 40081293) АТ «Укрзалізниці». Відтак, єдиним органом, що може видати учаснику зазначений у п. 5 Додатку №3 документ відповідності, є виключно відокремлений підрозділ замовника. За вказаних обставин, встановленою у п. 5 Додатку № 3 вимогою замовник направлено дискримінує учасників, які не мають зазначеного у даному абзаці документа від його відокремленого підрозділу. З огляду на все вищевикладене, вимога щодо надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції одного із перелічених у п. 5 Додатку № 3 документів суперечить положенням ч.2 ст.3, ч. 4 ст. 16, ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 03.09.2019 № 12278.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 16:59

Документи подані скаржником

30 серпня 2019 18:45
скарга АМКУ 1.pdf
30 серпня 2019 18:45
скарга АМКУ 2.pdf
30 серпня 2019 18:45
скарга АМКУ 3.pdf
30 серпня 2019 18:45
скарга АМКУ 4.pdf
30 серпня 2019 18:45
витяг з ЄДР 1.pdf
30 серпня 2019 18:45
витяг з ЄДР 2.pdf
30 серпня 2019 18:45
витяг з ЄДР 3.pdf
30 серпня 2019 18:45
витяг з ЄДР 4.pdf
30 серпня 2019 18:45
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

03 вересня 2019 16:59
рішення від 03.09.2019 № 12278.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з ремонту електричних машин ВС-650
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 403 774,56 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 826,42 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12113 UAH

Аукціон

Початок: 09 вересня 2019 11:27
Закінчення: 09 вересня 2019 11:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 од
Послуги з ремонту електричних машин ВС-650
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ" 390 000,00
UAH з ПДВ
354 345,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВПП "ДАК-Електропром" 367 440,00
UAH з ПДВ
353 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укрремелектромаш" 390 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2019 15:18
Електронний підпис
05 вересня 2019 15:14
1. цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2019 15:13
13. Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
05 вересня 2019 15:13
14. лист-гарантія.pdf
05 вересня 2019 15:13
13. Підписаний_Лицензия.pdf
05 вересня 2019 15:13
13. lic_zaver.pdf
05 вересня 2019 15:13
12. дозвіл 0306.pdf
05 вересня 2019 15:13
12. Аттестат виробництва.pdf
05 вересня 2019 15:13
10. гарантійні строки.pdf
05 вересня 2019 15:13
9. тех вимоги.pdf
05 вересня 2019 15:12
5. Витяг пдв.pdf
05 вересня 2019 15:12
4. лист-згода.pdf
05 вересня 2019 15:12
3. Наказ про призначення.pdf
05 вересня 2019 15:12
2. довідка про учасника.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 13:31
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ"

ПП "НВПП "ДАК-Електропром"

ТОВ "Укрремелектромаш"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВПП "ДАК-Електропром"
#30147542
Відхилено 353 770,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 14:10
Товариство з обмеженою відповідальністю ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ"
#23359123
Відхилено 354 345,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 14:13
ТОВ "Укрремелектромаш"
#38200215
Відхилено 390 000,00
UAH з ПДВ
13 вересня 2019 14:15

Документи

13 вересня 2019 14:10
Електронний підпис
09 вересня 2019 13:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 вересня 2019 14:13
Електронний підпис

Документи

13 вересня 2019 14:15
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
13 вересня 2019 14:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі