Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивний мультимедійний комплекс
Очікувана вартість
457 600,00 UAH
UA-2019-07-18-000759-b 423a9d17ad034d9aab3bba5f8dfed439
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малахатка Анатолій Миколайович

380614146216 mtrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Малотокмачанська сільська рада Оріхівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04352090
Місцезнаходження: 70550, Україна , Запорізька обл., село Мала Токмачка, вул.Миру,297
Контактна особа: Малахатка Анатолій Миколайович
380614146216
mtrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 457 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 576,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


ДК 021:2015, код 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс) Кошти державного та місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70550, Україна, Відповідно до документації, Запорізька область, Оріхівський район, с. Мала Токмачка, вул. Денисенка, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 10 банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2019р. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 11:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 11:15
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-000759-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 19 липня 2019 10:35
Технічні характеристики проектору
Доброго дня!
Шановний тендерний комітет!
Просимо Тендерний комітет розглянути технічні вимоги до короткофокусного проектора і змінити їх. Вказані Вами технічні характеристики підходять лише до проектора InFocus INV30, який завозиться в Україну лише одним дистриб'ютором! Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості, тому що еквівалент - це повна відповідність товару по всіх характеристиках. А ресурс роботи лампи 6500 годин в стандартному режимі та 8 000 годин в економ режимі має конкретно модель InFocus INV30. Інші моделі, які мають наближені технічні характеристики мають більшу вартість ( невідповідність очікуваній вартості) або ж проектор не є короткофокусним. Тому просимо Вас змінити технічні характеристики!!! Бо такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з повністю відповідними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому.
Таким чином, з метою запобігання порушенню законодавства України, просимо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до Наказу МОН №704.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 11:22
Шановний учаснику
Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) та наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі. Пояснення по суті за Вашою вимогою, повідомляємо - що Вам як Учаснику заважає купувати техніку у дистриб'ютора?, також Наголошуємо що Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У випадку не дотримання вказаної вимоги спричинить безапеляційну дискваліфікацію учасника.
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000759-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 19 липня 2019 10:39
Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам
Шановний тендерний комітет!
Згідно з Додатком 3 до тендерної документації:
Для підтвердження встановлених вимог до предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати::
• Діюче свідоцтво МОН України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс.
Вважаємо вимогу про надання свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс у складі тендерної пропозиції як дискримінаційну. На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…». Отже, умова щодо наявності Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс не є обов’язковою. При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова.
Просимо Вас виключити вимогу надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 11:23
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо Вашу вимогу як таку, що не підлягає задоволенню.
Шановний учаснику
Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) та наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги тендерної документації щодо надання:
• Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, дійсний на дату подання;
• Декларацію про відповідність технічному регламенту безпеки низьковольтного електричного обладнання, чинної на момент подачі тендерної пропозиції;
• Декларацію про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, чинної на момент подачі тендерної пропозиції;
• Діюче свідоцтво МОН України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс;
• Копії документів МОН України, які підтверджують, що пакет програмного забезпечення до інтерактивних комплексів схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах;
• Довідку щодо наявності у учасників торгів власного центру сервісної та технічної підтримки з можливістю звернення до нього по телефону гарячої лінії., - є в повній мірі правомірними вимогами щодо підтвердження відповідності товару стандартам якості у розумінні Закону. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо Вашу вимогу як таку, що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000759-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Інтер Системс, Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 23 липня 2019 17:25
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати Копії документів МОН України, які підтверджують, що пакет програмного забезпечення до інтерактивних комплексів схвалено до використання у загальноосвітніх навчальних закладах. Проте, згідно з Наказом МОН №704 від 22.06.2016 року до Комплекту мультимедійного обладнання (інтерактивного комплексу) входить Інтерактивна дошка, Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом. Більше того, програмне забезпечення є невід'ємною складовою комплексу, без якого він втрачає свою функціональність. Тому, надання Свідоцтва МОН про відповідність педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс є достатнім підтвердженням того, що УСІ складові цього комплексу, в тому числі, і програмне забезпечення, схвалені до використання у загальноосвітніх навчальних закладах. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та прибрати вимогу щодо надання Копії документів МОН України, які підтверджують, що пакет програмного забезпечення до інтерактивних комплексів схвалено до використання у загальноосвітніх навчальних закладах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 12:20
Шановний учаснику
Якщо, надання Свідоцтва МОН про відповідність педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс є достатнім підтвердженням того, що усі складові цього комплексу, в тому числі, і програмне забезпечення, схвалені до використання у загальноосвітніх навчальних закладах.
Таким чином, ми тендерний комітет не вбачаємо вносити зміни до Тендерної документації та прибирати вимогу щодо надання Копії документів МОН України, які підтверджують, що пакет програмного забезпечення до інтерактивних комплексів схвалено до використання у загальноосвітніх навчальних закладах – тому як в наданих вами документах буде зазначено про відповідність педагогічним вимогам інтерактивного комплексу разом із зазначенням такого програмного забезпечення.
Підсумовуючи хочемо зазначити що якщо учасником закупівлі будуть надані всі відповідні документи із зазначенням відповідної інформації що стосуються закупівлі (інтерактивного комплексу, програмного забезпечення) його пропозиція буде прийнята до розгляду, та оцінюватися відповідно до Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Інтер Системс 274 752,00
UAH
274 752,00
UAH
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 16:44
Електронний підпис
31 липня 2019 16:44
ISO 9001 Vivitek.pdf
31 липня 2019 16:44
ISO 14001 Vivitek.pdf
31 липня 2019 16:44
Висновок СЕС.pdf
31 липня 2019 16:44
ISO9001 Intech.pdf
31 липня 2019 16:44
ISO14001 Intech.pdf
31 липня 2019 16:44
Статут.pdf
31 липня 2019 16:44
Відомості ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2019 16:44
Витяг ПДВ.pdf
31 липня 2019 16:44
Витяг з ЄДР.pdf
31 липня 2019 16:44
Виписка з ЄДР.pdf
31 липня 2019 16:44
4-ОПП.pdf
31 липня 2019 16:44
Уповноважена особа.pdf
31 липня 2019 16:44
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2019 16:44
Свідоцтво МОН К-80.pdf
31 липня 2019 16:44
Проект договору.pdf
31 липня 2019 16:44
Підписаний_License.pdf
31 липня 2019 16:44
Лист-згода істотні.pdf
31 липня 2019 16:44
Інформаційний лист.pdf
31 липня 2019 16:44
Згода на обробку ПД.pdf
31 липня 2019 16:44
Довідка стаття 17.pdf
31 липня 2019 16:44
Довідка сервіс центр.pdf
31 липня 2019 16:44
Довідка про рахунки.pdf
31 липня 2019 16:44
Довідка код доступу.pdf
31 липня 2019 16:44
Довідка досвід.pdf
31 липня 2019 16:44
Довідка довкілля.pdf
31 липня 2019 16:44
Довідка відхилення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Інтер Системс

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій