Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Права на використання програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові, на яке майнові права не передаються замовнику, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника))
48310000-4, Document creation software package (The rights to use the software to the automated payment control system for the cost of parking services in the city of Kharkiv, for which the property rights are not transferred to the customer, with the property and copyright of the object of intellectual property to the specified software remain with the developer (supplier))
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2019-07-18-000684-b 06617de334da4a55a3f488c9a5793b90
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Олена Віталіївна

+380577607261 poshtova_adresa_@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 40848524
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська область обл., Харків, вул.Конторська, 35
Контактна особа: Гриценко Олена Віталіївна
+380577607261
poshtova_adresa_@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME UTILITY ENTE RPRISE «Kharkiv Data Center»
National ID: 40848524
Contact point:
+380577607261
poshtova_adresa_@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 липня 2019 10:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 28 серпня 2019 12:47
Очікувана вартість: 4 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 18 липня 2019 10:59
Enquiries until: 08 серпня 2019 12:00
Complaints submission until: до 14 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 серпня 2019 12:00

Information

Estimated total value: 4 000 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 20 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Scope of the procurement
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету/funds from the local budget
funds from the local budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 021-2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Права на використання програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові, на яке майнові права не передаються замовнику, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначене програмне забезпечення залишаються у розробника (постачальника))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, Kharkiv, Kontorska street, 35
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

48310000-4, Document creation software package (The rights to use the software to the automated payment control system for the cost of parking services in the city of Kharkiv, for which the property rights are not transferred to the customer, with the property and copyright of the object of intellectual property to the specified software remain with the developer (supplier))
Розгорнути Згорнути
CPV: 48310000-4
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за цим Договором здійснюється Ліцензіаром за рахунок коштів місцевого бюджету міста Харкова при наявності фінансування, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Ліцензіата./The calculation under this Agreement is carried out by the Licensor at the expense of the local budget of the city of Kharkiv, in the presence of financing, by transfer to the account of the Licensee. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 11:00
ОГОЛОШЕННЯ англ.мова.docx
18 липня 2019 11:00
ТД_АСКОП_повтор_17.07.2019_портал.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 31 липня 2019 10:08
Дата відповіді: 02 серпня 2019 14:42
Добрий день! Згідно з викладенними умовами ТД, та керуючись статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) звертаємося до Вас з наступним. Відповідно до статті 16 Закону Ви, як Замовник, маєте право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Ви встановили такі кваліфікаційні критерії (сторінка 22 Тендерної документації): - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Зважаючи на те, що предметом закупівлі є права на використання програмного забезпечення, надання учасником «довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі» є помилковою вимогою. У зв’язку з чим просимо: або прибрати цей пункт з кваліфікаційних критеріїв (п.1. тап.1.1. відповідно) або надати роз’яснення, яку конкретно інформацію така довідка має містити. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Автоматична система контролю оплати вартості послуг з паркування є інноваційною системою, яка не має аналогу в Україні, а тому програмне забезпечення до такої системи раніше не створювалося і, відповідно, права на використання такого програмного забезпечення не надавалося третім особам. Тобто в учасника не може бути досвіду виконання аналогічного договору. У зв’язку з чим просимо: прибрати п.3 та п.3.1. з Додатку 2 Тендерної документації. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Зважаючи на викладене, Закон не визначає способу документального підтвердження встановлених кваліфікаційних критеріїв та не висуває обов’язкових вимог до способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
На виконання вимог п.2 частини 2 статті 22 Закону замовник для підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагає довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі.
При цьому, жодних вимог до самого обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, замовник не висуває, що вказує на право учасника самостійно вирішувати які саме обладнання та матеріально-технічну базу вказувати у довідці для виконання вимоги, передбаченої у п.1 Додатку 2 Тендерної документації.
З огляду на викладене, вказана вимога тендерної документації не потребує коригування або вилучення, т.я. не встановлює відносно учасників жодних обмежень та не дискримінує їх.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 до тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), та копію(ї) договору(ів) та копію(ї) акту(ів) приймання-передачі/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі, або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), вартість виконаного аналогічного договору, рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
При цьому, п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації визначено, що аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) з поставки та/або розроблення та/або супроводу програмного забезпечення.
Зважаючи на викладене, замовником не встановлено жодних обмежень щодо аналогічного договору, зокрема, кількості аналогічних договорів, кола замовників, сфери застосування тощо, що вказує на те, що дана вимога тендерної документації не потребує коригування або вилучення, т.я. не встановлює відносно учасників жодних обмежень та не дискримінує їх.
Надання роз'яснень щодо визначень, що застосовуються у Технічних вимогах
Дата подання: 07 серпня 2019 11:49
Дата відповіді: 09 серпня 2019 13:01
Добрий день. Просимо надати роз'яснення щодо визначення "сазп-іп", що застосовується у п. 5.2.1. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) у зв'язку із відсутністю визначення цього терміну в розділі 1. "Терміни та абревіатури" Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації)
Відповідь: Відповідно до пункту 5.2.1. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено: "Система повинна дозволяти інтеграцію оплати вартості послуг з паркування до терміналів самостійної оплати або будь-якої іншої сазп-іп мережі.". Замовником була припущена технічна помилка і замість «сазп-іп мережі» повинно бути «cash-in мережі.»
Надання розясненнь щодо Технічних вимог
Дата подання: 07 серпня 2019 11:52
Дата відповіді: 09 серпня 2019 13:32
Добрий день. Просимо надати розяснення щодо технічної вимоги, що передбачена у ч. 3 п. 6.4. Технічних вимог (додаток 4 до тендерної документації), а саме: яка форма постанови про факт евакуації ТЗ, що встановлена державними органами, мається на увазі?
Відповідь: Відповідно до підпункту 4 пункту 6.4. Технічних вимог (Додаток 4 Тендерної документації) міститься наступне: «фіксація факту тимчасового затримання ТЗ з фото ТЗ до евакуації з винесенням постанови про факт евакуації ТЗ згідно з формою, встановленою державними органами». Враховуючи вище наведене, готовий програмний продукт повинен містити документ, який відповідає формі, встановленої державними органами. Відповідно до постанови «Про затвердження Порядку тимчасового затримання інспекторами з паркування транспортних засобів та їх зберігання» від 14 листопада 2018 р. № 990, під час тимчасового затримання транспортного засобу і порушення паркування, інспектор з паркування складає не тільки акт огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, а і виносить постанову у справі про адміністративне правопорушення. Також Замовником в підпункті 4 пункту 6.4. Технічних вимог (Додаток 4 Тендерної документації) передбачено, що форма документу, яка складається інспекторами паркування має відповідати формам передбаченим та затвердженим державними органами - будь-то акту, постанови/повідомлення. Тому Ваш програмний продукт повинен мати функціональну можливість формування і друку вище вказаного документу.
Роз'яснення технічних вимог
Дата подання: 07 серпня 2019 11:58
Дата відповіді: 09 серпня 2019 16:19
Ч. 3 та 4 п. 6.5. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено: "Фіксувати точний час і записувати його на фотографії; фіксувати координати зйомки і записувати їх на фотографії". Прохання надати роз'яснення, чи вимагаєтся відповідність програмного забезпечення учасника в розрізі вимог, що передбачені ч. 3 та 4 п. 6.5 Технічних вимог, вимогам Постанови КМУ від 13 січня 2016 року № 94 "Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ДСТУ 8809:2018 «Метрологія. Прилади контролю за дотриманням правил дорожнього руху з функціями фото- і відеофіксації. Вимірювачі швидкості руху транспортних засобів дистанційні, вимірювачі просторово-часових параметрів місцеположення транспортних засобів дистанційні. Метрологічні та технічні вимоги» (далі - ДСТУ 8809:2018), встановлює особливі вимоги до вимірювачів просторово-часових параметрів місцеположення транспортних засобів дистанційних. В п. 17.1 ДСТУ 8809:2018 передбачається, що «вимірювачі просторово-часових параметрів в автоматичному режимі роботи мають використовувати алгоритм аналізу зображень з відеокамер і/чи оброблення даних з давачів (зазвичай радарних або лазерних) для визначення параметрів місцеположення ТЗ відносно ліній обмежень залежно від часових інтервалів або конкретних моментів часу (наприклад, моментів зміни сигналів світлофора)».
Відповідно до п. 3.4 ДСТУ 8809:2018 автоматичний режим роботи приладу контролю дистанційного – режим роботи, за якого без участі оператора забезпечується цілісне виконання послідовних дій: вибір цільового ТЗ, вимірювання швидкості руху та/або просторово-часових параметрів місцеположення ТЗ, документування результатів вимірювання та фото- і відеофіксації належної до цих результатів дорожньої ситуації. Відповідно до ст 14-2 КУпАП інспектори з паркування здійснюють фіксацію порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, в режимі фотозйомки (відеозапису). В примітці до ст. 14-2 роз’яснено, що режим фотозйомки (відеозапису) передбачає здійснення уповноваженою посадовою особою фото/відеофіксації обставин порушення правил зупинки, стоянки або паркування транспортних засобів, а саме: дати, часу (моменту), місця розташування транспортного засобу по відношенню до нерухомих об’єктів та/або географічних координат, інших ознак наявності складу адміністративного правопорушення, передбаченого відповідною статтею Особливої частини цього Кодексу.
Таким чином, інспектори здійснюють фіксацію порушень правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів безпосередньо, в ручному, а не в автоматичному режимі.
З огляду на вищевикладене, не вимагається відповідність програмного забезпечення учасника в розрізі вимог, що передбачені ч. 3 та 4 п. 6.5 Технічних вимог, вимогам Постанови КМУ від 13 січня 2016 року № 94 "Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки".
Запит на додаткову інформацію щодо технічних вимог
Дата подання: 07 серпня 2019 12:03
Дата відповіді: 09 серпня 2019 13:00
З метою відповідності запропонованого програмного забезпечення учасником прохання надати назву Зовнішньої Інформаційної Системи (у випадку наявності відкритого API, опублікованого у відкритому доступі), з якою програмне забезпечення учасника має здійснювати технічну взаємодію для отримання інформації щодо відсутності оплати вартості послуг з паркування, або ж внести зміни до технічних вимог шляхом включення опису API, реалізація якого дозволить програмному забезпеченню учасника виконувати вимоги пункту технічних вимог, а саме п. 6.5
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 3.6.Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) «СУБД повинна бути основним вузлом, на якому буде зберігатися достовірна інформація про стан оплати вартості послуг з паркування, рівні контролю, правопорушення, облікові записи користувача, облікові записи інспекторів з паркування тощо». Тобто база даних буде знаходитися всередині програмного забезпечення та повинно відповідати Технічним вимогам Замовника, та мати технічну взаємодію між програмним забезпеченням та сайтом Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, шляхом завантаження відповідних відомостей до Порталу Інспекції з паркування Департаменту територіального контролю Харківської міської ради.
Запит на додаткову інформацію щодо технічних вимог
Дата подання: 07 серпня 2019 12:05
Дата відповіді: 09 серпня 2019 12:58
Просимо надати повний перелік нормативно-правових актів, які визначають вимоги до якості послуг згідно з предметом закупівлі (п. 11.2. Технічних вимог)
Відповідь: Пункт 11.2. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) містить наступне: «Сервіс повинен мати інтерфейси, які можна налаштовувати для надання даних про евакуацію ТЗ і про винесені постанови/повідомлення для зовнішніх систем.». Цей пункт жодним чином не стосується та не визначає вимоги щодо якості закупівлі послуг згідно з предметом закупівлі, а місить вимоги про сервіс, який повинен мати інтерфейс. Щодо повного переліку нормативно-правових актів, які встановлюють вимоги щодо якості закупівлі послуг згідно з предметом закупівлі: якість послуг, що надаються, повинна відповідати предмету закупівлі, технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 4 Технічні вимоги) та усім нормативно-правовим актам, які відносяться до предмета закупівлі та будуть чинними на момент укладення договору про закупівлю.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-000684-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРАТ "ВФ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:14333937
Дата подання: 31 липня 2019 10:10
Щодо внесення змін до ТД
Керуючись статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) звертаємося до Вас з наступним.
Відповідно до статті 16 Закону Ви, як Замовник, маєте право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Ви встановили такі кваліфікаційні критерії (сторінка 22 Тендерної документації):
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Зважаючи на те, що предметом закупівлі є права на використання програмного забезпечення, надання учасником «довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі» є помилковою вимогою. У зв’язку з чим просимо: або прибрати цей пункт з кваліфікаційних критеріїв (п.1. тап.1.1. відповідно) або надати роз’яснення, яку конкретно інформацію така довідка має містити.
Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Автоматична система контролю оплати вартості послуг з паркування є інноваційною системою, яка не має аналогу в Україні, а тому програмне забезпечення до такої системи раніше не створювалося і, відповідно, права на використання такого програмного забезпечення не надавалося третім особам. Тобто в учасника не може бути досвіду виконання аналогічного договору. У зв’язку з чим просимо: прибрати п.3 та п.3.1. з Додатку 2 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 серпня 2019 14:43
Відповідно до п.2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Зважаючи на викладене, Закон не визначає способу документального підтвердження встановлених кваліфікаційних критеріїв та не висуває обов’язкових вимог до способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
На виконання вимог п.2 частини 2 статті 22 Закону замовник для підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагає довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі.
При цьому, жодних вимог до самого обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, замовник не висуває, що вказує на право учасника самостійно вирішувати які саме обладнання та матеріально-технічну базу вказувати у довідці для виконання вимоги, передбаченої у п.1 Додатку 2 Тендерної документації.
З огляду на викладене, вказана вимога тендерної документації не потребує коригування або вилучення, т.я. не встановлює відносно учасників жодних обмежень та не дискримінує їх.
Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 до тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), та копію(ї) договору(ів) та копію(ї) акту(ів) приймання-передачі/копії інших документів, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічного договору замовнику та виконання аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі, або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічного(их) договору(ів) у повному обсязі від замовників. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), вартість виконаного аналогічного договору, рік (роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
При цьому, п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації визначено, що аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) з поставки та/або розроблення та/або супроводу програмного забезпечення.
Зважаючи на викладене, замовником не встановлено жодних обмежень щодо аналогічного договору, зокрема, кількості аналогічних договорів, кола замовників, сфери застосування тощо, що вказує на те, що дана вимога тендерної документації не потребує коригування або вилучення, т.я. не встановлює відносно учасників жодних обмежень та не дискримінує їх.
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000684-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е С У", Код ЄДРПОУ:38464859
Дата подання: 07 серпня 2019 11:46
Щодо внесення змін до Технічних вимог
Керуючись статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) звертаємося до Вас з наступним. Предметом закупівлі виходячи із тендерної документації є не розробка програмного забезпечення у відповідності до вимог замовника, а закупівля права на використання існуючого програмного продукту - програмного забезпечення до автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування у м. Харкові. З урахуванням цього, вважаємо нижченаведені умови, що містяться у технічних вимогах тендерної документації, такими, що обмежують конкуренцію та є дискримінаційними, бо не дають змогу прийняти участь у закупівлі учасникам ринку, які є реальними учасниками ринку відповідних програмних продуктів, які відповідають вимогам Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів" № 2262-VIII, а саме:
- п. 4.2. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено: "Для організації баз даних повинна використовуватися реляційна СУБД з підтримкою стандарту не нижче ANSI SQL 92.". Однак, на сьогоднішній день, існує ряд аналогів вказаній СУБД, які не поступаються за своїми характеристиками та можливостями та можуть використовуватися постачальниками програмного забезпечення, права на використання якого є предметом закупівлі.
- п. 5.2.1. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено: "Система повинна дозволяти інтеграцію оплати вартості послуг з паркування до терміналів самостійної оплати або будь-якої іншої сазп-іп мережі.". По-перше, не зрозуміла абревіатура "сазп-іп" у зв'язку із її відсутністю в розділі 1. "Терміни та абревіатури". По-друге, загальні вимоги до можливості інтеграції з зовнішніми інформаційними системами, які не описані та щодо яких не наведені технічні вимоги, порушує вимоги п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", так як не дає потенційним учасникам можливість оцінки можливості, трудовитрат, вартості виконання вказаного пункту Технічних вимог та унеможливлює прийняття участі у закупівлі потенційним учасникам.
- п. 6.2. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено: "Додаток має працювати на планшеті на базі ОС Android, а також повинен мати можливість фото- та/або відеофіксації порушень правил зупинки, стоянки, паркування за допомогою відповідних технічних засобів". Існує як мінімум одна еквівалентна ОС, яка не поступається за своїми характеристиками та можливостями наведеній ОС Android та на базі якої потенційними учасниками можуть бути розроблені додатки для інспектора з паркування. Обмежуючи вимоги до ОС лише ОС Android, потенційні учасники із додатками на базі інших ОС позбавляються можливості прийняти участь у закупівлі.
З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо внести відповідні зміни до технічних вимог задля виконання вимог п. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі": "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 серпня 2019 12:53
Відповідно до пункту 4.2. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) Замовником передбачено наступне: "Для організації баз даних повинна використовуватися реляційна СУБД з підтримкою стандарту не нижче ANSI SQL 92.".
Оскільки Замовником у тендерній документації встановлено, що база даних повинна використовуватися реляційна СУБД з підтримкою стандарту не нижче ANSI SQL 92." Вимог щодо інших аналогів або обмежень підтримки у Замовника не має. Тому, база даних повинна використовуватися не нижче ANSI SQL 92.
Відповідно до пункту 5.2.1. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено: "Система повинна дозволяти інтеграцію оплати вартості послуг з паркування до терміналів самостійної оплати або будь-якої іншої сазп-іп мережі.". Замовником була припущена технічна помилка і замість «сазп-іп мережі» повинно бути «cash-in мережі.» Замовник надає можливість іншим учасникам запропонувати програмне забезпечення, яке має можливість інтеграції з зовнішніми інформаційними системами. Програмне забезпечення повинно мати можливість інтеграції з зовнішніми системами та на момент участі у тендері учасник повинен мати готовий програмний продукт.
Відповідно пункту 6.2. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) Замовником було передбачено наступне: "Додаток має працювати на планшеті на базі ОС Android, а також повинен мати можливість фото- та/або відеофіксації порушень правил зупинки, стоянки, паркування за допомогою відповідних технічних засобів". На сьогодні Інспектори паркування вже забезпеченні планшетами на базі ОС Android. Тому Замовник в тендерній документації вказав для потенційних учасник вимогу відповідно до пункту 6.2 технічних вимог (Додаток 4 Тендерної документації).
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000684-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е С У", Код ЄДРПОУ:38464859
Дата подання: 07 серпня 2019 11:55
Внесення змін до Технічних вимог
Керуючись статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) звертаємося до Вас з наступним. ч. 3 п. 6.4. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено: "Фіксація тимчасового затримання ТЗ з фото ТЗ до евакуації з винесенням постанови про факт евакуації ТЗ згідно з формою, встановленою державними органами". Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів" № 2262-VIII не містить вимог щодо необхідності "винесення постанови щодо факту евакуації ТЗ", а вимагає складання Акту огляду та тимчасового затримання ТЗ та фіксування в режимі фотозйомки (відеозапису) місце розташування такого ТЗ. Враховуючи вищенаведене просимо внести відповідні зміни до технічних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 серпня 2019 12:54
Відповідно до підпункту 4 пункту 6.4. Технічних вимог (Додаток 4 Тендерної документації) міститься наступне: «фіксація факту тимчасового затримання ТЗ з фото ТЗ до евакуації з винесенням постанови про факт евакуації ТЗ згідно з формою, встановленою державними органами». Враховуючи вище наведене, готовий програмний продукт повинен містити документ, який відповідає формі, встановленої державними органами. Відповідно до постанови «Про затвердження Порядку тимчасового затримання інспекторами з паркування транспортних засобів та їх зберігання» від 14 листопада 2018 р. № 990, під час тимчасового затримання транспортного засобу і порушення паркування, інспектор з паркування складає не тільки акт огляду та тимчасового затримання транспортного засобу, а і виносить постанову у справі про адміністративне правопорушення. Також Замовником в підпункті 4 пункту 6.4. Технічних вимог (Додаток 4 Тендерної документації) передбачено, що форма документу, яка складається інспекторами паркування має відповідати формам передбаченим та затвердженим державними органами - будь-то акту, постанови/повідомлення. Тому Ваш програмний продукт повинен мати функціональну можливість формування і друку вище вказаного документу.
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000684-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е С У", Код ЄДРПОУ:38464859
Дата подання: 07 серпня 2019 12:00
Внесення змін до технічних вимог
Керуючись статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) звертаємося до Вас з наступним. П. 6.8. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено: Додаток для інспектора повинен мати можливість автоматично розміщувати дані про винесені постанови/повідомлення, а також про тимчасово затримані ТЗ). Прохання внести зміни в технічні вимоги шляхом надання опису API, який має виконуватися програмним забезпеченням учасника для забезпечення технічної можливості виконання вимог даного пункту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 серпня 2019 12:55
Відповідно до пункту 6.8. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) міститься наступне: «Додаток для інспектора з паркування за наявності технічних можливостей на виконання норм Закону повинен мати можливість автоматично розміщувати дані про винесені постанови/повідомлення, а також про тимчасово затримані ТЗ на офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, шляхом завантаження відповідних відомостей до Порталу Інспекції з паркування Департаменту територіального контролю Харківської міської ради.». Після придбання програмного забезпечення Замовником буде встановлюватися або розроблятися АРІ, яке надасть можливість автоматичного розміщення даних про винесені постанови/повідомлення, тимчасове затримання ТЗ, між програмним забезпеченням та сайтом Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, шляхом завантаження відповідних відомостей до Порталу Інспекції з паркування Департаменту територіального контролю Харківської міської ради.
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000684-b.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е С У", Код ЄДРПОУ:38464859
Дата подання: 07 серпня 2019 12:06
Зміни до технічних вимог
Просимо внести до Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) повний перелік нормативно-правових актів, які визначають вимоги до якості послуг згідно з предметом закупівлі (п. 11.2 Технічних вимог)
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 серпня 2019 12:56
Пункт 11.2. Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) містить наступне: «Сервіс повинен мати інтерфейси, які можна налаштовувати для надання даних про евакуацію ТЗ і про винесені постанови/повідомлення для зовнішніх систем.». Цей пункт жодним чином не стосується та не визначає вимоги щодо якості закупівлі послуг згідно з предметом закупівлі, а місить вимоги про сервіс, який повинен мати інтерфейс. Щодо повного переліку нормативно-правових актів, які встановлюють вимоги щодо якості закупівлі послуг згідно з предметом закупівлі: якість послуг, що надаються, повинна відповідати предмету закупівлі, технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток 4 Технічні вимоги) та усім нормативно-правовим актам, які відносяться до предмета закупівлі та будуть чинними на момент укладення договору про закупівлю.
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000684-b.c6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е С У", Код ЄДРПОУ:38464859
Дата подання: 07 серпня 2019 12:09
Внесення змін до технічних вимог
Керуючись статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Просимо внести відповідні зміни до Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) шляхом включення опису API, з якою програмне забезпечення учасника має здійснювати технічну взаємодію для отримання інформації щодо відсутності оплати вартості послуг з паркування (п. 6.5. Технічних вимог)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 серпня 2019 12:57
Відповідно до пункту 3.6.Технічних вимог (Додаток 4 до Тендерної документації) «СУБД повинна бути основним вузлом, на якому буде зберігатися достовірна інформація про стан оплати вартості послуг з паркування, рівні контролю, правопорушення, облікові записи користувача, облікові записи інспекторів з паркування тощо». Тобто база даних буде знаходитися всередині програмного забезпечення та повинно відповідати Технічним вимогам Замовника, та мати технічну взаємодію між програмним забезпеченням та сайтом Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, шляхом завантаження відповідних відомостей до Порталу Інспекції з паркування Департаменту територіального контролю Харківської міської ради.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-18-000684-b.b7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІВ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36197285
Дата подання: 10 вересня 2019 17:42
Скарга щодо наміру Замовника укласти договір з переможцем процедури відкритих торгів
Відповідно до протоколу Уповноваженої особи Замовника від 02.09.2019, ТОВ "ЛОТ" («Переможець») було визначено переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі, а також прийнято рішення про намір укласти договір з Переможцем. Рішення Уповноваженої особи вважаємо таким, що підлягає скасуванню у зв`язку з невідповідністю Переможця вимогам статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" установленими Замовником.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 вересня 2019 14:39
рішення від 12.09.2019 № 12819 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2019 14:38
рішення від 27.09.2019 № 13813.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2019 22:17

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 серпня 2019
UA-2019-07-18-000684-b06617de334da4a55a3f488c9a5793b90
Найменування: КП "ХАРКІВСЬКИЙ ДАТА ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 40848524
Місцезнаходження: 61052, Україна, Харківська область обл., Харків, вул.Конторська, 35
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Віртуальні технології і системи" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ЛОТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІВ СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛІГАЛ ФІНАНС ЕНД АЙТІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

22 серпня 2019 13:55
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2019 13:55
Електронний підпис

Документи

22 серпня 2019 13:51
Електронний підпис

Публічні документи

16 серпня 2019 17:53
25-Договір аналогічний.pdf
16 серпня 2019 17:52
5 - Устав ЛОТ с 25.06.19.pdf
16 серпня 2019 17:52
1-Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 17:52
0_Реєстр_документів.pdf

Документи

22 серпня 2019 13:56
Електронний підпис

Публічні документи

18 серпня 2019 11:07
Електронний підпис
16 серпня 2019 21:20
9. Копія наказу №1.pdf
16 серпня 2019 21:20
6. Копія статут.pdf
16 серпня 2019 21:20
28. Довідка від 16.08.2019.pdf
16 серпня 2019 21:20
13. Копія балансу 2017рік.pdf
16 серпня 2019 21:20
10. Копія балансу 2018рік.pdf
16 серпня 2019 21:19
1. Реєстр документів.pdf

Документи

22 серпня 2019 13:52
Електронний підпис

Публічні документи

17 серпня 2019 14:46
Додаток 1. Частина 1.FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 5 (1).FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 2. Частина 1.FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 1. Частина 4.FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 4 (1).FR12.PDF
17 серпня 2019 14:46
Додаток 1. Частина 3.FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 1. Частина 2.FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 2. Частина 2.FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 3.FR12.pdf

Документи

22 серпня 2019 13:53
Електронний підпис

Публічні документи

18 серпня 2019 01:00
Реєстр документів.PDF
18 серпня 2019 01:00
Додаток 4.pdf
18 серпня 2019 01:00
Додаток 3.pdf
18 серпня 2019 01:00
Додаток 2.pdf
18 серпня 2019 01:00
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

ТОВ "Віртуальні технології і системи"

ТОВ ЛОТ

ТОВ "ЮНІП УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІВ СЕРВІС"

ТОВ "ЛІГАЛ ФІНАНС ЕНД АЙТІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛОТ 3 900 000,00
UAH
2 960 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІВ СЕРВІС" 3 330 000,00
UAH
2 970 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЛІГАЛ ФІНАНС ЕНД АЙТІ" 3 850 000,00
UAH
2 980 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 17:53
25-Договір аналогічний.pdf
16 серпня 2019 17:52
5 - Устав ЛОТ с 25.06.19.pdf
16 серпня 2019 17:52
1-Тендерна пропозиція.pdf
16 серпня 2019 17:52
0_Реєстр_документів.pdf

Публічні документи

17 серпня 2019 14:46
Додаток 1. Частина 1.FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 5 (1).FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 2. Частина 1.FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 1. Частина 4.FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 4 (1).FR12.PDF
17 серпня 2019 14:46
Додаток 1. Частина 3.FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 1. Частина 2.FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 2. Частина 2.FR12.pdf
17 серпня 2019 14:46
Додаток 3.FR12.pdf

Публічні документи

18 серпня 2019 01:00
Реєстр документів.PDF
18 серпня 2019 01:00
Додаток 4.pdf
18 серпня 2019 01:00
Додаток 3.pdf
18 серпня 2019 01:00
Додаток 2.pdf
18 серпня 2019 01:00
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛОТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІВ СЕРВІС"

ТОВ "ЛІГАЛ ФІНАНС ЕНД АЙТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛОТ
#24488518
Переможець 2 960 000,00
UAH
02 вересня 2019 09:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2019 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛОТ
#24488518
2 960 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:57
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 12:52
доп угода_0001.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 12:49
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 09:58
Договір про закупівлю укладений
03 жовтня 2019 09:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди №1 від 04.10.2019 (додається).
Номер договору про закупівлю: 0310
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 960 000,00
UAH