Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (надання послуг для організації харчування учнів)
Очікувана вартість
3 796 956,00 UAH
UA-2019-07-18-000683-a d8c40999f3d441739259fdc24fe262b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілик Надія Іванівна

+380324420027 drogobych_vo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144660
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, вул. Т. Шевченкка, 21
Контактна особа: Ілик Надія Іванівна
+380324420027
drogobych_vo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 20:00
Очікувана вартість: 3 796 956,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Тендерна документація

18 липня 2019 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 17:57
Додаток 4.docx
18 липня 2019 17:57
Додаток 3 договір.docx
18 липня 2019 17:57
Додаток 2 тз.docx
18 липня 2019 17:57
Додаток 1 пропозиція.doc
18 липня 2019 17:57
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-000683-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області, Код ЄДРПОУ:25233780
Дата подання: 15 серпня 2019 23:11
Вимога Замовнику щодо скасування рішення про дискваліфікацію КП "Міський сервіс" Стебницької міської ради
Просимо звернути увагу на виявлені порушення та скасувати рішення щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради та визнати нас переможцями по Лоту №8 та Лоту №9.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2019 18:24
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації (п.5 Розділу 3) Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Також тендерною документацією встановлений перелік документів, який учасники повинні були надати, щоб підтвердити свою відповідність цьому кваліфікаційному критерію. Одним із таких документів є відгук про виконання аналогічного договору. Так, Тендерною документацією встановлено, що «У разі наявності в Учасника попереднього досвіду співпраці за договором про аналогічні послуги із Замовником, Учасник повинен надати у складі пропозиції відгук про належне виконання договору (-ів) від Замовника».
Учасник Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області надав у складі тендерної пропозиції відгук із Замовником (Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради). Зі змісту наданого відгуку випливає, що Договір виконувався неналежним чином, про що прямо зазначено у Відгуці.
Замовник не заперечує той факт, що Учасник надав відгук. Проте учасник у складі своєї пропозиції на власний ризик надав відгук, який не підтверджує належного та позитивного виконання аналогічного договору.

Питання стосовно того чи наданий Учаснику відгук підтверджує, чи навпаки - не підтверджує його позитивне виконання договору Учаснику слід було вирішувати до подання Тендерної пропозиції. Таким чином, учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію.
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000683-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області, Код ЄДРПОУ:25233780
Дата подання: 15 серпня 2019 23:17
Вимога Замовнику щодо скасування рішення про дискваліфікацію КП "Міський сервіс" Стебницької міської ради
Просимо звернути увагу на виявлені порушення та скасувати рішення щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради та визнати нас переможцями по Лоту №8 та Лоту №9.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2019 18:23
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації (п.5 Розділу 3) Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Також тендерною документацією встановлений перелік документів, який учасники повинні були надати, щоб підтвердити свою відповідність цьому кваліфікаційному критерію. Одним із таких документів є відгук про виконання аналогічного договору. Так, Тендерною документацією встановлено, що «У разі наявності в Учасника попереднього досвіду співпраці за договором про аналогічні послуги із Замовником, Учасник повинен надати у складі пропозиції відгук про належне виконання договору (-ів) від Замовника».
Учасник Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області надав у складі тендерної пропозиції відгук із Замовником (Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради). Зі змісту наданого відгуку випливає, що Договір виконувався неналежним чином, про що прямо зазначено у Відгуці.
Замовник не заперечує той факт, що Учасник надав відгук. Проте учасник у складі своєї пропозиції на власний ризик надав відгук, який не підтверджує належного та позитивного виконання аналогічного договору.

Питання стосовно того чи наданий Учаснику відгук підтверджує, чи навпаки - не підтверджує його позитивне виконання договору Учаснику слід було вирішувати до подання Тендерної пропозиції. Таким чином, учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію.

Документи подані скаржником

15 серпня 2019 23:11
Скарга на дії Замовника

Документи подані скаржником

15 серпня 2019 23:17
Скарга на дії Замовника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-18-000683-a.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області, Код ЄДРПОУ:25233780
Дата подання: 20 серпня 2019 18:17
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закпівлі" на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-18-000683-a. Комунальне підприємство «Міський сервіс» Стебницької міської ради Львівської області подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради та визнання переможцем закупівлі ФОП Цар Б.О. КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради визначена найбільш економічно вигідною. Однак, Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2019 р. встановлено, що пропозиція КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради не відповідає кваліфікаційному критерію. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 серпня 2019 19:02
рішення від 23.08.2019 № 11724 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2019 19:02
рішення від 11.09.2019 № 12769.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 00:09
Номер скарги: UA-2019-07-18-000683-a.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області, Код ЄДРПОУ:25233780
Дата подання: 20 серпня 2019 18:25
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закпівлі" на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-18-000683-a. Комунальне підприємство «Міський сервіс» Стебницької міської ради Львівської області подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради та визнання переможцем закупівлі ФОП Ляшенко С.В. КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради визначена найбільш економічно вигідною. Однак, Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2019 р. встановлено, що пропозиція КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради не відповідає кваліфікаційному критерію. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 23.08.2019 № 11725.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2019 19:03

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 18:16
Скарга на дії Замовника
20 серпня 2019 18:16
Doc файл

Документи подані замовником

03 вересня 2019 17:37
додаток до пояснення
03 вересня 2019 17:37
пояснення

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 18:25
Скарга на дії Замовника
20 серпня 2019 18:25
Doc файл

Документи Органу Оскарження

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2 - надання послуг для організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій ЗОШ 1,15
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 643 500,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 472,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 05 серпня 2019 12:59
Закінчення: 05 серпня 2019 13:20
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот 2 - надання послуг для організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій ЗОШ 1,15
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, ЗОШ 1,15
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Довженко Олена Олександрівна 643 142,50
UAH
643 142,50
UAH
Документи
ФОП Хомин Юрій Іванович 643 500,00
UAH
643 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 10:27
мвс
02 серпня 2019 12:53
довженко.rar

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Довженко Олена Олександрівна

ФОП Хомин Юрій Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Довженко Олена Олександрівна
#3273018588
Переможець 643 142,50
UAH
09 серпня 2019 09:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Довженко Олена Олександрівна
#3273018588
643 142,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 15:30
додаток до угоди 211 Т 19.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 14:16
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 12:03
додаток 2 до угоди 211 Т 19.pdf зміни до договору
23 вересня 2019 11:45
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 18:12
підписаний договір укладений
20 серпня 2019 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 211/Т-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 211/Т-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 643 142,50
UAH