код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (надання послуг для організації харчування учнів)
Очікувана вартість
3 796 956,00 UAH
UA-2019-07-18-000683-a d8c40999f3d441739259fdc24fe262b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144660
Місцезнаходження замовника: 82100, Україна, Львівська обл., Дрогобич, вул. Т. Шевченкка, 21
Контактна особа замовника: Ілик Надія Іванівна
+380324420027
drogobych_vo@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 20:00
Очікувана вартість: 3 796 956,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Документація

Тендерна документація

18 липня 2019 18:31
Електронний цифровий підпис
18 липня 2019 17:57
Додаток 4.docx
18 липня 2019 17:57
Додаток 3 договір.docx
18 липня 2019 17:57
Додаток 2 тз.docx
18 липня 2019 17:57
Додаток 1 пропозиція.doc
18 липня 2019 17:57
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-000683-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області, Код ЄДРПОУ:25233780
Дата подання: 15 серпня 2019 23:11
Вимога Замовнику щодо скасування рішення про дискваліфікацію КП "Міський сервіс" Стебницької міської ради
Просимо звернути увагу на виявлені порушення та скасувати рішення щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради та визнати нас переможцями по Лоту №8 та Лоту №9.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2019 18:24
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації (п.5 Розділу 3) Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Також тендерною документацією встановлений перелік документів, який учасники повинні були надати, щоб підтвердити свою відповідність цьому кваліфікаційному критерію. Одним із таких документів є відгук про виконання аналогічного договору. Так, Тендерною документацією встановлено, що «У разі наявності в Учасника попереднього досвіду співпраці за договором про аналогічні послуги із Замовником, Учасник повинен надати у складі пропозиції відгук про належне виконання договору (-ів) від Замовника».
Учасник Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області надав у складі тендерної пропозиції відгук із Замовником (Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради). Зі змісту наданого відгуку випливає, що Договір виконувався неналежним чином, про що прямо зазначено у Відгуці.
Замовник не заперечує той факт, що Учасник надав відгук. Проте учасник у складі своєї пропозиції на власний ризик надав відгук, який не підтверджує належного та позитивного виконання аналогічного договору.

Питання стосовно того чи наданий Учаснику відгук підтверджує, чи навпаки - не підтверджує його позитивне виконання договору Учаснику слід було вирішувати до подання Тендерної пропозиції. Таким чином, учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію.
Номер вимоги: UA-2019-07-18-000683-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області, Код ЄДРПОУ:25233780
Дата подання: 15 серпня 2019 23:17
Вимога Замовнику щодо скасування рішення про дискваліфікацію КП "Міський сервіс" Стебницької міської ради
Просимо звернути увагу на виявлені порушення та скасувати рішення щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради та визнати нас переможцями по Лоту №8 та Лоту №9.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2019 18:23
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації (п.5 Розділу 3) Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Також тендерною документацією встановлений перелік документів, який учасники повинні були надати, щоб підтвердити свою відповідність цьому кваліфікаційному критерію. Одним із таких документів є відгук про виконання аналогічного договору. Так, Тендерною документацією встановлено, що «У разі наявності в Учасника попереднього досвіду співпраці за договором про аналогічні послуги із Замовником, Учасник повинен надати у складі пропозиції відгук про належне виконання договору (-ів) від Замовника».
Учасник Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області надав у складі тендерної пропозиції відгук із Замовником (Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради). Зі змісту наданого відгуку випливає, що Договір виконувався неналежним чином, про що прямо зазначено у Відгуці.
Замовник не заперечує той факт, що Учасник надав відгук. Проте учасник у складі своєї пропозиції на власний ризик надав відгук, який не підтверджує належного та позитивного виконання аналогічного договору.

Питання стосовно того чи наданий Учаснику відгук підтверджує, чи навпаки - не підтверджує його позитивне виконання договору Учаснику слід було вирішувати до подання Тендерної пропозиції. Таким чином, учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію.

Документи подані скаржником

15 серпня 2019 23:11
Скарга на дії Замовника

Документи подані скаржником

15 серпня 2019 23:17
Скарга на дії Замовника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-18-000683-a.c3
Статус:
Розглянута
Скаржник: Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області, Код ЄДРПОУ:25233780
Дата подання: 20 серпня 2019 18:17
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закпівлі" на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-18-000683-a. Комунальне підприємство «Міський сервіс» Стебницької міської ради Львівської області подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради та визнання переможцем закупівлі ФОП Цар Б.О. КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради визначена найбільш економічно вигідною. Однак, Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2019 р. встановлено, що пропозиція КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради не відповідає кваліфікаційному критерію. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 23 серпня 2019 19:02
рішення від 23.08.2019 № 11724 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2019 19:02
рішення від 11.09.2019 № 12769.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 00:09
Номер скарги: UA-2019-07-18-000683-a.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області, Код ЄДРПОУ:25233780
Дата подання: 20 серпня 2019 18:25
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закпівлі" на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-18-000683-a. Комунальне підприємство «Міський сервіс» Стебницької міської ради Львівської області подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради та визнання переможцем закупівлі ФОП Ляшенко С.В. КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради визначена найбільш економічно вигідною. Однак, Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2019 р. встановлено, що пропозиція КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради не відповідає кваліфікаційному критерію. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 23.08.2019 № 11725.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2019 19:03

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 18:16
Скарга на дії Замовника
20 серпня 2019 18:16
Doc файл

Документи подані замовником

03 вересня 2019 17:37
додаток до пояснення
03 вересня 2019 17:37
пояснення

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 18:25
Скарга на дії Замовника
20 серпня 2019 18:25
Doc файл

Документи Органу Оскарження

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1- надання послуг для організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій ЗОШ 10,14
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 432 900,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 165,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 05 серпня 2019 12:22
Закінчення: 05 серпня 2019 12:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл.
Лот 1- надання послуг для організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій ЗОШ 10,14
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Доставка: 82100, Львівська область, м. Дрогобич, ЗОШ №10,14
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 15 Календарні 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Хомин Олена Михайлівна 432 900,00
UAH
432 900,00
UAH
Документи
ФОП Цар Богдан Олександрович 432 659,50
UAH
432 659,50
UAH
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 17:36
Хомин Олена лот 1.rar

Публічні документи

02 серпня 2019 19:33
фоп цар богдан.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цар Богдан Олександрович
#3315804138
Переможець 432 659,50
UAH
09 серпня 2019 09:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 09:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Цар Богдан Олександрович
#3315804138
432 659,50
UAH
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 вересня 2019 15:43
Договір укладений
18 вересня 2019 15:37
sign.p7s зміни до договору
11 жовтня 2019 15:30
додаток 3 до угоди 240 Т 19.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 14:46
sign.p7s зміни до договору
11 жовтня 2019 14:33
додаток 4 до угоди 240 Т 19.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 240/Т-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 240/Т-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку